Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AYM] Proszę o analizę moich logów (turbo nie działa prawidłowo bład 575)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

z powodu braku mocy w mojej A4 postanowiłem to skontrolować VAG-iem i oto błedy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401

Component: 2.5L V6 TDI G000AG 0006

Coding: 02017

Shop #: WSC 63351

00005059 130 106JC150_1.V79350727285

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8E2 910 155 E

Component: TDI RdW 2210

Coding: 00001

Shop #: WSC 54321

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04459

Shop #: WSC 20626

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 G

Component: A4 Klimaautomat 0203

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01592 - Air Quality Sensor (G238)

30-00 - Open or Short to B+

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 D

Component: int. Lastmodul RDW 0203

Coding: 00111

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 L

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 01142

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27

Coding: 00000

Shop #: WSC 54321

WAUZZZ8E23A025740 AUZ6Z0B0132255

1 Fault Found:

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0604

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AH

Component: Komfortgerát T1B 0619

Coding: 07018

Shop #: WSC 47619

2 Faults Found:

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D07

Coding: 00060

Shop #: WSC 30011

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Address 76 -------------------------------------------------------

Controller: 8Z0 919 283 A

Component: Parkingsyst. A4 RDW D07

Coding: 01114

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Najbardziej mnie zaniepokoił błąd silnika dlatego postanowiłem zrobić Logi na nasze forum dzięki którym dowiem się co i jak jest z moim motorem :

Próba statyczna i grupy Basic Setings :

Log (0 - 018)

Log (1 - 000,000)

Log (2 - 007)

Log (3 - 013)

Log (4 - 003,003)

Log (5 - 004,004,004)

Log (6 - 001)

Log (7 - 014)

Log (8 - 023)

Log (9 - 011)

Próba dynamiczna :

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Opublikowano

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej (czyli bład przeładowania )

01592 Czujnik jakosci powietrza do wymiany

Uwaga: Nadmierne Błędy Comm :blink:

Opublikowano

Nie jest dobrze.

Są trzy sprawy ktorymi trzeba sie zając.

1. To fatalnie ustawiony zapłon. Calkowicie po drugiej stronie. Nalezy ustawic tak zeby w 004 Basic Settings kiedy nastawnik ustawi sie na LATE bylo 0-4* ATDC

2. Nieszczelny jest uklad podcisnienia lub lezy zawór N75 - wszystko do sprawdzenia - stad bład 575

3. Niedomagajacy termostat - chyba ze niedogrzales fury jak nalezy.

Jak to zrobisz/sprawdzisz zrob logi

Statyczne - 001,004,007,

Statyczne BS - 003,004,011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Pozdrawiam

Opublikowano

Zapłon moim zdaniem jest ustawiony w normie w 004 grupie basic setings w momencie na LATE jest od 1,8* do 2,2* ATDC czyli w normie

Log (23 - 004)

jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Z nieszczelnym układem podciśnienia znalazłem rozwiązanie mojego problemu, przewód od zaworu EGR był odłączony jak go podłączyłem od razu zauważyłem różnice, sztanga zaczęła pracować tak jak powinna (wcześniej ani drgnęła) i auto zaczęło jechać tak jak powinno.

Prezentuję nowe logi do oceny:

statyczne:

Log (14 - 001)

Log (13 - 004)

Log (19 - 007)

statyczne basic setings:

Log (24 - 003)

Log (23 - 004)

Log (21 - 011)

dynamiczne:

Log (26 - 011)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...