sakoselk Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opisze swoja sytuację. Dwa tygodnie temu zregenerowano mi maglownice. Mechanik zalał mi płyn od wspomagania syntetyk (czerwony), który w składzie posiada Dextron 3. Zauważyłem, że na zimnym silniku płynu w zbiorniczku było 3 cm powyżej MAX. W związku z tym, na zimnym silniku upuściłem ze zbiorniczka płyn pozostawiając go na poziomie górnej kreski MAX.Po przejechaniu 1000 km zaczęły się problemy z pompa wspomagania. Zajrzałem do zbiorniczka, a tam nie było płynu nawet na siatce. Myślę, że tak bez płynu przejechałem około 200 km. Mechanik mi powiedział, że niepotrzebnie upuściłem płyn. Po dolaniu płynu, odgłosy z pompy wspomagania ucichły i tak przjechałem 1400 km i dalej nic sie nie dzieje. Nie zauważyłem też wycieków płynu. Moje pytanie brzmi: 1. Czy mogłem uszkodzić maglownicę po jeździe bez płynu? 2. Ile w końcu powinno być zalane płynu od wspomagania bazując na miarce ze zbiorniczka? 3. Czy zalany pełen zbiorniczek płynu od wspomagania mógł cokolwiek uszkodzić w tym uszczelniacze? proszę o odpowiedz, ponieważ chce pociągnąć do odpowiedzialności mechanika, tym bardziej, że maglownica jest na gwarancji. P.S. Chciałbym zaznaczyć, że został zalany płyn syntetyczny ponieważ taki zalecano po regeneracji maglownicy.
wojtekce Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 układ ma być zalany olejem mineralnym może być zamiennik febi 6162
sakoselk Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ten układ nie mógł być zalanym olejem mineralnym, ponieważ była regeneracja maglownicy w bardzo dobrej firmie i gwarant zalecił wlać olej syntetyczny.
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 tutaj nie chodzi tylko o magiel ale tez i o pompę która w krótkim czasie wyzionie ducha
sakoselk Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dzisiaj sprawdziłem w ASO i okazało sie, ze jest wyciek z węża od maglownicy. Czy taki wąż mógł mechanik uszkodzić podczas regeneracji maglownicy. Mechanik twierdzi, że pękł ze starości.
ArthurA4 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Teraz szkoda dochodzić czy ze starości czy mechanik Wymieniaj i śmigaj kolego
fayera Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dzisiaj sprawdziłem w ASO i okazało sie, ze jest wyciek z węża od maglownicy. Czy taki wąż mógł mechanik uszkodzić podczas regeneracji maglownicy. Mechanik twierdzi, że pękł ze starości. I tak mu nie udowodnisz,zresztą nie ma o co się sprzeczać dobrze,że usterka ustalona-wymień i ciesz się jazdą
Robak Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Wąż mógł pęknąć sam bo u mnie właśnie się to stało i jestem w trakcie wymiany.
klaus31183 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 i płyn na syntetyk jest koloru żółtego
sakoselk Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Przewód wymieniłem, z mechanikiem się nie kłóciłem i jest obecnie wszystko w porzo. Wszystkim również dziękuję za podpwowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się