iwonakocik Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 witam wszystkich mam mały problem z 1.9tdi 130km a mianowicie jakiś czas temu na jakiś czas stacił moc ale wszystko wróciło do normy ale wczoraj znowu się to stało i nic , dymi na biało i niema mocy i podczas dodawania gazu na postoju auto zaraz gaśnie . gdy zdejmiemy taki cienki przewód z zaworu przy turbinie to nie gaśnie tylko wolno wchodzi na obroty tak jak by nie miał siły ale chodzi . z góry dzięki za pomoc . Pozdrawiam
rob555 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Koniecznie sprawdz stan oleju na bagniecie !!! Jak to turbo padlo to lepiej nie baw sie przegazowki bo bedziesz musial nowego bloku poszukac!
iwonakocik Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 olej sprawdzałem i jest a co może sie stac z blokiem
IDUAL Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Podepnij vaga sprawdz błędy na silniku i zrób ligi i wrzuć do diagnostyka vag tam siedzą magicy to ci pomogą tak tp tylko można zgadywać
mech15 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 olej sprawdzałem i jest a co może sie stac z blokiem możliwe że uszczelniacz w turbo
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 olej sprawdzałem i jest a co może sie stac z blokiem możliwe że uszczelniacz w turbo na 99%
grand10 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Maniłem cos podobnego tylko pojechałem kawałek jakieś 10 kilometrów postawiłem samochód pod domem dodałem gazu tak 4,5tys obrotów kilka razy za 3 razem buchnęło czarną sadza masakra po prostu jeszcze 2 razy przegarowałem przejechałem się i nie ten samochód przyspiesza jak szalony nic nie kopci a wcześniej mi się zdążało ze jak na 3 przeciągałem to dymił a teraz nic olej sprawdzałem nic nie ubyło Niewinem, o co chodzi, ale jest ok., ale olej Bendę kontrolował
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie pałuj diesla na luzie co zrobisz , niektórzy to lubią ... szczególnie po uruchomieniu zimnego silnika
kubson Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie pałuj diesla na luzie co zrobisz , niektórzy to lubią ... szczególnie po uruchomieniu zimnego silnika Po 10 kilometrach silnik zimny nie był... Nie żyjcie w takich panikach że diesla nie można przegazować na luzie..
Armi Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie pałuj diesla na luzie Dlaczego? Tak z ciekawości pytam.
ArthurA4 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Podpinaj pod VAGa choć moim zdaniem tu leży wina w turbince
grand10 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Silnik był gorący to znaczy wskazówka stała pionowo, czyli miała 90c a co się stał to Niewinem ze tak buchnęło tom sadza może turbina się zapchała lub cos najważniejsze ze wyzucia to z siebie
iwonakocik Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 a czy może to byc zawór egr i czy go sie czyści
IDUAL Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Mam ptanie czy jeżeli faktycznie rozszczelniło się turbo to czy teoretycznie może zdażyć się takie coś jak np: w silniku AFN że silnik poociągnie olej wyżucany przez turbinę i zacznie się nim napędzać az do takich obrotów że trafi wszystko szlak, bo słyszałem opinie że silniki na pompowtryskiwaczach mają jakies zabezpieczenia i że nie powinno się to zdażyć
iwonakocik Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 teraz wstawialiśmy auto do garażu i pojawiła się kontrolka od oleju taka olejarka i od świateł taka ze strzałkami w górę i w dół
grand10 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 TAK http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/05/25/choroba-szalonych-diesli.aspx
rookie Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie pałuj diesla na luzie Dlaczego? Tak z ciekawości pytam. Nie pałujemy diesla na luzie, bo czasami pasek rozrządu potrafi przeskoczyć. Był już taki przypadek na forum. pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie pałuj diesla na luzie Dlaczego? Tak z ciekawości pytam. Nie pałujemy diesla na luzie, bo czasami pasek rozrządu potrafi przeskoczyć. Był już taki przypadek na forum. pozdrawiam nie wytłumaczysz tego niektórym , .... poza tym żadnego silnika (nie tylko ON) nie pałuje się na luzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się