Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy


Gość konrad-1970@o2.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Nigdy nie korzystałem z forum ale teraz niestety/stety :)nadszedł czas..

mam ogromny porblem z moją Audi a4 B5 1.9 TDI 110 KM AFN, mianowicie:

w sierpniu wymieniałem komplet filtrow wraz z olejem, samochod byl kupiony na poczatku sierpnia wiec to byla moja pierwsza wymiana. Nie wiedzialem jaki olej był wlany ale mechanicy wlali mi 10w30 lub 10w40. po wymianie oleju i filtrów ruszyłem w trase. ale nagle samochod stracił moc zaczął "kichać" i zostawił za soba kupę dumu. w dalszej drodze nie mial mocy przy 2 tysiacach obrotów "nie radził sie" postanowilem go przegazowac dobrze no i troche sie poprawilo, ale od tamtej pory trzeba uważac z gazem zeby nie przesadzic ponieważ gdy wskazówka pokaże 3-4 tys obrotów silnik zaczyna chodzić nierówno i gwałtownie spada z obrotów po czym gaśnie. gdy sie go "gazuje do dechy" silnik tak jakby miał cieżko bo przy 4 tysiacach wskazowka obrotomierza spada po czym znowu sie podnosi i tak skacze aż do momentu az nagle wejdzie na maksymalne obroty i pozniej jest dobrze.

wymieniłem pompę olejową, wezyki podcisnieniowe turbiny zmieniłem olej na 5w30 castrol edge czyli pełen syntetyk i jak sie okazało ten olej był od zawsze w tym samochodzie a mechanicy wlali mi zly olej sprawdzalem egr-jak nowy, turbina też dziala jak powinna, tak powiedzial mi mechanik. BŁAGAM POMÓŻCIE bo wydałem juz 1,5 tysiaca i nic nie jest naprawione. Myślę ze cos nie tak jest z olejem, zaworami, cisnieniem oleju!! BARDZO PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ciągnie oleju z turbiny???

Ile masz oleju w wężu od intercoolera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to może być pompa paliwowa?

Może być to ogólnie Audi A4 :decayed:

Podłącz auto pod kompa, skopiuj błędy, zrób logi i zamiesć na forum, zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać po domyśle :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wytłumaczy mi ktoś co to są te logi dynamiczne i statyczne:) :mysli::)

jest to diagnostyka auta

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

zobacz do siebie na spoty regionalne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typowy objaw zawieszających się hydrosztosów... :cool1: mialem to samo u siebie i u innych ludzi tez robiłem... :guma: hydrosztosy sie sprawdza za nim sie je wymieni. ale w tym przypadku... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ciągnie oleju z turbiny???

Ile masz oleju w wężu od intercoolera?

Przedwczoraj pękł mi ten wąż to znaczy taki krotki łacznik tuz przy kolektorze i przy okazji zauwazylem ze jest tam olej. Poza tym auto "syczy" gdy dodaje gazu przy 2-3 tys obrotow i poprostu nie chce ciagnac. Zauwazylem rowniez, ze jak dodaje gazu to ten wąż strasznie sie napina do granic wytrzymałosci i auto zpada z obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowieku zrob logi to Ci kazdy powie odrazu co jest a nie bedziesz kase marnowal :) to ze ci mechanik powiedzial ze to nie turbo to nie znaczy wcale ze tak jest :) LOGI LOGI LOGI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad ten wąż co ci pękł kupisz w sklepie z wężami ciśnieniowymi za pół metra 40 zł a w serwisie tan kawałek 100 zł jak już zmienisz ten wąż zrób logi jak koledzy napisali wstaw do odpowiedniego działu i wszystkiego się dowiesz bo z fusów nikt nie wróży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc, okazało się, że trzeba było zregenerować turbo :/ z czasem bede jeszcze musiał wymienić wymienione juz wężyki podcisnieniowe ponieważ poprzedni mechanik założył mi za wąskie. Za naprawe zapłaciłem 760 zł. JESZCZE RAZ DZIEKUJE WSZYSTKIM :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak dla mnie jak na regeneracje za turbo 760zł no to to ci jakiś ziutek w swoim małym garaziku musiał regenerować[br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 13:50_________________________________________________samo czyszczenie geometrii turbiny w specjalistycznym zakładzie kosztuje 600zł a gdzie tam uszczelnienia i wywarzanie wirnika dopiero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...