Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD,FMIC,DP (EGR i KAT aut )- by Rogal 200+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mowilem ze cos mi sie kojarzy z tymi otworami ale nie bylem pewny co, pamietam ze wbijalismy gwozdzie odpowiednio grube zeby ta dziura w bloku byla taka duza jak sruba :decayed:

Opublikowano

mowilem ze cos mi sie kojarzy z tymi otworami ale nie bylem pewny co, pamietam ze wbijalismy gwozdzie odpowiednio grube zeby ta dziura w bloku byla taka duza jak sruba :decayed:

:polew: :polew: :polew:

A i szpilkę chewtneliśmy do bloku :gwizdanie: co by się nie odkręciła :wink4:

Opublikowano

Marcin , czy takie rozwiązanie jak piszesz nie było w AWX-ach :mysli

To co masz teraz było stosowane do roku 2003,we wszystkich PD później przeszli na rolkę ze sprężyną.

Fi 10 masz wkręcone w głowicę,później jest zwężenie i fi 8.Jakby nie patrzeć 3 przypadki urwania szpilki przerabiałem,a żaden silnik nie dysponował mocą seryjna.

Kolejna sprawa to zawsze nowa szpilka (2zl ASO) i 20Nm i 45st.

Kuźwa co się ma wysrać jak to są oryginalne graty VW montowane bodajże do lipca 2003?

Oryginalne graty do oryginalnej mocy.

ma nabiegane już 80 kkm i nic się nie dzieje

Zależny jak kto jeździ,moja zona przyniosła mi napinacz w reku a auto przyjechało na lawecie :decayed:

Niby nie przekraczała 200,co ja często robię ja znowu nie redukuje z 6 na 3 :tongue4:

Opublikowano

Marcin wszystkie graty są nowe , śruby , nakrętki i podkładki .......... ect. :good:

Nie dam za wygraną .... ale szpilka miała fi 10 i na końcu gwint M 10 :good:

Opublikowano

Nie dam za wygraną .... ale szpilka miała fi 10 i na końcu gwint M 10 :good:

dokladnie, wiem ze szukalem w piwnicy gwintownikow dla ciebie ale kupiles nowe razem ze smiesznym sprzetem do odkrecania filtra oleju za 8.50zl :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Śmieszny śmiesznym ale sprawdza się w garage :gwizdanie: ale masz rację gwintowniki i wiertła kupiłem bo nie byłem pewien czy będą otwory w bloku silnika :embarrassed: a okazało się że są i to jeszcze nagwintowane :naughty:

A zapomniałem : 9,90zł zapłaciłem a nie 8,50zł .... :polew:

Opublikowano

pod M10 otwór jest 8,5 mm a nie 10 mm więc szpilka nie mogła mieć fi10

Opublikowano

Co do elementu który naprawdę szybko klęka z mocniej tuningowanych 1,9 PD to jest to pompa wody. Na oryginalnej mocy prawie nigdy nie siada dobra pompa, przy mocnych modach obserwuje się szybsze wysrywanie pomp bo jest ona po mocniej obciązonej stronie paska rozrządu, w szczególności jak ktoś lubi jeżdzić na wysokich obrotach.

Opublikowano

pod M10 otwór jest 8,5 mm a nie 10 mm więc szpilka nie mogła mieć fi10

Pisałem o szpilce bo w bloku był otwór już nagwintowany M10 w który wkręciłem szpikkę :good:

średnica szpilki fi 10 z gwintem M10 na końcu około 2 cm

[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 00:16_________________________________________________

Co do elementu który naprawdę szybko klęka z mocniej tuningowanych 1,9 PD to jest to pompa wody. Na oryginalnej mocy prawie nigdy nie siada dobra pompa, przy mocnych modach obserwuje się szybsze wysrywanie pomp bo jest ona po mocniej obciązonej stronie paska rozrządu, w szczególności jak ktoś lubi jeżdzić na wysokich obrotach.

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli:

Opublikowano

to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie :naughty:

Opublikowano

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli:

Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm.

Opublikowano

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli

Nie przezywać?

Najsłabszym punktem tego silnika i tak jest głowica,wycierające się szklanki,pęknięcia od końcówki wtrysku do zaworu, nie wspomnę o bujających się wtryskiwaczach.

szpilka.jpg

Może jaro będzie wiedział po co ktoś ja nagwintował prawie do końca,tym samym ja osłabiając?

Ja laik z materiałoznawstwa bym tego tak nie zrobił.

fi 10 przechodzi na fi 8,najsłabszy punkt to koniec cienkiego gwintu.

Opublikowano

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli:

Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm.

Najwazniejsze to eksploatowac auto z glowa :tongue4:

Opublikowano

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli:

Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm.

Pompa ORY , płyn będę pilnował , teraz rozrząd wymieniłem po 76 tysi ( nie zamierzam więcej jak 70tysi ) po modach .... Dzięki Jaro4444 :notworthy::hi:

Opublikowano

Najwazniejsze to eksploatowac auto z glowa :tongue4

Chyba wszystko w temacie.

Opublikowano

to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie :naughty:

Nie pocieszyłeś mnie Michał :confused4:

Opublikowano

to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie :naughty:

Nie mów ze byl to SKF?

Opublikowano

Ja pitole :blink: co z tym można zrobić :mysli

Nie przezywać?

Najsłabszym punktem tego silnika i tak jest głowica,wycierające się szklanki,pęknięcia od końcówki wtrysku do zaworu, nie wspomnę o bujających się wtryskiwaczach.

szpilka.jpg

Może jaro będzie wiedział po co ktoś ja nagwintował prawie do końca,tym samym ja osłabiając?

fi 10 przechodzi na fi 8,najsłabszy punkt to koniec cienkiego gwintu.

W moim wieku to wiesz :polew:

Co do zdjęcia .... nie miałem takiej szpilki jak na fotce , nie miała podtoczenia z gwintem M8

Opublikowano

nie miałem takiej szpilki jak na fotce , nie miała podtoczenia z gwintem M8

To chyba nasz 3 rodzaj którego nie znam.

Opublikowano

Nie mów ze byl to SKF?

Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...