rafi1985 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Czesc Mam szybkie pytanie. Czy można zaslepic egr od strony dolotu bez zadnych konsekwencji (od strony wydechu jest zaslepiony juz) bo cieknie mi z niego olej??
tokarka606 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Można, niektórzy nawet tak robią.
munky Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 jak tak mam!i dopiero ja zaslepilem z dwoch stron to poczulem duzą roznicę...
rafi1985 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 dzieki panowie za podpowiedzi. Zaslepione blaszka z wieczka od sloika [br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 15:29_________________________________________________aaaa i dodam ze jak juz zaslepilem to po odpaleniu duzo mnie kopcilo z wydechu bo np wczoraj jak odpalalem to bylo duzo wiecej dymu
Pretor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ja też mam zaślepiony z dwóch stron i dodatkowo do N18 nie dochodzi podciśnienie.
rafi1985 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 a co daje ze nie dochodzi podcisnienie do n18 i jak to zrobic??
Pretor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 W sumie to nic to nie daje, ale po co ma dochodzić podciśnienie do N18 jak i tak nie steruje zaworem EGR. Dałem trochę dłuższy przewód podciśnieniowy na króciec przy grodzi i wpiąłem w niego sztywny przewód podciśnieniowy który idzie do akumulatora podciśnienia i N75. Nie wiem jak to wygląda dokładnie u Ciebie bo masz AHU.
rafi1985 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 czyli jakbym np wkrecil srubke do przewodu ktory dochodzi do egr to byloby ok?
Pretor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jak zaślepisz przewód który idzie do EGR to po prostu nie będzie się otwierał na wolnych obrotach. Jeśli ktoś ma sprawny EGR to po takiej operacji nie trzeba nawet zaślepiać blaszkami samego zaworu jednak blaszki to pewniejszy sposób. To samo możesz uzyskać jak zaślepisz przewód zasilający N18 w podciśnienie.
chriss Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak zaślepisz przewód który idzie do EGR to po prostu nie będzie się otwierał na wolnych obrotach. Jeśli ktoś ma sprawny EGR to po takiej operacji nie trzeba nawet zaślepiać blaszkami samego zaworu jednak blaszki to pewniejszy sposób. To samo możesz uzyskać jak zaślepisz przewód zasilający N18 w podciśnienie. Też tak słyszałem.A czy po zaślepieniu nie będzie wyrzucało jakiegoś błędu
Pretor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie będzie błędów jak wtyczka będzie w N18 i komp będzie nim sterował.
Pretor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Wiem, że temat prosty, ale jak chłopaki pytają...... .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się