Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Czy można wymienić termostat w 2.5 V6 TDI bez ściągania paska rorządu


Piotrek Ateny

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie też to interesuje ,też muszę wymienić ,a jeżeli potrzeba zdejmować paski to czy takie tanie blokady z allegro to dobre są .Jest 2 rodzaje jedne płaskie blachy a drugie ścięte http://moto.allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-audi-tdi-2-5-v6-3-3-v8-i1383195274.html#gallery

http://moto.allegro.pl/s23-blokada-rozrzadu-vw-audi-skoda-2-5-tdi-v6-3-3-i1377529217.html

prosimy o podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można wymienić termostat w 2.5 V6 TDI bez ściągania paska rozrządu czy to robi się przy wymianie pasków czy ktoś to wie jak można to zrobić i gdzie znajduje się termostat i jak go wyciągnąć

:hi:

tu jest dość dokładnie opisane :wink4:http://tkaudi.org/forum/viewtopic.php?t=6292

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiztoza

Chyba ci o wiskozę chodzi tzn sprzęgło wiskotyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaśnie wymieniłem termostat bez rozbierania rozrządu -da się :)tylko jedno małe ale !!!potrzebna druga osoba do pomocy przy odchylaniu paska zębatego przy demontażu a także przy montażu .następna wskazówka to smarujemy brzeg termostatu masą uszczelniającą taką jak np.do uszczelek tak symbolicznie. Chodzi o to żeby nowy oring nam nie spadał tylko jak gdyby się przykleił do termostatu ,a wtedy wkładamy termostat i zakładamy pokrywkę wcześniej wyczyszczoną z starych brudów .temperaturka 90 pięknie trzyma .Koszt termostatu 57.50 na dzień dziśiejszy-wahler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zupełnie kolego .zdejmujesz zderzak - wykręcasz wkręty przy kołach takie na torx -wyciagasz kratki przednie -odkręcasz 2 śruby na imbusa ( wkręcone od dołu w pozycji pionowej ),wyczepiasz ze ślizgów -nie bój się mocniej trzeba szarpnąć .zderzak ci schodzi elegancko -wyczepiasz wtyczki z mgielnych jak je masz .odkręcasz przodek tzn 2 śrubki torx lewa i prawa strona przy błotnikach to te które trzymają ten cały plastikowy przód ,po bokach masz dwie śubki 6stki na kluczyk 10-wykręcić . A jeszcze 4 śruby na torks przy odbojach-dalej podkładasz jakieś ze da klocki drewniane albo pustaka to jak kto woli i delikatnie odciągasz całość -to nic strasznego .Zostają jeszcze obudowy pasków -silnika- zabezpiecz się lepiej w jakiś magnesik na druciku bo jak będziesz odkręcał te pokrywkę termostaty to tam są 3 śrubki 6 na 10 kluczyk i lubią wpaść za alternator [br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 20:16_________________________________________________czas operacyjny ok 6 godzin i browarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi .Mam do was jedno pytanko ile wam pokazuje temperaturę na klimatroniku na kanale 49 bo mi 75 do 85 Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi :good::hi:

Hej, od 88 do 94 stopnii jak jest w pełni zagrzany klekot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...