marcinos80 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Prosilbym o lukniecie na loga z grupy 003 czy cos niepokojacego?Dzieki za odpowiedz.
ciahciah Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 W tej chwili masz nie szczelność w dolocie, sprawdź o rurowanie od turbo do kolektora ssącego, zaolejenie będzie oznaczało nie szczelność którą musisz zlikwidować
michcio1985 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 najlepiej żebyś zlogował grupy 000,003,008,010 da to pełny obraz pracy przepływki
sylwiasty Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam! Plan był na zalogowanie wszystkich grup ale z powodu braku trakcji zrobiliśmy tylko ten. Kontrola trakcji świeciła i tak prawie cały czas. Patrząc na prognozy pogody prędko nie zrobimy kompletnego logowania.
michcio1985 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 bez kitu,warunki są extra [br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 20:54_________________________________________________jutro ma być odwilż.................................................. asfalt wyschnie
Sztomel Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 W tej chwili masz nie szczelność w dolocie a na jakiej podstawie jesteś tego taki pewny skoro nie ma logu grupy 011 ? Pomyślałeś przez chwilę, że do stwierdzenia nieszczelności w dolocie jest potrzebny log ze wskazaniami ciśnienia doładowania. Przecież takie wskazania daje grupa 003 jeśli turbo sporo przeładowuje. Szastasz wyrokami bez podparcia się wskazaniami najistotniejszej z grup w tym przypadku. Pełny obraz wskazań przepływki dają logi dynamiczne grup 003, 008 i 011.
letallec Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Z tego logu mozna wywnioskowac ze przeplywka mierzy. Ale wynik tego liczenia jest trochę dziwny, wiec potrzebne sa dodatkowe logi w celu znalezienia przyczyny takiego liczenia. Sztomel idealnie juz napisal co trzeba zrobic
ciahciah Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 masz racje sztomel, pospieszyłem się nie potrzebnie
marcinos80 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 W tej chwili masz nie szczelność w dolocie a na jakiej podstawie jesteś tego taki pewny skoro nie ma logu grupy 011 ? Pomyślałeś przez chwilę, że do stwierdzenia nieszczelności w dolocie jest potrzebny log ze wskazaniami ciśnienia doładowania. Przecież takie wskazania daje grupa 003 jeśli turbo sporo przeładowuje. Szastasz wyrokami bez podparcia się wskazaniami najistotniejszej z grup w tym przypadku. Pełny obraz wskazań przepływki dają logi dynamiczne grup 003, 008 i 011. Bedzie odwilż, nie bedzie gubiło trakcji beda logi puki co czekam na czysty asfalt ale sie moge niedoczekć .Dzieki panowie za wypowiedzi.Pozdrawiam
przemik Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Do autora wątku - jesli chcesz rzetelnej analizy i podpowiedzi zamieszczaj kompletne logi. Do wszystkich wrózbitów/szamanów - prosze(poki co prosze ) nie wprowadzac w bład kolegów radosną twórczoscią diagnostyczną. Watek zamykam. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi