Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


cocoo24

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów. Turbo jest po czyszczeniu. Jeździło pięknie, teraz po mocnym bucie przechodzi w awaryjny, przy wkręcaniu się pow 3 tys traci moc

dynamiczne

LOG-01-000-001-003

LOG_01_000_001_003.jpg

LOG-01-003-010-011

LOG_01_003_010_011.jpg

LOG-01-004-008-010

LOG_01_004_008_010.jpg

basic

LOGb_01_000

LOGb_01_000_xxx_xxx.jpg

LOGb_01_003_010

LOGb_01_003_010_xxx.jpg

LOGb_01_003

LOGb_01_003_xxx_xxx.jpg

LOGb_01_004

LOGb_01_004_xxx_xxx.jpg

statyczne

LOGs_01_000_001_003

LOGs_01_000_001_003.jpg

LOGs_01_004_007_013

LOGs_01_004_007_013.jpg

LOGs_01_014_018_023

LOGs_01_014_018_023.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo niestarannie zamiesciles logi.

Podpisz obrazki ktore jaki log.

Cos to czyszczenie bylo niemrawe. Regulacja cisnienia doladowania lezy po calosci.

Zamiesc jeszcze 011 Basic Settings - jak da sie zrobic.

Kiedy czyscicles sprezarke ?

Katalizator jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo niestarannie zamiesciles logi.

Podpisz obrazki ktore jaki log.

Cos to czyszczenie bylo niemrawe. Regulacja cisnienia doladowania lezy po calosci.

Zamiesc jeszcze 011 Basic Settings - jak da sie zrobic.

Kiedy czyscicles sprezarke ?

Katalizator jest ?

to moje 1 logi prosze o wyrozumiałość

turbo czysciłem 1 tys km temu

kat jest, auto ma ponad 300 przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z termostatem do wymiany albo robiłeś logi statyczne na niedogrzanym silniku katalizator można wydłubać ze środka ja tak zrobiłem i jest lepsze przejście spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z termostatem do wymiany albo robiłeś logi statyczne na niedogrzanym silniku katalizator można wydłubać ze środka ja tak zrobiłem i jest lepsze przejście spalin

termostat mysle ze jest ok, dogrzewa do 90 a trzyma tak 88

011 bs zrobie popołudniu

puche zostawiłes starą?? jakies metaliczne dźwięki Cis ie nie pojawiły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie pojawia po wydłubaniu katalizatora ze środka puszka została stara tylko założyłem nowe śruby bo stare trzeba było obciąć gumówką i teraz ładnie słychać turbinkę jak gwizda szczególnie na zimnym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie pojawia po wydłubaniu katalizatora ze środka puszka została stara tylko założyłem nowe śruby bo stare trzeba było obciąć gumówką i teraz ładnie słychać turbinkę jak gwizda szczególnie na zimnym silniku

ok, a logi, proszę o ocenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Przemek ci napisał chyba nie starannie wyczyściłeś tą turbinę to jest raczej nie możliwe żeby po czyszczeniu i przejechaniu 1 tyś kilometrów znów sie zapiekły łopatki w turbinie spróbuj rozruszać sztangę ręcznie chyba że jeszcze na maxa jest katalizator zapchany i dlatego turbina się zapieka a nie wiem czy zrobisz grupę 11 w BS w tym roczniku ecu nie obsługuje tej grupy ale możesz spróbować u mnie nie dało rady zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Przemek ci napisał chyba nie starannie wyczyściłeś tą turbinę to jest raczej nie możliwe żeby po czyszczeniu i przejechaniu 1 tyś kilometrów znów sie zapiekły łopatki w turbinie spróbuj rozruszać sztangę ręcznie chyba że jeszcze na maxa jest katalizator zapchany i dlatego turbina się zapieka a nie wiem czy zrobisz grupę 11 w BS w tym roczniku ecu nie obsługuje tej grupy ale możesz spróbować u mnie nie dało rady zrobić

wyczysciłem ją dobrze, co innego może byc przyczyną?

image.jpg

przed.jpg

[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 12:04_________________________________________________rozruszałem sztangę, teraz pytanie, jak ona powinna chodzić, chodzi w pełnym zakresie, ale dosyć cieżko ją było podniesc 2 palcami, zrobiłem dżwignię z 2 kluczy i chodziła płynnie w górę i dół, jednak auto cały czas nie ma mocy, 3 tys i koniec, tryb awaryjny. Za 2 dni jade w trase 1 tys km i teraz nie wiem co dalej :kwasny:

- może wężyki podciśninia wymienić?

- Podmienić N18 w miejsce N75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien N18 z N75 i zaloguj.

Jesli nie bedzie poprawy - trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien N18 z N75 i zaloguj.

Jesli nie bedzie poprawy - trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke.

okazało się, ze sztanga chodziła w zakresie 1cm teraz chodzi w jakiś 3cm i efekty są, zero zamulenia zero awaryjnego, oto logi

dynamiczne

000 001 003

000_001_003.jpg

004 008 010

004_008_010.jpg

011

011.jpg

proszę teraz o ocenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moge dorzucic swoje 3 grosze... przy dobrze wyczyszczonych kierownicach dzwigienka od sterowania łopatkami powinna przesuwac się bez najmniejszych oporów, np obracając wyjętą suszarką dzwigienka powinna samoczynnie zmieniać położenie w całym zakresie bez najmniejszych zacięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moge dorzucic swoje 3 grosze... przy dobrze wyczyszczonych kierownicach dzwigienka od sterowania łopatkami powinna przesuwac się bez najmniejszych oporów, np obracając wyjętą suszarką dzwigienka powinna samoczynnie zmieniać położenie w całym zakresie bez najmniejszych zacięć.

tak, po czyszczeniu turbo tak chodziła, teraz chodzi na całym zakresie, tak jak by była na sprężynie, znajomy dobry specjalista, sam mi to rozruszał, powiedział jednak ze nie powie ile to pochodzi, niedługo przyjdzie czas na wywalenie kata, bo możliwe że przez niego. teraz normalnie słychac gwizd z tłumika na wolnych :)

prosze o sprawdzenie logów dynamicznych[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 10:29_________________________________________________logów 2 posty wyżej oczywiscie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze o sprawdzenie logów dynamicznych

Akceptowalnie. Przed zalozeniem nowego N75 posprawdzaj przewody podcisnienia. Po wymianie zaworka zrob logi dynamiczne 011,010 i 011 Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze o sprawdzenie logów dynamicznych

Akceptowalnie. Przed zalozeniem nowego N75 posprawdzaj przewody podcisnienia. Po wymianie zaworka zrob logi dynamiczne 011,010 i 011 Basic Settings.

hmm, z tym ze ja nie przemieniałem N18 na N75 jak to wyżej pisałem, cała operacja odbyła się na starych zaworkach. w wiekszości wymieniłem już przewody podciśnienia, resztę zrobię w nast tyg, bo nie bedzie mnie na miesjcu, ważne ze auto powróciło. powrócimy do tematu póki co :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze szczelność dolotu, olej na rurze będzie oznaczał nie szczelność, nie odczuwasz przy 2700obr że na chwile auto przestaje ciągnąć? :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przycinac na chwile zaczął się dzisiaj przy 3400. sztanga chyba znowy lekko sie przycina, wg mnie to wszystko przez kata, wyjedzie za kilka dni, tymczasem musze smignąć prawie 1000 km trase, oby było tak jak w tej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...