FranoF1 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam, Czy ktoś się orientuje w kolektorach dolotowych dwu komorowych do wzdłużnych 20vt r4? Ma ktoś taki kolektor założony u siebie? Gdzie coś takiego wyrwać? Wszystkie jakie znalazłem niestety pasują do poprzecznych.... Poniżej fotki z kolektorów do poprzecznych. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki. Pozdr Krzysiek
Pawel_M Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Wydaje mi się że kolektor pochodzi z firmy podanej poniżej w linku więc możesz do nich napisać. A tak poza tym to pierwszy raz widzę taki kolektor i sam jestem ciekaw jakie są efekty po montażu. http://www.handcraftedracing.com/index.html
gregory Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Ten kolektor to jakiś rarytas, bo jeszcze takiego do 1.8T nie widziałem. To coś w stylu sportowego kolektora dwu komorowego w słynnym Audi Quattro. Można sobie taki kolektor pospawać z Alu, jeśli ma się nieco pojęcia co i jak. Czego się wogóle spodziewasz po wymianie na taki kolektor.
KYLOMC Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Bardzo ciekawy przedmiot mam chrapkę
Pawel_M Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Za wielką wodą takie kolektory widziałem po 500$ ( innego producenta )
Patrox Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Takie kolektory jako pierwsza na świecie wprowadziła swedzka firma dahlback racing: http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp Niestety cena kosmos bo koło 800 euro ale podobno daje 20Ps. Mamy taki jeden nowy egzemplarz na sprzedaż ale nie było okazji aby go przetestować a do tfsi nie pasuje:)
gregory Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Takie kolektory jako pierwsza na świecie wprowadziła swedzka firma dahlback racing: http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp Chyba do 1.8T , to tak
wowo Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zeby jeszcze ten kolektor był na szerokim kanale... :/
FranoF1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zeby jeszcze ten kolektor był na szerokim kanale... :/ Wowo ale one są na szerokim kanale, zanim zamówisz musisz im podać kod silnika, wtedy robią dokładną obróbkę pod daną uszczelkę, tak bynajmniej pisze na jednej aukcji(ebay.de) Tylko, że wszystkie są do poprzecznych...czyżby zapomnieli o nas Takie kolektory były już lata temu, więc żaden tam wynalazek.
wowo Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Tylko z "normalnego" kolektora nie da rady wybrać tyle materiału, by stał się kolektorem na dużym kanale. Różnica jest zbyt duża, musi to być zatem osobny odlew.
gregory Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak ja bym planował zmienić kolektor to nie bawiłbym się w coś takiego tylko bym pospawał porządny dwu komorowy kolektor z większymi kanałami, ale to już zależy od zdolności manualnych każdego, no i jeszcze trzeba to zrobić zgodnie ze wszelkimi prawami przepływu. Dać pospawać jakiejś firmie taki kolektor to duży wydatek. IMO nie opłaca się w takie coś bawić dla jakiejś małej turbiny, dlatego bym go nie zmieniał. Przerost formy nad treścią. To już lepiej zmienić turbo na większe będzie lepszy efekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się