alf Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam. Wracając z pracy (długa trasa) auto straciło moc. Na autostradzie, na wzniesieniu więcej jak stówkę nie szło. Na równym max. 140. Spalanie nie wyszło jakoś zauważalnie większe (tankowane w Niemczech) Mechanik czyscił turbo i cały układ. Dalej to samo. Podpiąłem vag i wyszły dwa błędy: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 527 Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa Nie wiem tylko, czy to już było w czasie jazdy, czy mechanik coś spiepszył i teraz wyskoczyło. Ciśnienienie w turbo podczas jazdy pokazuje takie jak zadane. Może ktos podpowie co jest grane, bo mechanicy kity wciskają aż strach.
chriss Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Proponuję najpierw zacząć od wykonania logów dynamicznych grup 003, 008 i 011 i wrzucić do działu diagnostyki do analizy, ciekawe jak mierzy przepływka i czy masz przeładowanie czy niedoładowanie , dokładnie sprawdzić szczelność dolotu. Sprawdź czy czujnik nie ma zwarcia czy może kabelek sie ułamał i po prostu styka do masy
alf Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Mam na laptopie win 7 i co chwilę urywa mi połączenie. Jutro jedzie na warsztat, ale z praktyki wiem, że będzie ciężko. Nie mam dobrego mechanika. Raczej napewno tu wrócę po pomoc. Pozdrawiam.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 i do stosownego dzialu odsylam Mozesz sprawdzic szczelnosc dolotu odnosnie 1 bledu. Turbo moze byc w porzadku ale np N75 bedzie nawalal, przeladowania i tryb awaryjny jak znalazl... Ale takie gdybanie bez logow to jak pisanie palcem po wodzie jak to ktos kiedys pieknie powiedzial :>
Musashi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 kasowałeś błedy? błąd czujnika G72 pojawia się ponownie? jeżeli tak zacznij od jego wymiany
alf Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dzięki za odzew. Błędy wyskakują po skasowaniu. Wczoraj na autostradzie jeszcze zrobiłem test. Dałem gazu i nawet dobrze przyśpieszał, dopiero za trzecim razem jakby coś go przydusiło i potem jakby konie zdechły. Może wchodzi w tryb awaryjny, ale nic nie świeci na liczniku, a powinna ew. kontrolka świecy żarowej. Wychodzi na to, że problem pojawia się po jakimś czasie, po dwóch mocniejszych zrywach.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Powiem ci ze u mnie tez wpadal w tryb awaryjny (brak mocy) i zadna kontrolka sie nie swiecila... Ale dawalem mu czesto po obrotach do oporu i mu przeszlo
alf Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie ma co kombinować. Jutro wymiana czujnika G72 i tego N75. Zobaczymy czy pomoże.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 bez logow to troche jakrandka w ciemno ale warto sprobowac ja poprostu przedmuchalem suszarke i pomoglo;)
alf Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Auto lata 90 % po autostradach długie trasy po 800 km. Przewarznie ok. 140 km/g czyli ok 3000 obr/min. Czasem przegonie na 160 dlatego zamulone nie powinno być.
marek123_ms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 no raczej nie :gwizdanie: nie mowie ze twoje auto jest zamulone tylko ze akurat w moim przypadku taki zabieg bardzo pomogl
alf Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie ma sprawy Zaczniemy powoli wymieniać poderzane elementy. Lepiej teraz niż gdzieś na autostradzie 800 km od domu. To dopiero jest ból :gwizdanie:
Lukasz_N Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Koledzy AFN I AHU to dwie różne bajki. (chodzi głównie o regulacje cisnienia doladowania) takze niekoniecznie to co pomoze AFN'owi mozna stosowac do AHU. W AFN glownie zdarzaja sie zaciete kierownice VGT i rzeczywiscie przegonienie go pare razy moze pomoc choc niekoniecznie. AHU ma WG wiec ten sposob niestey nic nie da. Radze zaczac od logow.
marek123_ms Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 w moim przypadku taki zabieg bardzo pomogl :wink4 nie polecilem tego koledze tylko napisalem co u mnie zdalo egzamin (jak na razie) vaglogi: i do stosownego dzialu odsylam :wink4 to polecilem koledze
alf Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 Mechanik wymienił Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 i błędów już niema. Wydaje się, że narazie jest ok. Jeszcze sprubuję z tymi logami, może mi się uda.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 13:32_________________________________________________No i d*pa ;( znowu wyskoczyło 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Mam interfejs kupiony na allegro OBD Polski VAG. Jest może gdzieś opis jak tym zrobić logi ?
Gość -makaveli- Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 nic nie kupuj sprawdź węże dolotowe bo w którymś na bank jest dziura przerabiałem ten temat jakiś czas temu, te same błędy miałem(też mam AHU),były dwie dziury w wężu idącym z turbawy do coolera niepotrzebnie kase wydawałeś sprawdź węże(te grube,a najlepiej wszystkie idące przy turbo i coolerze)
alf Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 Kurna mechanik zmieniał mi rozrząd, i przy okazji podobno czyścił cału układ od tyrbo do coolera i niby sprawdzał to. Miał rozebrany cały pszód, chłodnica itd. Mam te węże wyciągnąć. Nie mam kanału
Gość -makaveli- Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 ja pod blokiem sprawdzałem(większość jest z góry dostępna bardzo łatwo) tego co ja miałem walniętego to wystarczyło ręke wsunąć pod turbo i palcami sprawdzić czy nie ma dziury(jak by trzeba bylo go wyciągać to wtedy na kanale)
alf Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 Spróbuję jutro. Dzięki za podpowiedź, oby to był to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się