Buba Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 mowilem ze cos mi sie kojarzy z tymi otworami ale nie bylem pewny co, pamietam ze wbijalismy gwozdzie odpowiednio grube zeby ta dziura w bloku byla taka duza jak sruba
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 mowilem ze cos mi sie kojarzy z tymi otworami ale nie bylem pewny co, pamietam ze wbijalismy gwozdzie odpowiednio grube zeby ta dziura w bloku byla taka duza jak sruba :polew: A i szpilkę chewtneliśmy do bloku :gwizdanie: co by się nie odkręciła
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Marcin , czy takie rozwiązanie jak piszesz nie było w AWX-ach :mysli To co masz teraz było stosowane do roku 2003,we wszystkich PD później przeszli na rolkę ze sprężyną. Fi 10 masz wkręcone w głowicę,później jest zwężenie i fi 8.Jakby nie patrzeć 3 przypadki urwania szpilki przerabiałem,a żaden silnik nie dysponował mocą seryjna. Kolejna sprawa to zawsze nowa szpilka (2zl ASO) i 20Nm i 45st. Kuźwa co się ma wysrać jak to są oryginalne graty VW montowane bodajże do lipca 2003? Oryginalne graty do oryginalnej mocy. ma nabiegane już 80 kkm i nic się nie dzieje Zależny jak kto jeździ,moja zona przyniosła mi napinacz w reku a auto przyjechało na lawecie Niby nie przekraczała 200,co ja często robię ja znowu nie redukuje z 6 na 3
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Marcin wszystkie graty są nowe , śruby , nakrętki i podkładki .......... ect. Nie dam za wygraną .... ale szpilka miała fi 10 i na końcu gwint M 10
Buba Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie dam za wygraną .... ale szpilka miała fi 10 i na końcu gwint M 10 dokladnie, wiem ze szukalem w piwnicy gwintownikow dla ciebie ale kupiles nowe razem ze smiesznym sprzetem do odkrecania filtra oleju za 8.50zl :polew:
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Śmieszny śmiesznym ale sprawdza się w garage :gwizdanie: ale masz rację gwintowniki i wiertła kupiłem bo nie byłem pewien czy będą otwory w bloku silnika a okazało się że są i to jeszcze nagwintowane A zapomniałem : 9,90zł zapłaciłem a nie 8,50zł ....
variocustoms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 pod M10 otwór jest 8,5 mm a nie 10 mm więc szpilka nie mogła mieć fi10
jaro4444 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Co do elementu który naprawdę szybko klęka z mocniej tuningowanych 1,9 PD to jest to pompa wody. Na oryginalnej mocy prawie nigdy nie siada dobra pompa, przy mocnych modach obserwuje się szybsze wysrywanie pomp bo jest ona po mocniej obciązonej stronie paska rozrządu, w szczególności jak ktoś lubi jeżdzić na wysokich obrotach.
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 pod M10 otwór jest 8,5 mm a nie 10 mm więc szpilka nie mogła mieć fi10 Pisałem o szpilce bo w bloku był otwór już nagwintowany M10 w który wkręciłem szpikkę średnica szpilki fi 10 z gwintem M10 na końcu około 2 cm [br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 00:16_________________________________________________ Co do elementu który naprawdę szybko klęka z mocniej tuningowanych 1,9 PD to jest to pompa wody. Na oryginalnej mocy prawie nigdy nie siada dobra pompa, przy mocnych modach obserwuje się szybsze wysrywanie pomp bo jest ona po mocniej obciązonej stronie paska rozrządu, w szczególności jak ktoś lubi jeżdzić na wysokich obrotach. Ja pitole co z tym można zrobić
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie
jaro4444 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja pitole co z tym można zrobić Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm.
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja pitole co z tym można zrobić :mysli Nie przezywać? Najsłabszym punktem tego silnika i tak jest głowica,wycierające się szklanki,pęknięcia od końcówki wtrysku do zaworu, nie wspomnę o bujających się wtryskiwaczach. Może jaro będzie wiedział po co ktoś ja nagwintował prawie do końca,tym samym ja osłabiając? Ja laik z materiałoznawstwa bym tego tak nie zrobił. fi 10 przechodzi na fi 8,najsłabszy punkt to koniec cienkiego gwintu.
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja pitole co z tym można zrobić Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm. Najwazniejsze to eksploatowac auto z glowa
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja pitole co z tym można zrobić Stosować dobre pompy, obserwować poziom płynu, wymieniać rozrząd co 75 kkm. Pompa ORY , płyn będę pilnował , teraz rozrząd wymieniłem po 76 tysi ( nie zamierzam więcej jak 70tysi ) po modach .... Dzięki Jaro4444
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Najwazniejsze to eksploatowac auto z glowa :tongue4 Chyba wszystko w temacie.
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie Nie pocieszyłeś mnie Michał
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie Nie mów ze byl to SKF?
PIXI Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja pitole co z tym można zrobić :mysli Nie przezywać? Najsłabszym punktem tego silnika i tak jest głowica,wycierające się szklanki,pęknięcia od końcówki wtrysku do zaworu, nie wspomnę o bujających się wtryskiwaczach. Może jaro będzie wiedział po co ktoś ja nagwintował prawie do końca,tym samym ja osłabiając? fi 10 przechodzi na fi 8,najsłabszy punkt to koniec cienkiego gwintu. W moim wieku to wiesz Co do zdjęcia .... nie miałem takiej szpilki jak na fotce , nie miała podtoczenia z gwintem M8
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 nie miałem takiej szpilki jak na fotce , nie miała podtoczenia z gwintem M8 To chyba nasz 3 rodzaj którego nie znam.
jaro4444 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie mów ze byl to SKF? Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się