A4-Tomek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 pisane było kilka wpisów wcześniej a kolega dopiero teraz się dziwi :>
arczi900819 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 hyh.... Gdzieś musiałem przeoczyć A mi właśnie znów n-ka siadła Ale 20 minut roboty i znów ją ożywię :gwizdanie: Tylko uszczelnienie zrobie jakieś porządne i przy okazji zobaczę jak się sprawuje ta sprężynka od długopisu (ma już ponad rok ) Bo taśma hydrauliczna nie wiem czy wytrzymała... na dniach zobaczę
A4-Tomek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jeśli mi N-ka padła to też ją naprawie jak pisało gdzieś tam w tym poradniku ;p zresztą pamiętam jak to naprawić
TOMET4 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 witam ja tez mialem problem ze spadkiem mocy ,mialem walnienty wtrysk sterujacy,po wymianie madal nic mul lecz po odpieciu przeplywomieza smiga jak szalony pozdrawiam
A4-Tomek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dziś odpiąłem wtyczke od przepływomierza ale niestety nie odczułem poprawy kat napewno jest do wymiany ale miałem nadzieje że może przepływka padła a nie N75 ale widać myliłem się.[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 12:14_________________________________________________No dostałem już zamiennik kata od Pana Gruchota :> teraz musze znaleźć czas żeby go zamontować
arczi900819 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Uszczelnienie z taśmy hydraulicznej, tak jak to zrobiłem pierwszy raz nie zdało egzaminu. (znaczy się zdało ale częściowo bo wytrzymało tylko rok). Przedwczoraj skleiłem n-kę klejem (super glue) i zobaczymy jak długo podziała
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Uszczelnienie z taśmy hydraulicznej, tak jak to zrobiłem pierwszy raz nie zdało egzaminu. (znaczy się zdało ale częściowo bo wytrzymało tylko rok). Przedwczoraj skleiłem n-kę klejem (super glue) i zobaczymy jak długo podziała I tylko klej zastosowałeś? ja jeśli będe naprawiał n-kę to myśle żeby potem ją uszczelnić jakimś sylikonem hydraulicznym czy czymś w tym stylu [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 22:35_________________________________________________Dziś siedziałem w kanale i którędy wyjąć katalizator i nawet nic nie zacząłem robić ino obejrzałem jak to wygląda bo rozkopać to nie problem a ja auto potrzebuje. Straszne dojście jest tam do śrub bo łącznik między katem a dalszą częścią układu jest nad przegubem więc jakby co ani klucza przedłużyć nie będzie jak Najważniejsze jest dla mnie jak go wyjąć górą czy dołem. Jak górą to trzeba będzie zdemontować układ dolotowy.
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie trzeba nic demontowac. Wychodzi gora bez problemu.
Killer1984 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie trzeba nic demontowac. Wychodzi gora bez problemu. Nie mogę się z tym zgodzić ja miałem ogromny problem żeby go wyjąć... w końcu przeciąłem go na tym kolanku i wtedy ładnie wyszedł
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ja stwierdzam że górą pucha nie przejdzie bez demontażu dolotu bo na oko tak wygląda. Jeśli trzeba będzie demontować to może przy okazji EGR wyczyszcze bo pewnie zaje***ny jest syfem
Killer1984 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Z własnego doświadczenia wiem, że wyjdzie jak zdemontujesz filtr powietrza i przetniesz go w kolanku, wtedy możesz nim kręcić i ustawić go w odpowiedniej pozycji
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie mam prądu w garażu kiedyś był ale gościu co się tym zajmuje nas wych***ał Jakby co będe rozbierał dolot
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Osobiscie wyciagalem go z gory. Demontaz polegal tylko na odkreceniu filtra powietrza, blaszanej oslony od turbo, plastikow ktore dochodza do filtra. Odkrecasz 4 nakretki na szpilkach przy turbo. Trzeba z nimi zwykle troche powalczyc ale powinny pojsc. Na dole z kanalu odkrecasz kluczem 13 z przedluzka 3 sruby, ktore lacza kata z reszta wydechu. Wyciagasz kata od gory, nic nie musisz ciac. Trzeba tylko troche pomanewrowac bo wychodzi tylko w jednej pozycji.
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jak Ci poszły śruby na łączniku? Pewnie trudniej jak przy turbo? Czytałem na forum że niektórzy odkręcali rurę na łączniku wydechu i wyciągali kata wraz z tą rurą co łączy się z tłumikiem środkowym
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Sruby od lacznika to nie problem. Dobry klucz i najlepiej druga osoba zeby przytrzymala Ci od gory leb sruby bo moze sie zdarzyc ze sie bedzie chciala obraca. Gorzej ze srubami przy turbo. Troche z nim walczylem. Odrdzewiacz w reke i powinny pojsc. Tylko trzeba krecic z wyczuciem. U mnie 3 jakos poszly. Czwarta stawiala opory ale w koncu udalo sie i wykrecilem cala szpilke. A z tym wyjmowaniem razem z wydechem to ciezko to widze. Tam malo miejsca jest zeby reke wlozyc a co dopiero kata wyjac. Poza tym chyba bedzie przeszkadzala polos i metalowa oslona przegubu.
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Sruby od lacznika to nie problem. Dobry klucz i najlepiej druga osoba zeby przytrzymala Ci od gory leb sruby bo moze sie zdarzyc ze sie bedzie chciala obraca. Gorzej ze srubami przy turbo. Troche z nim walczylem. Odrdzewiacz w reke i powinny pojsc. Tylko trzeba krecic z wyczuciem. U mnie 3 jakos poszly. Czwarta stawiala opory ale w koncu udalo sie i wykrecilem cala szpilke. A z tym wyjmowaniem razem z wydechem to ciezko to widze. Tam malo miejsca jest zeby reke wlozyc a co dopiero kata wyjac. Poza tym chyba bedzie przeszkadzala polos i metalowa oslona przegubu. heh szpilka się nie powinna wykręcić ale coż :> a mam zamiar to z drugą osobą wymieniać osłonę przegubu idzie zdemontować bo tam są ino dwa imbusy do odkręcenia a półoś nie powinna przeszkadzać jeśli opuszcze mocno rurę w kanał
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Moim zdaniem to nie ma sensu sie zabierac za wyciaganie od spodu. Z gory o wiele szybciej to pojdzie. Wiem bo sprawdzalem osobiscie. Nic ciac nie trzeba, wyjdzie bez problemu. Zrob tak jak napisalem i musi sie udac.
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Moim zdaniem to nie ma sensu sie zabierac za wyciaganie od spodu. Z gory o wiele szybciej to pojdzie. Wiem bo sprawdzalem osobiscie. Nic ciac nie trzeba, wyjdzie bez problemu. Zrob tak jak napisalem i musi sie udac. ja miałem na myśli górą wyjąć ktoś tak wyciągał a poza tym było by prościej odkręcić te trzy śruby na łączniku. Cóż najwyżej spróbuje obu sposobów.
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Moim zdaniem to nie ma sensu sie zabierac za wyciaganie od spodu. Z gory o wiele szybciej to pojdzie. Wiem bo sprawdzalem osobiscie. Nic ciac nie trzeba, wyjdzie bez problemu. Zrob tak jak napisalem i musi sie udac. ja miałem na myśli górą wyjąć I tak zrob. Mi cala robota z wybebeszeniem kata zajela 1.5 godziny z czego najwiecej czasu to na spawanie puszki poszlo.
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 No dobra ale jak odkręcałeś śruby na łączniku to oczywiście demontowałeś osłonę przegubu? Bo inaczej to nie widać praktycznie tych śrub
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się