kileeer Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Paweł , mam seryjne sprzęgło z tego co wyczytałem na Forum wystarcza gdzieś na około 420Nm ...... więc jeszcze mam zapas Inną sprawą jest użytkowanie ( jazda ) ................. :gwizdanie: Wcześniej po samym programie 170 KM śmigałem około 1,5 roku i nic się nie działo Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę. Pozdrawiam bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie:
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Słuchaj , jadąc z pełnym obciążeniem i chcąc pokazać jaką masz furę .... nie ciągnij od dołu zredukuj i na wyższych obrotach daj w pi*de i wbijaj następne biegi przy wyższych obrotach - gwarantuje że nie będzie uślizgów [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 21:42_________________________________________________ bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie: Albo sposób jazdy :gwizdanie:
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Paweł , mam seryjne sprzęgło z tego co wyczytałem na Forum wystarcza gdzieś na około 420Nm ...... więc jeszcze mam zapas Inną sprawą jest użytkowanie ( jazda ) ................. :gwizdanie: Wcześniej po samym programie 170 KM śmigałem około 1,5 roku i nic się nie działo Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę. Pozdrawiam bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie: Faktycznego przebiegu to pewnie większość osób nie jest pewna.
kileeer Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 ASO powie Ci prawdę Jak się nie pomyli :polew:
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Słuchaj , jadąc z pełnym obciążeniem i chcąc pokazać jaką masz furę .... nie ciągnij od dołu zredukuj i na wyższych obrotach daj w pi*de i wbijaj następne biegi przy wyższych obrotach - gwarantuje że nie będzie uślizgów Tak właśnie robię, przy ostrzejszym przyśpieszaniu silnik nie schodzi poniżej 2,5tys. obrotów. Jak jadę sam to sprzęgło nigdy nie łapie poślizgu. Poślizg łapie pod obciążeniem ale dopiero jak mam min 140 na zegarach na 5tym biegu.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________ ASO powie Ci prawdę Jak się nie pomyli :polew: Byłem w ASO, ale niestety auto z Włoch i lipa.
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Przy jakich obrotach ( auto obciążone ) wbijasz następny bieg , że na 5biegu przy 140km/h masz uślizgi
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Przy jakich obrotach ( auto obciążone ) wbijasz następny bieg , że na 5biegu przy 140km/h masz uślizgi Poślizg zaczyna łapać powyżej 3tys. obrotów
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 I co wtedy robisz .... dalej ciśniesz , odpuszczasz , czy redukcja Od 3 tyś /obr do jakich .../min
jaro4444 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Co do pytań o trwałość 1,9 TDI po mocniejszym setupie - mojego brata A4 po modzie na 200 KM i 412 Nm ma zrobione ponad 80 kkm, z tego ok. 20% z przyczepmi. Jak ktoś nie pałuje na zimno i nie próbuje utrzymywać Vmax na długich przelotach to nic motorowi nie będzie. Sprzegło 240 mm z AVF nigdy się nie śliznęło. P.S. Olej stosowany - Motul 5W40 505.01, wymiana co 10 kkm, wraz z filtrami oleju, powietrza, pykowym. Filtr paliwa wymiana co 30 kkm. Pixi graty za moda Jak heble?
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Irek , wytłumaczył w czym tkwi problem ...... :> Podziękował za***iste ..... wszystko profi tak jak mówiłeś ...teraz mam też i czym hamować dzięki Tobie
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 I co wtedy robisz .... Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji).
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 I co wtedy robisz .... Zmniejszam gaz i jest ok, wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Jakoś mnie to nie przekonuje ...... przeciągnij go dalej na 5 biegu i zobacz w jakim zakresie obr/min masz uślizgi ( jeśli są ) :> lub redukcja na 4 i ogień ( przed 3 tyś obr/min Może to tylko chwilowe lub Ci się wydaje [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 22:25_________________________________________________Jutro zobaczę u siebie jak go pociągnę z dołu na 5 biegu czy mam coś niepokojącego i dam znać
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 I co wtedy robisz .... Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji). Poślizgu nie ma na 4tym biegu. Zaczyna się dopiero na 5tce przed 3tys obrotów - wtedy obroty momentalnie wskakują na okolice 3600 i muszę trochę zmniejszyć gaz
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 To może dłużej przytrzymaj go na 4 biegu , albo nie dawaj ognia na 5-tym i 6-tym biegu - bo to początki problemów ze sprzęgłem Nie szarpie na innych biegach
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 To może dłużej przytrzymaj go na 4 biegu , albo nie dawaj ognia na 5-tym i 6-tym biegu - bo to początki problemów ze sprzęgłem Nie szarpie na innych biegach Nie szarpie na innych biegach. Na 4ce mogę spokojnie ciągnąć do czerwonego. Problem pojawia się tylko jak sprzęgło jest porządnie rozgrzane, no i oczywiście muszą siedzieć przynajmniej 4 osoby. Jak jadę sam to jest ok i na razie nie chciałbym zmieniać sprzęgła. Czyli najlepszym lekarstwem będą lżejsze buty w towarzystwie
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej ..... Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto ... dół , środek , góra ?[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 23:05_________________________________________________Paweł , długo się to już ciągnie ....dawaj na PW
Paweł102 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej ..... Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto ... dół , środek , góra ? Muszę jutro dokładnie sprawdzić.
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Jak masz 4 osoby na pokładzie to 5 i 6 delikatniej z gazem i sprzęgło pośmiga dłużej ..... Jak ruszasz bez gazu (1-wszy bieg ), to od jakiego położenia pedału sprzęgła zaczyna ruszać auto ... dół , środek , góra ? Muszę jutro dokładnie sprawdzić. Ok pisz na PW
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 gratki :kox: teraz to już musi latać bardzo ładny wynik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się