pietras9 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 mam ten sam problem...spalanie skoczylo mi z 7,5 na 12-13 średnio. na baku po miescie robilem ok 750 do rezerwy. ostatnio na baku 500. w serwisie powiedzieli mi o jakims czujniki. (jutro sie dowiem wiecej na mkiejscu) koszt wymiany 4 tys :/. boje sie ze chca mnie naciagnac i zastanawiam sie nad alternatywna diagnozą...
danielom Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 dogrzewa do 90'c? ja robie w jedna strone do pracy 10km, jak kupilem byl uwalony termostat i paliła 10l na 100km teraz 7l po wymianie
pietras9 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 dogrzewa do 90'c? ja robie w jedna strone do pracy 10km, jak kupilem byl uwalony termostat i paliła 10l na 100km teraz 7l po wymianie tak...dogrzewa prawidlowo...moze przyczyna lezy w zepsutej klimie (konwektor?), klima nie trzyma temp i grzeje masakrycznie...moze to miec wplyw na czujniki tempertury odpowiedzialne za np. wlaczanie ssania? ciekawe ze gosciu przez tel mowi na 100pro o jakis dwoch czujnikach...rzucil mi kwote 4 tys... czytalem o tych czujnikach gdzies tutaj i chlopaki pisali ze to jest raczej groszowa sprawa a 4 tys to kosztuje sterownik ktory wg tego typa dziala prawidlowo...mam watpliwosci odnosnie profesjonalimu serwisu audi w szczecinie...
lukaszlsw Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 12l w 1Z lub AFN masakra :slina: Proponuje kupić ani kabelek na allegro (koszt ok 50zł) zrobić porządne logi i wrzucić na forum. Nic to nie kosztuje i podejrzewam znajdą się przyczyny waszych wysokich spalań Chociaż wiadomo jest zimno na pewno nie wyjdzie spalanie jak w lecie. Ja się pochwale strzeliłem ostatnio większą trasę ( chyba pierwszą w B6) i średnie spalanie z Fisa na odcinku ok 1000km wyszło 5.6:)
cichy s4 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ja obstawiam turbo komp nadrabia dawką paliwa dlatego żle wychodzi dawka na kompie, a termostat przy okazji
brrunon Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 U mnie spalanie w mieście zimą na krótkich odcinkach 5-10 km wychodzi ok 10l/100 km wg wskazań FIS, latem było trochę lepiej, jazda tylko w mieście na tych samych odcinkach 5-10km, kupa świateł, spalanie jest ok 8l/100km. Słyszałem Ze AJM-y nie są za bardzo oszczędne, ale żeby aż tak ? Termostat był wymieniony, nic się nie zmieniło. Byłem na diagnozie i mechanik obstawia że problem jest z lejącym pompowtryskiwaczem. Vag pokazał w 013 grupie na pierwszym cylindrze korekty ok 1,2. Grupy: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Czy to na pewno jest trafna diagnoza, co sądzicie ?
marek123_ms Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Na takich odcinkach (5-10km) zima, spalanie rzedu 10l nie jest znowu tragedia...Moj pali 10-11l tylko miasto i podobne odcinki a mam Q i wgrany wirus.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się