Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD,FMIC,DP (EGR i KAT aut )- by Rogal 200+


PIXI

Rekomendowane odpowiedzi

Paweł , mam seryjne sprzęgło z tego co wyczytałem na Forum wystarcza gdzieś na około 420Nm ...... więc jeszcze mam zapas :naughty:

Inną sprawą jest użytkowanie ( jazda ) ................. :gwizdanie:

Wcześniej po samym programie 170 KM śmigałem około 1,5 roku i nic się nie działo :good:

Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę.

Pozdrawiam

bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj , jadąc z pełnym obciążeniem i chcąc pokazać jaką masz furę :kox: .... nie ciągnij od dołu :thumbdown: zredukuj i na wyższych obrotach daj w pi*de i wbijaj następne biegi przy wyższych obrotach - gwarantuje że nie będzie uślizgów :good:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 21:42_________________________________________________

bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie:

Albo sposób jazdy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł , mam seryjne sprzęgło z tego co wyczytałem na Forum wystarcza gdzieś na około 420Nm ...... więc jeszcze mam zapas :naughty:

Inną sprawą jest użytkowanie ( jazda ) ................. :gwizdanie:

Wcześniej po samym programie 170 KM śmigałem około 1,5 roku i nic się nie działo :good:

Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę.

Pozdrawiam

bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie:

Faktycznego przebiegu to pewnie większość osób nie jest pewna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj , jadąc z pełnym obciążeniem i chcąc pokazać jaką masz furę :kox: .... nie ciągnij od dołu :thumbdown: zredukuj i na wyższych obrotach daj w pi*de i wbijaj następne biegi przy wyższych obrotach - gwarantuje że nie będzie uślizgów

Tak właśnie robię, przy ostrzejszym przyśpieszaniu silnik nie schodzi poniżej 2,5tys. obrotów. Jak jadę sam to sprzęgło nigdy nie łapie poślizgu. Poślizg łapie pod obciążeniem ale dopiero jak mam min 140 na zegarach na 5tym biegu.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________

ASO powie Ci prawdę :polew:

Jak się nie pomyli :polew: :polew: :polew:

Byłem w ASO, ale niestety auto z Włoch i lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy jakich obrotach ( auto obciążone ) wbijasz następny bieg , że na 5biegu przy 140km/h masz uślizgi :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co wtedy robisz .... :mysli: dalej ciśniesz , odpuszczasz , czy redukcja :)

Od 3 tyś /obr do jakich .../min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytań o trwałość 1,9 TDI po mocniejszym setupie - mojego brata A4 po modzie na 200 KM i 412 Nm ma zrobione ponad 80 kkm, z tego ok. 20% z przyczepmi. Jak ktoś nie pałuje na zimno i nie próbuje utrzymywać Vmax na długich przelotach to nic motorowi nie będzie. Sprzegło 240 mm z AVF nigdy się nie śliznęło.

P.S. Olej stosowany - Motul 5W40 505.01, wymiana co 10 kkm, wraz z filtrami oleju, powietrza, pykowym. Filtr paliwa wymiana co 30 kkm.

Pixi graty za moda :good:

Jak heble? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irek :hi: , wytłumaczył w czym tkwi problem ...... :good: :>

Podziękował :notworthy:

za***iste ..... wszystko profi tak jak mówiłeś :naughty:

...teraz mam też i czym hamować dzięki Tobie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co wtedy robisz .... :mysli:

Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co wtedy robisz .... :mysli:

Zmniejszam gaz i jest ok, wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok.

Jakoś mnie to nie przekonuje ...... :mysli: przeciągnij go dalej na 5 biegu i zobacz w jakim zakresie obr/min masz uślizgi ( jeśli są ) :> lub redukcja na 4 i ogień ( przed 3 tyś obr/min :cool1:

Może to tylko chwilowe lub Ci się wydaje :decayed:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 22:25_________________________________________________Jutro zobaczę u siebie jak go pociągnę z dołu na 5 biegu czy mam coś niepokojącego i dam znać :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co wtedy robisz .... :mysli:

Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji).

Poślizgu nie ma na 4tym biegu. Zaczyna się dopiero na 5tce przed 3tys obrotów - wtedy obroty momentalnie wskakują na okolice 3600 i muszę trochę zmniejszyć gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może dłużej przytrzymaj go na 4 biegu , albo nie dawaj ognia na 5-tym i 6-tym biegu - bo to początki problemów ze sprzęgłem :thumbdown:

Nie szarpie na innych biegach :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może dłużej przytrzymaj go na 4 biegu , albo nie dawaj ognia na 5-tym i 6-tym biegu - bo to początki problemów ze sprzęgłem :thumbdown:

Nie szarpie na innych biegach :mysli:

Nie szarpie na innych biegach. Na 4ce mogę spokojnie ciągnąć do czerwonego. Problem pojawia się tylko jak sprzęgło jest porządnie rozgrzane, no i oczywiście muszą siedzieć przynajmniej 4 osoby. Jak jadę sam to jest ok i na razie nie chciałbym zmieniać sprzęgła. Czyli najlepszym lekarstwem będą lżejsze buty w towarzystwie :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej .....

Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto :mysli:... dół , środek , góra ?[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 23:05_________________________________________________Paweł , długo się to już ciągnie ....dawaj na PW :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej .....

Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto :mysli:... dół , środek , góra ?

Muszę jutro dokładnie sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej .....

Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto :mysli:... dół , środek , góra ?

Muszę jutro dokładnie sprawdzić.

Ok :good: pisz na PW :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...