olovski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 siemka tak orientacyjnie jaki silnik mozecie polecic do A4 B5 wiadomo mody jakies bede a jazda do wolnych nie nalezy wiem w V6 za wiele nie pomodze ale tam dobry moment dobra moc starowa w prawie pelnym zakresie 1.8T podatna na mody ale wiadomo ciezko znalesc nie zajechana wzne zeby silnik bym w miare bezawaryjny a wiadomo ze nie wszystkie silniki Niemieckiej techniki powalaja wazne zeby silnik bym P&P z Quattro dzieki za wszelkie info
Thom4s Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ale z czego chcesz swapować na 1.8T? Z 1.9 TDi?
olovski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 ogolnie to pytam na prosbe ziomka ale tak ma 1.9TDI i zastanawia sie nad zamiana na benzyniaka B5 ma w bardzo dobrym stanie i dobrze wyposazona nie bardzo chce zmianiac samo auto i mysli nad wlozeniam do siebie jakiejs jednostki beznynowej nie wiem jak ogolnie sie ma zamiana silnika ON na Pb ale moze w innym temacie ktos cos napisze
Omenos Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ogólnie to odradzam w 100%. To, to już w ogóle jest nie oplacalne, niech sprzeda TDI i na pewno mu starczy na bnzyniaka z takim samym wypos. albo jeszcze lepszym.
grzes1150 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Widziałem na tym forum jak do b5 Quattro wkładają V10 TFSI podobno pasuje prawie P&P o... :http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=169832.0 A tak na serio to lepiej wybij koledze pomysł z głowy
?agi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 hmmm pomysl nie jest zly jak sobie zlozy to bedzie wiedzial co ma ) ale po 2 gie duzo roboty i musi ktos byc dosc opcykany w te sprawy
Thom4s Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Widziałem na tym forum jak do b5 Quattro wkładają V10 TFSI podobno pasuje prawie P&P A tak na serio to lepiej wybij koledze pomysł z głowy P&P... Heh dobre. Jak chce więcej mocy to niech lepiej reza swoje 1.9Tdi.
olovski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak chce więcej mocy to niech lepiej reza swoje 1.9Tdi. no bez grubego rezania to bezpiecznie tylko do 180+ w benie bedzie troche wiecej a co z np. 3.0 V6 z A4 B6 lub 3.2 V6 z B7 ktory lepiej udal sie Niemcom??
Buba Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 2.7 bit ma wszystko czego zapragniesz :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 2.7 bit ma wszystko czego zapragniesz :gwizdanie: Dokładnie, tyle, że lepiej opłaca się kupić całą niż w swapy się bawić.
olovski Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 2.7 bit ma wszystko czego zapragniesz :gwizdanie: no wiem tam jest wszystko pieknie rozwiazane i dosc bezawaryjnie jednak eksploatacja wieksza niz w 3.2 V6 dwie sprezarki to juz spory koszt no i spalanie zasadniczo wieksze hehe zawsze jeszcze mozna cos pomodzic a koszta modow w takim silniku poza chipem sporawe jakis wolnossak w tej mocy by sie zdal ale w B6 tylko 3.0 ASNy i ponoc roznie z nimi jest czytalem ze nie dokonca udany silnik moze lepiej 3.2 z B7 tam tez cos w okolicach 250KM ponad no i co Vka to Vka chyba ze sie myle
KL4K50N Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 To już lepiej niech tą kasę, którą ma na ten SWAP ulokuje w jakieś mody dla swojego, podatnego na mody TDI-ka
domjenick Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 dwie sprezarki to juz spory koszt spory koszt czego? jeśli są sprawne-to jaki koszt-przecież tego sie nie wymienia po miesiącu,czy dwóch co do V-ek-osobiście lubię dzwięk V-ek,jeśli przy okazji dysponuje dobrą mocą (ASN B6-220 ) to można się pokusić o zmianę wydechu i dolotu powietrza,na początek-potężnych przyrostów to nie da,ale myślę,że wystarczy do normalnej jazdy chyba,że komuś się marzy spora moc pod maską,to tylko 2,7 i dalsze rezanie :gwizdanie:
olovski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 dwie sprezarki to juz spory koszt spory koszt czego? jeśli są sprawne-to jaki koszt-przecież tego sie nie wymienia po miesiącu,czy dwóch co do V-ek-osobiście lubię dzwięk V-ek,jeśli przy okazji dysponuje dobrą mocą (ASN B6-220 ) to można się pokusić o zmianę wydechu i dolotu powietrza,na początek-potężnych przyrostów to nie da,ale myślę,że wystarczy do normalnej jazdy chyba,że komuś się marzy spora moc pod maską,to tylko 2,7 i dalsze rezanie :gwizdanie: no ciezko kupic nie zajechana S w Polsce a regeneracja x2 hehe sklaniam sie ku wlasnie ASN w B6 ale rozne opinie slysze o tych silnikach w przewadze na minus
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 to w końcu Ty sie zastanawiasz czy kolega Może lepiej zamiast tych wolnossaków nową jednostke 2,0TFSI, tylko nieco droższy interes ale rozwojowy
olovski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 hehe no ponioslo mnie troche :> ale temat troche mnie wciagnal
Thom4s Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Poczytaj wątek Flyer'a on robił swap i 3 miesiące samochodu nie miał.
olovski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Poczytaj wątek Flyer'a on robił swap i 3 miesiące samochodu nie miał. to co on tam wbijal V10??
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Poczytaj wątek Flyer'a on robił swap i 3 miesiące samochodu nie miał. to co on tam wbijal V10?? 2,7bit do B6 :gwizdanie:
olovski Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 widze ze z 2.5 TDI quattro przepinal na 2.7bT no ladnie ladnie widze dalo sie ogarnac:) watek widze dosc krotki zaledwie 180 stron hehe powaznie 3 miechy mu to skladali??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się