cocoo24 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Proszę o analizę logów. Turbo jest po czyszczeniu. Jeździło pięknie, teraz po mocnym bucie przechodzi w awaryjny, przy wkręcaniu się pow 3 tys traci moc dynamiczne LOG-01-000-001-003 LOG-01-003-010-011 LOG-01-004-008-010 basic LOGb_01_000 LOGb_01_003_010 LOGb_01_003 LOGb_01_004 statyczne LOGs_01_000_001_003 LOGs_01_004_007_013 LOGs_01_014_018_023
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Bardzo niestarannie zamiesciles logi. Podpisz obrazki ktore jaki log. Cos to czyszczenie bylo niemrawe. Regulacja cisnienia doladowania lezy po calosci. Zamiesc jeszcze 011 Basic Settings - jak da sie zrobic. Kiedy czyscicles sprezarke ? Katalizator jest ?
cocoo24 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 Bardzo niestarannie zamiesciles logi. Podpisz obrazki ktore jaki log. Cos to czyszczenie bylo niemrawe. Regulacja cisnienia doladowania lezy po calosci. Zamiesc jeszcze 011 Basic Settings - jak da sie zrobic. Kiedy czyscicles sprezarke ? Katalizator jest ? to moje 1 logi prosze o wyrozumiałość turbo czysciłem 1 tys km temu kat jest, auto ma ponad 300 przebiegu
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 a co z termostatem do wymiany albo robiłeś logi statyczne na niedogrzanym silniku katalizator można wydłubać ze środka ja tak zrobiłem i jest lepsze przejście spalin
cocoo24 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 a co z termostatem do wymiany albo robiłeś logi statyczne na niedogrzanym silniku katalizator można wydłubać ze środka ja tak zrobiłem i jest lepsze przejście spalin termostat mysle ze jest ok, dogrzewa do 90 a trzyma tak 88 011 bs zrobie popołudniu puche zostawiłes starą?? jakies metaliczne dźwięki Cis ie nie pojawiły?
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Nic sie nie pojawia po wydłubaniu katalizatora ze środka puszka została stara tylko założyłem nowe śruby bo stare trzeba było obciąć gumówką i teraz ładnie słychać turbinkę jak gwizda szczególnie na zimnym silniku
cocoo24 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 Nic sie nie pojawia po wydłubaniu katalizatora ze środka puszka została stara tylko założyłem nowe śruby bo stare trzeba było obciąć gumówką i teraz ładnie słychać turbinkę jak gwizda szczególnie na zimnym silniku ok, a logi, proszę o ocenę
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Tak jak Przemek ci napisał chyba nie starannie wyczyściłeś tą turbinę to jest raczej nie możliwe żeby po czyszczeniu i przejechaniu 1 tyś kilometrów znów sie zapiekły łopatki w turbinie spróbuj rozruszać sztangę ręcznie chyba że jeszcze na maxa jest katalizator zapchany i dlatego turbina się zapieka a nie wiem czy zrobisz grupę 11 w BS w tym roczniku ecu nie obsługuje tej grupy ale możesz spróbować u mnie nie dało rady zrobić
cocoo24 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tak jak Przemek ci napisał chyba nie starannie wyczyściłeś tą turbinę to jest raczej nie możliwe żeby po czyszczeniu i przejechaniu 1 tyś kilometrów znów sie zapiekły łopatki w turbinie spróbuj rozruszać sztangę ręcznie chyba że jeszcze na maxa jest katalizator zapchany i dlatego turbina się zapieka a nie wiem czy zrobisz grupę 11 w BS w tym roczniku ecu nie obsługuje tej grupy ale możesz spróbować u mnie nie dało rady zrobić wyczysciłem ją dobrze, co innego może byc przyczyną? [br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 12:04_________________________________________________rozruszałem sztangę, teraz pytanie, jak ona powinna chodzić, chodzi w pełnym zakresie, ale dosyć cieżko ją było podniesc 2 palcami, zrobiłem dżwignię z 2 kluczy i chodziła płynnie w górę i dół, jednak auto cały czas nie ma mocy, 3 tys i koniec, tryb awaryjny. Za 2 dni jade w trase 1 tys km i teraz nie wiem co dalej - może wężyki podciśninia wymienić? - Podmienić N18 w miejsce N75?
przemik Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Podmien N18 z N75 i zaloguj. Jesli nie bedzie poprawy - trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke.
cocoo24 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Podmien N18 z N75 i zaloguj. Jesli nie bedzie poprawy - trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke. okazało się, ze sztanga chodziła w zakresie 1cm teraz chodzi w jakiś 3cm i efekty są, zero zamulenia zero awaryjnego, oto logi dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 proszę teraz o ocenę
leoncjo Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jak moge dorzucic swoje 3 grosze... przy dobrze wyczyszczonych kierownicach dzwigienka od sterowania łopatkami powinna przesuwac się bez najmniejszych oporów, np obracając wyjętą suszarką dzwigienka powinna samoczynnie zmieniać położenie w całym zakresie bez najmniejszych zacięć.
cocoo24 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jak moge dorzucic swoje 3 grosze... przy dobrze wyczyszczonych kierownicach dzwigienka od sterowania łopatkami powinna przesuwac się bez najmniejszych oporów, np obracając wyjętą suszarką dzwigienka powinna samoczynnie zmieniać położenie w całym zakresie bez najmniejszych zacięć. tak, po czyszczeniu turbo tak chodziła, teraz chodzi na całym zakresie, tak jak by była na sprężynie, znajomy dobry specjalista, sam mi to rozruszał, powiedział jednak ze nie powie ile to pochodzi, niedługo przyjdzie czas na wywalenie kata, bo możliwe że przez niego. teraz normalnie słychac gwizd z tłumika na wolnych prosze o sprawdzenie logów dynamicznych[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 10:29_________________________________________________logów 2 posty wyżej oczywiscie
przemik Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 prosze o sprawdzenie logów dynamicznych Akceptowalnie. Przed zalozeniem nowego N75 posprawdzaj przewody podcisnienia. Po wymianie zaworka zrob logi dynamiczne 011,010 i 011 Basic Settings.
cocoo24 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 prosze o sprawdzenie logów dynamicznych Akceptowalnie. Przed zalozeniem nowego N75 posprawdzaj przewody podcisnienia. Po wymianie zaworka zrob logi dynamiczne 011,010 i 011 Basic Settings. hmm, z tym ze ja nie przemieniałem N18 na N75 jak to wyżej pisałem, cała operacja odbyła się na starych zaworkach. w wiekszości wymieniłem już przewody podciśnienia, resztę zrobię w nast tyg, bo nie bedzie mnie na miesjcu, ważne ze auto powróciło. powrócimy do tematu póki co
ciahciah Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Sprawdź jeszcze szczelność dolotu, olej na rurze będzie oznaczał nie szczelność, nie odczuwasz przy 2700obr że na chwile auto przestaje ciągnąć?
cocoo24 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 przycinac na chwile zaczął się dzisiaj przy 3400. sztanga chyba znowy lekko sie przycina, wg mnie to wszystko przez kata, wyjedzie za kilka dni, tymczasem musze smignąć prawie 1000 km trase, oby było tak jak w tej chwili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się