Polko_V Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 a ktoś ma porównanie jak się zachowują stabilizatory seryjne vs rs4?? hmm...mysle ze miedzy "pustymi" stabilizatorami tzn wygieta rurka 29 a 26.8 mm bedzie napewno jakas nieznaczna roznica na korzysc grubszego, ale byla tez mowa o 29 "pelnych" to te to napewno sa sztywniejsze
Arturoo Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 mysle ze nie ma sporej roznicy w dzialaniu jednego od drugiego, a nawet jesli, mozna wyjac stabilizator i go nieco wzmocnic spawajac jakas dodatkowa rurke tak, zeby nie wadzila potem przy montazu z jakiegoś powodu rs lepiej się prowadzi :gwizdanie: (lepiej jedzie w łukach )
Polko_V Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 mysle ze nie ma sporej roznicy w dzialaniu jednego od drugiego, a nawet jesli, mozna wyjac stabilizator i go nieco wzmocnic spawajac jakas dodatkowa rurke tak, zeby nie wadzila potem przy montazu z jakiegoś powodu rs lepiej się prowadzi :gwizdanie: (lepiej jedzie w łukach ) no to napewno lepiej "wchodzi" i "wychodzi" łuku RS, ale czy jest miejsce na "takie" wzmocnienie w serii... nie wiem jutro sie temu przyjrze (i napisze), bo bede gewinde do gory krecil...pakiet zimowy
nitro20 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Panowie, przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale mam s4 b5 przedlifta, zaraz wsadzam gwint h&r i zastanawiałem sie nad stabami z rs4 lub z eibach/ h&r miał ktos jakies doświadczenie z nimi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się