Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 Avant 2.0 TFSi Quattro


loop

Rekomendowane odpowiedzi

Loop gdzie robiłeś zawias?

Zawias mam fabryczny.

W takim razie co robiłeś z zawieszeniem, bo ładnie Ci "siedzi".

Szukam właśnie felg do swojej B8 i zastanawiam się nad kosmetycznym obniżeniem, bo w serii mam fabryczne i przy 18" wydaje mi się, że będzie to słabo wyglądało.

A co do oleju, niestety u mnie jest to samo co u Ciebie, pije. Dziś jadę z tym do serwisu zobaczymy co wymyślą.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on ma na bank 1BE - czyli fabrycznie nizej o jakies 20mm.

Dokładnie to mam,,20mm w dół od serii :)

Nic więcej z zawiasem nie robiłem póki co ,ale myślę,że przydało by się jeszcze o parę mm obniżyć,dla mnie cały czas jest za wysoko.

A co do oleju,to na razie po drugiej próbie olejowej ,gdzie wyszło 0,55l/1000km wymienili mi zawór odpowietrzający skrzynię korb,uszcz.wału i zmienili oprogramowanie silnika.

Od tej pory przejechałem dopiero 200km (byłem na wakacjach) więc za wiele nie powiem.

Kazali mi przyjechać znowu po 1000km na sprawdzenie (zalecenie producenta).

Oby w końcu to coś pomogło :confused4:

Zdam relacje co i jak...

LPC,przykro mi ,że Ci też bierze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on ma na bank 1BE - czyli fabrycznie nizej o jakies 20mm.

Dokładnie to mam,,20mm w dół od serii :)

Nic więcej z zawiasem nie robiłem póki co ,ale myślę,że przydało by się jeszcze o parę mm obniżyć,dla mnie cały czas jest za wysoko.

A co do oleju,to na razie po drugiej próbie olejowej ,gdzie wyszło 0,55l/1000km wymienili mi zawór odpowietrzający skrzynię korb,uszcz.wału i zmienili oprogramowanie silnika.

Od tej pory przejechałem dopiero 200km (byłem na wakacjach) więc za wiele nie powiem.

Kazali mi przyjechać znowu po 1000km na sprawdzenie (zalecenie producenta).

Oby w końcu to coś pomogło :confused4:

Zdam relacje co i jak...

to zazwyczaj pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6K.

Z innego zrodal wiem ze ten pierwszy stage naprawy nie do konca pomaga , bo ponoc problem jest w pierscieniach , wyszla pewna partia silnikow na ktorych Audi sobie troszke poekperymentowalo z pierscieniami i pomaga dopiero ich wymiana.Co ciekawe sa auta ktore wogle nie pija sa ktore pija na potenge a sa ktore zaczynaja po jakims tam przebiegu.Loteria normalnie :rolleyes: dobrze ze mam 5 lat gwarancji :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdales ile zalali ?

Kup soie bagnet bo ja wiem po swoim ze tem wskaznik na MMI czasem wariuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 1000km spalanie trochę zmalało,tzn ubyło około 1/3 kreski na wyświetlaczu.

W ASO stwierdzili,że już powinno być dobrze,w co jakoś do końca nie wierzę :disgust:

Zobaczymy kiedy się pojawi komunikat na FISie-dolej oleju ...

No i po przejechaniu 2000 km na wyświetlaczu suchutko :(

Dodatkowo zaczęły mi się wibracje odczuwalne przy prędkościach powyżej 100 km/h.

Koła oczywiście prościutkie i wyważone(nówki sztuki oryginalne Audi).

Pojechałem z tym do ASO.Tam powiedzieli,że jest na to akcja serwisowa.

Trzeba u nich dynamicznie wyważyć koła (na samochodzie)-koszt pokrywam ja-jedynie 450 zł ;(

Następnie jeśli to nie pomoże (a zapewniają ,że raczej nie pomoże)będą przyznane nowe wahacze(sztywniejsze).

Taka procedura,ze do wymiany tych wahaczy muszą mieć podkładkę,ze się wyważało u nich koła.

Zgodziłem się,bo niby co mam robić,ale niestety do całej tej operacji nie doszło.

Stwierdzili,że mam źle dobrane opony do felg !

Do 8,5 x 19 cali opony powinny być 255/35 ,a nie tak jak ja mam czyli 235/35.

Maszyna która dynamicznie wyważa te koła nie potrafi podobno obrócić felgi na oponie,gdyż jest opona po prostu za wąska.

Nie wiem czy oni mnie w ch... ładuja czy co ???

Dodatkowo przy kręceniu kierownicą na postoju co jakiś czas słychać dziwne jej drżenie.

Pojawiło mi się to też dopiero niedawno.

W ASO stwierdzili,że ten typ tak ma i rzeczywiście pokazali mi inne A4 i tam to samo :shocked: :shocked:

Normalnie wszystko pod górę z tym cholernym Audi :wallbash:

Wracam czym prędzej do BMW.

[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienili oprogramowanie silnika.

Panowie (bo widzę że sporo osób śledzi ten wątek) czy ktoś był na hamowni sprawdzić czy oni przypadkiem nie ściągają kilku koników tą zmianą oprogramowania?bo słyszałem że czasem tak bywa że ASO kombinuje w tą stronę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju.

Witam, :hi: u mnie tez to występuje ,zwłaszcza na betonowych nawierzchniach np takich w parkingach podziemnych..

także może rzeczywiście ten typ tak ma...

Współczuje problemów z autem , a postawa ASO no cóż spychologia...

Mi ASO przez kilka tygodni naprawiało trzeszczenie z tyłu auta, wymieniali ,cudowali i oddawali trzeszczące auto mówiąc ze jest już dobrze..

Problem rozwiązałem sam , w banalny sposób dzięki forum :tongue4: - trzeszczały zamki w drzwiach:) , ale co się nawqrwiałem to moje :thumbdown:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 1000km spalanie trochę zmalało,tzn ubyło około 1/3 kreski na wyświetlaczu.

W ASO stwierdzili,że już powinno być dobrze,w co jakoś do końca nie wierzę :disgust:

Zobaczymy kiedy się pojawi komunikat na FISie-dolej oleju ...

No i po przejechaniu 2000 km na wyświetlaczu suchutko :(

Dodatkowo zaczęły mi się wibracje odczuwalne przy prędkościach powyżej 100 km/h.

Koła oczywiście prościutkie i wyważone(nówki sztuki oryginalne Audi).

Pojechałem z tym do ASO.Tam powiedzieli,że jest na to akcja serwisowa.

Trzeba u nich dynamicznie wyważyć koła (na samochodzie)-koszt pokrywam ja-jedynie 450 zł ;(

Następnie jeśli to nie pomoże (a zapewniają ,że raczej nie pomoże)będą przyznane nowe wahacze(sztywniejsze).

Taka procedura,ze do wymiany tych wahaczy muszą mieć podkładkę,ze się wyważało u nich koła.

Zgodziłem się,bo niby co mam robić,ale niestety do całej tej operacji nie doszło.

Stwierdzili,że mam źle dobrane opony do felg !

Do 8,5 x 19 cali opony powinny być 255/35 ,a nie tak jak ja mam czyli 235/35.

Maszyna która dynamicznie wyważa te koła nie potrafi podobno obrócić felgi na oponie,gdyż jest opona po prostu za wąska.

Nie wiem czy oni mnie w ch... ładuja czy co ???

Dodatkowo przy kręceniu kierownicą na postoju co jakiś czas słychać dziwne jej drżenie.

Pojawiło mi się to też dopiero niedawno.

W ASO stwierdzili,że ten typ tak ma i rzeczywiście pokazali mi inne A4 i tam to samo :shocked: :shocked:

Normalnie wszystko pod górę z tym cholernym Audi :wallbash:

Wracam czym prędzej do BMW.

[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju.

Wywazaja koła na aucie w quattro???? :shocked:

Kozaki! :shocked:

Do niedawna jeden koles w polsce to robił w Warszawie z tego co się dowiedziałem.

Bo przy quattro na torsenie skoro nie da sie w zaden sposob rozpiac napedu drgania jednej osi zakłocaja odczyt drugiej(tak mi to tłumaczył).

Niestety tak to jest na gwarancji lepiej miec rozmiar kół jakie przewiduje producent.Wspominałem juz o tym przy kombinacjach z ogumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle :shocked: wiem ze faktycznie do któregoś roku byly takie wibracje powyżej 100 powodem byl wadliwie zaprojektowany wahacz.Ponoć te nowe maja wieksza gumę i to wystarcza.Co do samego ważenia kol to robią cie w balona bo to nie ma znaczenia ale pavel ma racje rozmiar opon jest inny niż zaleca producent.Ale nawet jeśli to by sie zgadzało to i tak kupowałeś sam opony i jest duża szansa ze kupiłeś takie które nie spelnija jakieś idiotycznej normy audi wiec i tak maja kolejnego haka.

Szczerze to w sumie w pale mi sie nie mieści kupiłeś auto u nich za tyle kasy a oni do ciebie jak byś z ulicy przyszedł........jeśli mam być szczery to jest to na zachodzie nie do pomyślenia.Nie wspomnę juz ze masz zastępcze auto nawet jak zostawiasz samochód na wymianę oleju.

Odnośnie samego motoru to może sie to komuś przyda.Bylem dzisiaj u Beltowskiego zapytać sie czy sa mi w stanie powiedzieć czy m oj motor jest juz po modernizacji.Okazuje sie ze wprowadzając VIN przez biuletyn serwisowy ( czy jakieś inne serwisowe dziadostwo ) sa w stanie ustalic czy do konkretnego samochodu sa podane procedury ważenia oleju i akcji serwisowej.U mnie ponoć nie ma stad wniosek ze producent nie przewiduje takiej akcji a wiec jest szansa ze motor zdrowy.Nie wiem na ile to prowada bo nie widzialem gdzie pan i w czym gmerał w każdym razie takie info. dostałem.

Z innej beczki to dziwna sprawa ale miałem takie biele kropki na konsoli środkowej jak u ciebie na zdjęciu.Mialem juz dwa razy wytarłem i nie mam bladego pojęcia jak sie tam wzięły :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak to jest na gwarancji lepiej miec rozmiar kół jakie przewiduje producent.Wspominałem juz o tym przy kombinacjach z ogumieniem.

poza gwarancją też - znam przypadek gdzie ubezpieczyciel odmowil odszkodowania, bo jego rzeczoznawca uznał winnym wypadku kierowcę poszkodowanego, w którego aucie były koła niezgodne ze specyfikacja producenta.

W B7, gdzie wg fabryki max jest 18 było 19, co miało sie przyczynić do spowodowania wypadku.

Nie ma szans, żeby udowodnić, że tak nie jest, bo takie badanie jest mega kosztowne - de facto trzeba robić homologację na taki rozmiar kół.

Dlatego lepiej za bardzo nie kombinować...[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 15:51_________________________________________________

Mialem juz dwa razy wytarłem i nie mam bladego pojęcia jak sie tam wzięły :mysli:

muchy Panie, muchy... one też raz na jakiś czas musza się zesrać :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załamka jakaś żeby w servisie renomowanej marki tak klienta traktowali- mi się zawsze wydawałó że on tam takiego Pacjenta który nowe auto wyprowadził kawą herbatą pączkiem a nie żeby tylko wyszedł z servisu a z problemem niech sobie radzi sam- masakra :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...