lukaszooo Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Miernikiem nigdy ich nie sprawdzalem, troche tego przeszlo przez moje rece i jesli wywala blad to potencjometr czyszcze benzyna ekstrakcyjna potem kontaktem jesli mimo to wywala blad to sie z nimi nie bawie bo nie ma sensu.
micha3l Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Czy ktoś wie czy silniczek od zamkniętego obiegu to ten biały z tego zdjęcia http://s19.postimg.org/6kd8lh6oz/silniczki.jpg Czy taki czarny http://i.imged.pl/audi-a4-b6-silniczek-regulacji-nawiewu-8e2820511c-760146.jpg Tego białego nie mogę znaleźć a mam taki czarny który nie pasuje. Zastanawiam się czy podczas prób naprawy gdzieś go nei zgubiłem. Może ktoś by miał do sprzedania/oddania?
Adam Krupa Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Jeżeli ogranicznik włamales w potencjometre jeszcze tragedii nie ma, prawidłowo zamontować potencjometr i będzie dzialac same końcówki ( niebieska, biała, Zielona itd) porusza się w ustalonym zakresie Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zamknięty obieg powietrza jest niebieski. Przecież w pierwszym poście masz rozpiskę...
micha3l Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Ok. Chyba masz rację. Edytowane 25 Lutego 2016 przez micha3l
kaczunio81 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 czy silniczki z b7 sa juz poprawione? czy kupujac lepiej szukac z b7 czy b6 prosze o porade,
p4ndp Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Jesli rozebral bys potencjometr to zobaczyl bys ze nie ma on zakresu 360 tylko ok 170. Na pierscieniu potencjometru jest taka strzalka i ona ma wakazywac ramie silniczka. Jesli zle ustawiles potencjometr to wylamal sie ogranicznik w potencjometrze i taczej nadaje sie na smietnik. W silniczku v158 (ten z czerwona łapka) nie idzie fizycznie ustawić strzałki, żeby wskazywała łapkę, po prostu zębatka na to nie pozwala. Może w innych tak jest nie zauważyłem. W każdym razie pomogło sprawdzenie potencjometru miernikiem i ustawienie go w "skali". Dzięki wielkie wszystkim za pomoc!
Szefcio Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 czy izopropanol, kontakt S lub kontakt U nadają się do wyczyszczenia tego potencjometru?
nitroo Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja korzystałem z tego: https://elkom-serwis.com.pl/lakiery-sr-czyszczace-inne/240--cleanser-pr-60ml-preparat-do-czyszczenia-i-konserwacji-potencjometrow.html
Szefcio Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Dwa dni temu mnie też to dopadło a konkretnie wg vcdsa te dwa padły: 1.silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L)2.silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G Dziś się zabrałem za to i jako że w schowku dużo pierdół zabrałem się za tego od nóg. Zresztą ten nie działał na pewno, bo przy temp 16stopni waliło ciepłym powietrzem że aż parzyło. Przeczyściłem potencjometr kontaktem S następnie kontaktem U, a na sam koniec izopropanolem (gdyż to miałem akurat w domu) gdzieś na necie wyczytałem że wd-40 ponoć jest świetny do potencjometrów, ale sam nie testowałem. Po naprawie skasowałem błędy i okazało się że zniknęły obydwa błędy (pomimo naprawy jednego silniczka - a wcześniej żaden nie chciał się skasować)-no więc nasuwa mi się taki pomysł, że są jakoś ze sobą połączone i nie konieczne błąd kilku silniczków oznacza awarię kilku, a być może tylko jednego silniczka tak jak w moim przypadku. Także powodzenia z naprawami
nitroo Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Oby Ci posłużyły, bo w moim przypadku czyszczenie tylko chwilowo załatwiło problem :/
Marecki1 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Powitac Panowie w trybie ECON klapy recyrkulacji powietrza sa otwarte (chodzi mi o te 2 klapki ktore widac po wyjeciu filtra przeciwpyłkowego), a gdy tylko włacze klime klapy sie zamykaja i klima słabo chłodzi gdy tylko reka odchyle jedna ta klape dmucha az głowe urywa po sprawdzeniu VCDS takie błedy: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Dodam ze robiłem adaptacje wszystkim silniczków i dalej te same błedy Czy mam zrypany juz potencjometr czy szukac gdzies dalej problemu??? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Marecki1
Marecki1 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Silniczki powiedziały "papa". Bardziej potencjometry wydaje mi sie..... zaryzykujemy i rozbierzemy.... nie pomoze to wymienimy i damy znac czy pomogło
nitroo Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 To skoro wiesz lepiej, po co pytasz... Potencjometr to główny element silniczka, więc jak on pada, to cały silniczek do zmiany.
Marecki1 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 wydaje mi sie..... Czytaj, a nie udajesz.... To ze masz 2900<< postów, ja 30< nie licza daty dołaczenia do forum nie znaczy ze bedziesz sie wyrywał do mnie bo grzecznie zapytałem i tak samo stwierdziłem prawdopodobienstwo przyczyny jako by ktos potwierdził kto miał ten sam problem, a nie z góry sie unosił jak małotat...
kuki1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Wszystkie potencjometry są takie same a4 b6 b7 i jesli nawet kupisz z innym numerm silniczek to przekładasz potencjometr robisz nastawy podstawowe i ma byc
Marecki1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Wszystkie potencjometry są takie same a4 b6 b7 Dzieki za info jesli nawet kupisz z innym numerm silniczek to przekładasz potencjometr to bedziemy szukac uzywki sprawnej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się