gizmex Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 z gory dziekuje VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 14 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 15-00 - Please Register/Activate 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 12-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1325 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17734 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1326 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found.
lukaszr Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 A próbowałeś to wykasować i zobaczyć co z tego zostanie, a co zniknie ??? Może część z nich, a może wszystkie są stare jakieś i wystarczy je wykasować.
gizmex Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie probowalem usuwac. A jak wszystkie bledy usune to nic sie nie stanie? I po jakim czasie znowu sprawdzic bledy ?
lukaszr Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie probowalem usuwac. A jak wszystkie bledy usune to nic sie nie stanie? I po jakim czasie znowu sprawdzic bledy ? Chodzi o to, że pewne błędy mogą być w pamięci od bardzo długiego czasu, bo ktoś ich wcześniej nie wykasował i teraz nie mają żadnego znaczenia - dlatego zapisujesz sobie je, a potem kasujesz i patrzysz, które błędy się znowu pojawiają. To co zostanie wklej na forum i wtedy będzie sens tłumaczyć co jest co.
gizmex Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Wykasowalem bledy i po przejechaniu 50 km zrobilem jeszcze raz vagowanie. Czy blad 16518 oznacza sonde lambda do wymiany? czy tez moze tak ma byc jesli jezdze na gazie ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 H Component: A4öA4-KLI Note: Excessive Comm Errors Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 33977 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 C Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D02 Coding: 00142 Shop #: WSC 00011 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0WD261192 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 79642 No fault code found. End -------------------------------------------------------
lukaszr Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) No Activity czyli albo padła sonda całkowicie, albo może jakiś kabelek się przetarł. Spróbuj zobaczyć co się dzieje z sondą (przeczyść wtyki, obejrzyj dokładnie) A jak nie pomoże to podejrzewam sonda do wymiany - ale tylko na oryginalną (żadnego badziewia z allegro). Poza tym log chyba (nie pamiętam dokładnie) 007 - sonda Lambda - pomoże zobaczyć czy wszystko jest ok.
pre_pl Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 albo oryginalna, albo prawdziwy Bosch - ale nie allegro ! grupy 7,8,9, (10 też ?) : trochę z pamięci piszę.... Mam dokładnie ten sam błąd w benzynie i na dniach będę to robił.
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 albo oryginalna, albo prawdziwy Bosch - ale nie allegro ! grupy 7,8,9, (10 też ?) : trochę z pamięci piszę.... Mam dokładnie ten sam błąd w benzynie i na dniach będę to robił. Przemas, NGK robi bardzo dobre sondy lambda - BOSCH przeszedł już do lamusa - odwalają niezłą kichę, nie to co kilka lat temu. Jak kiedyś miałem Opla to Boschowska sonda szybko padła, a na NGK przejechałem dużo więcej i wiem, że następny właściciel po mnie do tej pory nie zmienił tej sondy (a minęło już sporo czasu). Uważam, że jak firma robi wycieraczki, lodówki, pralki, elektronarzędzia, części do samochodów i pełno innych rzeczy to nie może być dobra w jednej specjalizacji (tak jak to robi NGK - mają 4 rzeczy w ofercie) - prędzej czy później zaczną jechać na ilość, a opinia pozostanie - tak jak w przypadku BOSCHA, tylko tutaj opinia się już zaczyna sypać. Mój kolega ma firmę transportową - używał świec (żarowych i zapłonowych), sond lambda i przewodów WN Boscha - ciągle się coś pierdzieliło, zamienił wszystko na NGK i ma spokój i nic się nie dzieje. Także tutaj w przypadku gizmexa wstawiłbym ori NGK (tylko nie jakieś z allegro) - ja mu załatwię z Inter Carsu jak będzie chciał za mniejszą kwotę niż jest - normalnie kosztuje 400 zł, załatwię mu sporo taniej.
pre_pl Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 źle się wyraziłem, NGK również ale co do Boscha nie zmienię zdania - i tak w aucie masz sporo badziewi z Boscha
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 źle się wyraziłem, NGK również ale co do Boscha nie zmienię zdania - i tak w aucie masz sporo badziewi z Boscha Zgadza się, ale na to co masz nie za bardzo jest wpływ. Poza tym jeżeli coś możesz zmienić to warto to zrobić i w tym przypadku NGK jest to strzał w 10.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się