neku Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Witam Otóż jak wiemy zimą nie jeździmy powyżej 2tys obr. a więc tak przed zimą było wszystko ok a teraz gdy przyszła odwilż to postanowiłem trochę przegonić niunie i 1, 2 but 3 i..... 3tys obrotów ciągnie ładnie 3,1 łapie muła i ciągnę dalej i nagle ok 3,5 tys obr odzyskuje moc i ciągnie dalej. Pomyślałem że zamulił się od wolnej jazdy i zrobiłem parę razy buta czyli na 3 do 4 tys obrotów i trochę się poprawiło więc teraz idzie tak ciągnie do 3,2 tys obrotów później do 3,6 tys obr przerwa i później dalej idzie więc pytanie CZY DALEJ GO BUTOWAĆ I PRZEJDZIE MU CZY CO RADZICIE? może jakiś wężyk poszedł czy coś dodam że nie mam dostępu żeby zrobić logi, i miałem czyszczoną turbine rok temu i wymieniłem teraz filtr paliwa i powietrza PROSZĘ O POMOC
Pretor Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Włóż rękę z boku turbiny i spróbuj palcem od dołu poruszać sztangą. Możliwe że przez zimową jazdę kierownice się trochę zasyfiły. Sztanga powinna chodzić płynnie bez przycinania.
Kali S4 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Bez Vaga i logów cięzko powiedzieć co mu dolega
goldi Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Mam to samo przez tą wolną jazdę ale przegoniłem go i przeszło a i nie mam katalizatora bo wydłubałem
neku Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2010 ale ile go przygoniłeś ja tak z 4 razy od zera do stówy na 3biegu ciągle ogień
goldi Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 tak na dwójce do 4 tyś i trójka to samo bo tak przy 3.5 zamulał na chwilkę możesz jak nie przechodzi rozruszać sztangę ręcznie i wtedy ogień no niestety to jest to że wolniej teraz się śmiga po prostu jak jedziesz gdzieś a masz w miare nawet mokry odcinek rogi to śmiało go przegoń najlepiej było by wypaś na autostradę i przycisnąć 160-180 odcinek drogi i pewnie by pomogło
neku Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 spróbuje jeszcze pare razy go pociągnąć tak do 4tys[br]Dopisany: 24 Grudzień 2010, 14:02_________________________________________________No dzisiaj chyba z 5 razy go ciągłem do 4 tys i nie pomaga nic to ruszałem sztangą turbiny i niby zakres jest ok ale teraz nieraz łapie muła od 3,1 tys do 3,4 albo od 2,9 do 3,2 nie wiem co to może być
nowal Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Mam tak samo jzu w zime 2 razy musialem przegonic auto zeby sie poprawilo. na 2,3 biegu do 4 tys pare razy i pozniej wszystko smiga
neku Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mam nowe informacje byłem u mechanika żeby ma kompem sprawdził i wyszły 2 błędy CZUJNIK CIŚNIENIA W KOLEKTORZE SSĄCYM - ZWARCIE Z PLUSEM A DRUGI IMMO DOTYCZYŁ rozkręciliśmy komputer i w przewodzie podciśnienia który idzie do kompa była substancja podobna do oleju przedmuchał to i stwirdził że turbina się kończy pomału i trzeba dać do regener?acji bo podaje olej. PYTANIE DO WAS CO MYŚLICIE? dodam że ciągnełem go pare razy i nic nie pomogło na muła
mcm Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 najlepiej by było zrobić logi :gwizdanie:
rob555 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Olej w przewodzie podcisnienia jest zjawiskiem normalnym !! Tak samo w przewodach dolotowych!! Jak slysze "mechanikow" co turbiny chca na tej podstawie rwac to mi sie wlos jezy Radze sie mechanika spytac czy system odpowietrzania silnika z odma w puszczona przed turbine nie bedzie dawac takiego efektu ciekawe co na to powie.... Trzeba zrobic logi...moze geometria (ten blad o tym swiadczy)...moze przeplywka (jak zbije doladowanie to przeplywomierz ucina za mocno)
goldi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Znajdz kogoś na spotach gdzieś w twoim rejonie niech ci zrobi logi nawet za 50 zł wrzucisz na forum i będzie wiadomo o co chodzi sztanga turbiny musi być w pełnym zakresie rozruszana inaczej lipa
clinque Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mam identyczne objawy...NIGDY! nie ciagnalem go powyzej4tys bo nie bylo sensu ani potrzeby, az wczoraj mnie pokusilo i co?na 2jce idzie do 4,2 i stoi w miejscu, 3 but i 3,2 przerwa do 3,6 i dalej idzie po czym oczywiscie lapie notlaufta...Logi na szybko zrobilem bo slisko i nawet nie ma jak na 3jce zlogowac fury porzadnie i turbina przeladowuje(byla czyszczona 8miesiecy temu, nie miala zadnych luzow!nie mozliwe ze sie zapiekly kierowniczki bo dostowala czasem po du..), sztanga chodzi ok, przeplywke wymienilem na druga zeby sprawdzic czy moze nie to, bo tez troszke za wysokie wartosci podawala i druga tez podaje za wysokie... Czy przeladowanie moze byc spowodowane n75? Myslalem ze po ostatnich przejsciach juz nic mnie nie zaskoczy(wymienilem wezyki, wyczyscilem turbawke, wyje...lem kata, kupilem 2ga przeplywke)a jednak
cocoo24 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 mam to samo, a turbo czyściłem 1 tys km temu. Te sam ebłedy, logi pokazały ze przeładowanie turbo, dzisiaj poruszam sztanga zobacze czy to coś da, na czasie tez wywale kata. Kierowniczki chodziły idealnie, auto ma dobrego kopa , a muli je po 3,5
mcm Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 miałem kiedyś podobne objawy, ale przy 1800 - 2600 po programie wszystko wróciło do normy:
neku Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 mi kiedyś łapał notlaufy ale miałem wężyk pęknięty! a teraz nie łapie dlatego wężyków nie podejrzewam i mechanior pow że nie powinno być grama oleju w tym kompie sztangą poruszałem i jest niby ok chodzi ładnie bez przycinki teraz ciężko fure zalogować poczekam aż się ociepli i jej wygarne porządnie bo co zrobić dodam ze po wykasowaniu błędy nie pojawiły sie znowu tj po ponownym odpaleniu
cocoo24 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 mi kiedyś łapał notlaufy ale miałem wężyk pęknięty! a teraz nie łapie dlatego wężyków nie podejrzewam i mechanior pow że nie powinno być grama oleju w tym kompie sztangą poruszałem i jest niby ok chodzi ładnie bez przycinki teraz ciężko fure zalogować poczekam aż się ociepli i jej wygarne porządnie bo co zrobić dodam ze po wykasowaniu błędy nie pojawiły sie znowu tj po ponownym odpaleniu no własnie u mnie też błędy po odpaleniu sie ni epokazuję, dopiero jak ją zamuli na obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się