Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Błędne wskazania poziomu paliwa - naprawa pływaka


Maxsimus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postanowiłem trochę podłubać przy mojej :a4fan:

Denerwowały mnie strasznie niedokładne wskazania poziomu On postanowiłem coś z tym zrobić. Zabieg prosty niewymagający dużego nakładu pracy i najważniejsze skuteczny. :thumbup:

Więc tak.. zaczynamy od zdjęcia dywanika w bagażniku ukaże sięnam taki widok (najlepsze dojście jest z wnętrza samochodu o ile mamy składana tylną kanape)

dsc00643xd4.th.jpg

Odkręcamy czarną pokrywkę ...

dsc00642fn8.th.jpg

Zdejmujemy dwa węże i odpinamy czujnik poziomu paliwa, następnie odkręcamy czarny pierścien...

dsc00641lw8.th.jpg

Wyciągamy całe to ustrojstwo uważając by nie zachlapać sobie całego bagażnika ...

dsc00639lt5.th.jpg

Podnosząc lekko ku górze pręcik z pływakem odzielamy go od części plastikowej..

dsc00636gi9.th.jpg

Przy ramieniu z pływakiem znajduje się płytka którą delikatnie przeczyściłem pastą polerską tempo. Zbiera się na niej taki czarny osad który blokuje przepływ prądu...

dsc00637kh4.th.jpg

Następnie czyścimy delikatnym pilniczkiem styki, przy okazji można je troszeczke poodginać by stykały się z płytką w innym miejscu...

dsc00638gz0.th.jpg

Zostaje już wszystko złożyć, pamiętając o mocnym zaciśnięciu opaskami przewodów gumowych.

Jak narazie wszystko działa :thumbup:

dsc00644ue8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągamy całe to ustrojstwo uważając by nie zachlapać sobie całego bagażnika ...

dsc00639lt5.th.jpg

w jaki sposób to robisz ? jest to przymocowane jakoś na zatrzaski czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie mam tego szukać w kombi ?????

pod wyściółką bagażnika, bliżej foteli pasażerów[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 22:17 _________________________________________________

wskaźnik po wyjęciu kluczyka wskazuje 1/4 zbiornika paliwa,

na vagu to mozna zmienić tj. dostosować połozenie wskazówki do stanu faktycznego paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie jak zalalem do pelna to pokazal 3/4 zbiornika. teraz wyjezdzilem paliwo praktycznie do zera (wskazowka wczoraj zjechala poza ostatnia czerwona kreske) dzis rano odpalilem auto i pokazuje pelny zbiornik:) czy czyszczenie plywaka na to zaradzi? i ciekawe czy w takim przypadku mam jeszcze paliwo i pusty bak bedzie na wskazaniu 3/4 :evil: jak myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w a4. Ale wydaje mi sie że padla elektronika u Ciebie Razk... Jak i w paru innych przypadkach powyżej. Tam jest taka plytka na ktorej znajduje sie rysik z potencjometrem(sciezka po ktorej przesuwa sie rysik). Jeżeli raz wskazuje Ci 0 raz 50 badz 100% czy poprostu przeklamywuje to bardziej prawdopodobne od plywaka jest wlasnie ta część... koszt w aso 180-250pln w przypadku a6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie dał jeszcze odpowiedzi jak wyłowić to ze środka...chodzi o to co pytał Kempas. poporstu wszystko ładnie sie z zewnątrz rozbiera ale jak wyciągnąc całość ze środka zbiornika?:)

i gdzie znajduje sie pompa paliwa? wydaje mi sie ze jest jescze niżej wiec przy wyciąganiu tego czegoś nie chce czegoś pourywać ...prosze pomocy....

i słowo do Sokolnha ...takie cos jak szukaj działa na tej stronie bardzo tragicznie. czasem trzeba przeczytac z tysiąc wątków zanim sie trafi na ten właściwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie prawdopodobnie przyczyna tak jak wszedzie ,czyli zaśniedziały wskaźnik po którym jeździ ten rysik i pokazuje stan paliwa. Należy ten wskaźnik przeczyścic tak jak to opisał ładnie Maxsimus.

TYLKO JAK TO CHOLERSTWO DOKŁADNIE WYPIĄĆ WYCIĄGNĄĆ Z BAKU???

CZEKAM JUŻ PÓŁ ROKU NA JAKIEKOLWIEK INFO :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytuje

Hej,

To ustrojstwo po odłączeniu czarnego weżyka (peszel) wyjmuje się w całości (pod odpowiednim kątem).

Przerabiałem ten temat - sprawdzone.

fakt wyjmuje sie ale tu nie oto dokładnie chodzi, a o to jak to środkowe ustrojstwo (wężyki/pompka paliwa/wskaźnik poziomu) sie wypina, czy odpina od baku,bo z wyciągnięciem tego raczej nie widze problemu...

może ktoś wie?

JAK WYPIĄĆ CAŁOŚĆ TYCH WNĘTRZNOŚCI W BAKU BY JE WYCIĄGNĄĆ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie a wiec u mnie po kontroli vagiem wyszło ze jest zwarcie w czujniku poziomu paliwa w wiązce elektrycznej no i zwykły elektryk samochodowy ma sprawdzić dzisiaj wiązkę kostkę przy obwodzie pływaka [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 08:42_________________________________________________juz mam zrobione elektryk wyciagna plywak z z baku wyczyscil jakies tam styki kostke i jest ok koszt 40 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez to przerabialem w czarnej 1z, zciaglem te wezyki od paliwa i poodkrecalem co trzeba. u mnie tez bylo zabrudzone cos i nie zacinal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...