chapakostabakos Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam wszystkich Od 2 lat mam audi 96r 1z chce go troche podrasowac bo zrobil sie troche mułowaty(apatyt...) mam takie plany, interesowala by mnie moc okolo 130km wiem ze ten silnik ma potencjał, a teraz przejdę rzeczy: 1. zastanawiam sie na kupnem rozpylaczy 216 boscha, co powiecie na firme seven diesel sa o polowe tansze:) czy wytrzymały by przebieg okolo 50tys (wiecej raczej nie zrobie)?? 2. chip standardowo by ktoś w firmie V-tech w Jastrzebiu Zdroju(Śląsk) i co o nich sadzi?? 3. moja turbawka zaczyna powoli umierać(duży luz na oście na zimnym silniku i chyba ja chwyta podczas jazdy bo auto zachowuje sie jak by ciaglo 2 przyczepy z weglem) posiadam stara turbawke do regeneracji z afn teraz pytanie czy warto to zakładać?? i czy ta bez zmg. wytrzyma taka moc 130km(zregenerowana)?? wiem ze zakładając turbo z afn musze wymienić komputer, kupic zawór n75, wydech przerobic, zbiornik podcisniena założyć (jakoś przerobić kable) i teraz pytanie takie czy ta rura plastikowa dolotowa tez trzeba wymienic?? 1z ma tam gumową przejściowke a afn ma tam jakiś czujnik wbudowany( 1z ma cos podobnego tylko blizej kolektora) i czy warto sie bawić w taka przekładke?? 4. wywalenie kata, egr standardowo I nie piszcze zeby sprzedac auto i kupić od razu coś mocniejszego na które i tak mnie nie stać a i tak kupujac inne znowu bede go musial robić od podstaw (zawieszenie, amory, hamulce, wszystkie plyny, oleje rozrzad) i 2 tyś zł może być za samo doprowadzenie auta do używalności.... a tak wiem co mam i wole podrasować Z góry dzieki za odp pozdrawiam
tgkone Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 1. kazdy nowy wtrysk bedzie lepszy od starego uzywanego, jesli masz zamiar nim sie pobujac przez 50tys mysle powinny wystarczyc w zupełnosc (oczywiscie zalezy w jaki sposob te 50tys pokonasz:decayed:) 2. o v-techu nie wiem za duzo wiem jedynie ze hamownie maja dobra, i dobre ceny na hamowanie autka (grupowo) jak jestes ze slaska bardziej wolal bym wybrac 4turbo, sprawdzone 3.tu juz niech sie wypowie ktos kto robił takie mody. 4. kata wywal wstaw rure, egr zaslepic to wiadomo, co do mocy za jakis czas znowu bedziesz czuł niedosyt pewnie wtedy pomyslisz nad sprzedaniem wszystko mozna zrobic majac odpowiednia kupke kasy, do kazdego swiezo zakupionego samochodu trzeba jakis grosz dołożyc aby było wszystko tip top, podlicz sobie wszystko czy napewno masz tyle siana, wtryski kolo 800-1000, regeneracja turbo tysiak program tysiak i jakies tam drobne zmiany z 500pln
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Po wtryski lub końcówki uderz do kolegi Godski z tego forum: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12279330 Albo do Olo wrocław: http://allegro.pl/sportowe-wtryski-hybrdowe-216-bosio-1-9tdi-paragon-i1392231228.html Program to zrób w Compsport lub u Aligatora na Śląsku. Ecu Project albo MR Motors. Nie rób tego w V-Techu.
tgkone Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Po wtryski lub końcówki uderz do kolegi Godski z tego forum: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12279330 Albo do Olo wrocław: http://allegro.pl/sportowe-wtryski-hybrdowe-216-bosio-1-9tdi-paragon-i1392231228.html Program to zrób w Compsport lub u Aligatora na Śląsku. Ecu Project albo MR Motors. Nie rób tego w V-Techu. no dokładnie tak jak kolega pisze, zapomnialem dodac aligatora, jak dobrze się z nim potargujesz to i myśle ze za 900pln uda się cos wymyślić do twojego zeciora
chapakostabakos Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Sprzedać?? nie warto ile moge dostac za 96r 9tys?? a za mocniejsze trzeba dac min. 15tys na PD 115km roznica 6 tys a zysk?? troche wiecej mocy i 3-4 lata zeszta to prawie to samo torche inna stylizacja. "nowy" tez bedzie miał nakulane okolo 240tys... moj 1z przy -15 bez swiec żarowych(zdemontowane wszystkie fajki ze świec) pali na 1 kreceniu za 3 obrotem wału na starym akusiu firmy Perion :>60A gdzie napiecie podczas rozruchu spada do 10V (miernik) 1. wracaja do tematu czyli polecacie rozpylacze firmy seven diesel?? Czy kolega Godski daje jakaś gwarancje chociaż rozruchowa jak by rozpylacz był trefny... 2. czy turbo bez zmiennej geometrii po regeneracji(na all widzialem caly nowy srodek za 800zł bez zewnetrznych obudów) wytrzyma moc okolo 130km?? 3. I czy ten caly aligator czy Compsport zrobią mi program pod moje wymagania czy wklepuja zwyklego gotowca jak na all. tym bardziej jak bede mial zalozone inne wtryski(216) pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 1. wracaja do tematu czyli polecacie rozpylacze firmy seven diesel?? Czy kolega Godski daje jakaś gwarancje chociaż rozruchowa jak by rozpylacz był trefny... 2. czy turbo bez zmiennej geometrii po regeneracji(na all widzialem caly nowy srodek za 800zł bez zewnetrznych obudów) wytrzyma moc okolo 130km?? 3. I czy ten caly aligator czy Compsport zrobią mi program pod moje wymagania czy wklepuja zwyklego gotowca jak na all. tym bardziej jak bede mial zalozone inne wtryski(216) Kolego Twoja wiedza jak widać jest zerowa. Więc rusz pupę i poczytaj trochę, a nie oczekujesz na gotowe odpowiedzi.
rafal102 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 1. wracaja do tematu czyli polecacie rozpylacze firmy seven diesel?? Nie miałem nigdy doczynienie z tą firmą i nie słyszałem o nich nic także ciężko ich polecić, ale z pewnością mogę polecić kolegę olek_wroc i jego wtryski jak i kolegę z forum golfa cowboy od jednego i drugiego posiadałem wtryski za równo boscha jak i BOSIO i oba się spisywały i spisują. Co do turbiny to oryginalna powinna wytrzymać i wypluć moce 120-130 KM 3. I czy ten caly aligator czy Compsport zrobią mi program pod moje wymagania czy wklepuja zwyklego gotowca jak na all. tym bardziej jak bede mial zalozone inne wtryski(216) Kolego oni są jednymi z Polskiej czołówki jeśli chodzi o programy i na pewno powiedzą Ci jakie możesz mieć wymagania i na pewno poradzą sobie z 1Z i wtryskami 216 .. O to możesz być spokojny ..
Gość srb38vx Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ja robiłem czipa w Jastrzębiu v-tech autko jeździ jak szalone,tylko niewiem czy nie jest zbyt wyżyłowany po 2 tyś zaczęło sprzęgło ślizgać dałem wykres na forum ,koledzy nie byli tym zachwyceni pozdro. i najlepszego w Nowym Roku
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Kolego oni są jednymi z Polskiej czołówki jeśli chodzi o programy i na pewno powiedzą Ci jakie możesz mieć wymagania i na pewno poradzą sobie z 1Z i wtryskami 216 .. O to możesz być spokojny .. Właśnie chciałem aby autor wątku sam doszukał się tej informacji i przekonał się jak był niepoważny w swoim pytaniu Cowboy kupuje końcówki od Godskiego i montuje je w Nadarzynie u Bogdana Podkowińskiego. Nie wiem kto składa końcówki dla Ola. Bogdana Podkowińskiego mogę polecić w 200% - sam u niego robiłem kilka kompletów wtryskiwaczy i widziałem jak reguluje oba ciśnienia z dokłdnością 2-3 bary. Co do końcówek 216 - Fratelli BOSIO BSLA 150 P 764 SPRINT są wykonywane we Włoszech i mają bardzo dobrą jakość. 216 (a naprawdę 0,215) Boscha są wykonywane w Argentynie i mają też ok jakość. Do 1Z na oryginalnej pompie zastosowałbym 0,205 mm od ASV, max. 0,216 mm. Przy za dużych otworach pompa ta ma problem z utrzymywaniem odpowiedniego ciśnienia wtrysku i silnik poddymia często na niebiesko przy niższych obciązeniach i na biegu jałowym. Dystrybutorem na Polskę Fratelli Bosio jest właśnie Wojtek Gołąbek vel Aligator, vel Dynosoft Katowice. Tam popytaj o 216. Dobrą jakość mają jeszcze włoskie końcówki Firad (nie wiem czy są dostępne 216 od nich).
chapakostabakos Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Kolego jaro4444 Wpisuje seven diesel w szukaj i nic mi nie wyskakuje tak samo jest tylko 1 podobny podobny temat na google odnosnie tych koncówek a róznica to 130zł na szt wiec na moim miejscu tez bys szukal tanszego dobrego zamiennika bo napisać "bierz boscha" albo "ori to ori" to nie sztuka a samych rozpylaczy BOSIO 216 nie ma na allegro nawet Godski ich nie posiada ma natomiast seven diesel wiec dlatego pytam Chyba że ktoś sprzedaje takie koncowki(bosio 216) i wystawił by je na allegro Bo po co kupować całe wtryski za 1000zł jak za za 440 zł mam nowe rozpylacze + regulacja 200zl 2. a co do aligatora czy compsportu chodzilo o to czy standardowy silnik(bez modyfikacji) chip kosztuje np 900zł a po modach juz 1100zł bo trzeba sie cos wiecej pobawic, a to czy daja rade go zavirusowac to wiem ze daja, chodzilo mi o koszty:) Mi bardziej chodzi żeby ktoś napisał na przykładzie tak jak rafal102 albo rozpylacze seven diesel tez daja rade PS: o to mi jaro4444 chodziło, zadzwonie do niego w pon i już bede wszystko wiedział co, jak i za ile. wielkie dzieki pozdrawiam
cowboy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 nie ma juz czegoś takiego jak dystrybutor na Polske Fratelli Bosio bo 3 razy tyle koncówek przewala Paweł z Wrocławia albo Andrzej z tegoz forum jesli chodzi o jakość Fartelli Bosio to np jakość wykonania jest FATALNA ostatnie dostawy 230stek to połowa nadaje sie na śmietnik .. nie tuningowe koncówki do pompowtrysków zsotały zabite w ciągu 5 tys km - co pawda buz leciał Vmaxem po autobahnie mając doświadczenie z kilkuset kompletami, a nie 5cioma czy 20stoma powiem tak jesli Cie stać to bierz Boscha legendy o super obróbce krawędzi i jakości Fratelli Bosio były zrobione na potrzeby marketingu - o czym zawsze mówiłem ... co do Firada czy seven diesel to pewnie podobna jakość do Fratelli a moze i lepsza, gdyby zrobili koncówki tuningowe i zrobili sobie marketing koncówki Boscha są robione w róznych fabrykach, Francja, Brazylie itd ale w odróznieniu od Bosio gdziekowliek nie byłyby zrobione mają prefekcyjną kontrolę jakość, a w tkiej fabryczce jak w Fratelli Bosio zdarza się za cała seria rozpylaczy jest wadliwie wykonana nie bede wchodzil w szczegoly bo juz pisalem na róznych forach ... w każdym razie ja biore tylko te "dobre" rozpylacze Firad nie robi 216 póki co, coś słyszałem o jakiś mega wydajnych koncówkach do PD od nich ale moze to plotki lub robota na zamówienie co do gwarancji bo kolega pytał - zapytaj sie Godskiego to solidna firma, ale po załozeniu do auta juz dystrybutorzy nie uznają gwarancji.. jesli podczas montazu okaze się ze koncówka leje (co występuje w 5% koncówek Fratelli !!!) to owszem a po montazu to kiepsko bo: - nie wiadomo kto montował i jak ustawił cisnienia - nie wiadomo jakie paliwo itd dlatego równie wazne jest zrobienie porządnie wtrysków, tak aby wyłapać wadliwe koncówki orazdobrze ustawić obydwa cisnienia
jaro4444 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Cowboy kto na dziś robi końcówki 210 i 216 - masz pełny przegląd rynku? Ze swojego doświadczenia powiem, że 216 Boscha kupione u Andrzeja (Godski), zmontowane na korpusach ALH u Bogdana z Nadarzyna przelatały ponad 70 kkm i przy kontroli ciśnienia po tym czasie różnice w ciśnieniach ustawionych a po tym przebiegu wynosiły 6-7 barów.
cowboy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Cowboy kto na dziś robi końcówki 210 i 216 - masz pełny przegląd rynku? Ze swojego doświadczenia powiem, że 216 Boscha kupione u Andrzeja (Godski), zmontowane na korpusach ALH u Bogdana z Nadarzyna przelatały ponad 70 kkm i przy kontroli ciśnienia po tym czasie różnice w ciśnieniach ustawionych a po tym przebiegu wynosiły 6-7 barów. podobny test mozna zrobic na FB ale podejżewam ze zuzycie iglicy bedzie wieksze.. pierwsze produkty Fratelli do zastosowan "cywilnych" czy do ciezarówek wyklepywaly się iglice po kilkunastu tys km..ale to ich poczatki byc moze serie powerplus sa z lepszego materialu ? tego nie wiem wiem ze koncówki RACE783 w PD zrobionym na 260-280KM starczają na 20-30 tys km czyli sezon mocnego upalania
chapakostabakos Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam Przed wymiana wtrysków musze zrobic turbo bo sie zaciera na rozgrzanym silniku i staje... tylko mam pytanie czy dalo by rade zapodac turbo od VW t4 ACV 102 km http://moto.allegro.pl/turbosprezarka-vw-t4-2-5-tdi-074145701a-i1376285747.html te turbo tez jest bez zmiennej geometrii wiec kompa ani reszty sterowania nie trzeba zmieniac czy bedzie jakiś zysk mocy w porównaniu z turbina 1z?? z zdjecia widac ze układ ssący jest podobny jak 1z a wydechowy jest wiekszy bardziej rozbudowany... czy nie warto i dac po prostu stara do regeneracji?? Wiem ze trzeba bedzie przerobić kolektor wydechowy a wiec bede musial dorobic jakieś mocwanie a wydech to juz najmniejszy problem:) po takim zabiegu i tak zakladam 216 i jade na chip do katowic pozdrawiam PS: dzis widzialem te turbine w T4 jest ona duzo wieksza niż na foto więc temat juz jest nie wazny mozna zamknać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się