Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Instalka lpg do oceny...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- Stag 300 plus

- Zavoli Zeta S

- wtryski valtec

Taki zestaw bez butli i elektrozaworu mam do wzięcia nowy za 850zł.

Liczę, że za butlę z elektrozaworem 400zł dam, a mam koleszkę, który założy za 500zł.

Czekam na uwagi koledzy.

Z góry dziękuję.

Opublikowano

Tylko sterownik jest godny uwagi reszta do skreslenia. Valteki do tego silnika to poroniony pomysł moim zdaniem wydajność stykowa.

Opublikowano

A valtec 34? Są już lepsze od zwykłych i szybsze podobno. Cena dobra? Dobrze kalkuluję, że wyjdzie mniej niż 2k z filtrami, butlą i elektrozaworem + montaż kolegi?

Dodam, że jak będę chciał komuś spod świateł śmignąć to mogę zawsze przełączyć na benzynkę :naughty:

Opublikowano

A valtec 34? Są już lepsze od zwykłych i szybsze podobno. Cena dobra? Dobrze kalkuluję, że wyjdzie mniej niż 2k z filtrami, butlą i elektrozaworem + montaż kolegi?

Dodam, że jak będę chciał komuś spod świateł śmignąć to mogę zawsze przełączyć na benzynkę :naughty:

pomysl o 6x Magic Jet oraz reduktor Magic 3

Opublikowano

Nie polecam magic jetów bo szybko padają ,moje wytrzymały niecałe 18tyś i szmelc ,obecnie mam valteki i też nie jestem z nich zadowolony bo auto słabsze i spalanie dużo większe , osobiście przymierzam się zamątować hane 2000

Opublikowano

Nie polecam magic jetów bo szybko padają ,moje wytrzymały niecałe 18tyś i szmelc ,obecnie mam valteki i też nie jestem z nich zadowolony bo auto słabsze i spalanie dużo większe , osobiście przymierzam się zamątować hane 2000

to skoro masz valteki a miałeś magic'y i też były kicha to moze cos z gazownikiem albo kalibracją ? mój brat w omedze 2.5 V6 ma valteki, ja mam magic'y i jakoś zero najmniejszego problemu

Opublikowano

Jeśli chodzi o wtryskiwacze to lepiej zastosuj, jak już wcześniej ktoś napisał - Hana2000. Są pojedyncze i będzie można zamontować na bardzo krótkich wężykach, zmieszczą się fajnie pod osłoną silnika. Co do reduktorów to Zavoli Zeta nie jest złym reduktorem, nie wiem tylko jak z wydajnością S'ki. Jeśli jest to ten najwydajniejszy to może być. Co do reduktora Magic3 to jest to dobry reduktor ale niestety bardo często występuje w nim usterka polegająca na puszczaniu gazu do układu chłodzenia. Zostało to poprawione jego konstrukcja (tłokowy) i tak spowoduje po pewnym czasie rozszczelnienie.

to skoro masz valteki a miałeś magic'y i też były kicha to moze cos z gazownikiem albo kalibracją ?

To nie wina gazownika - te wtryskiwacze niestety mają nie najlepszą opinię na którą sobie same zapracowały. Jeśli u Was pracują poprawnie to bardzo dobrze. A może po prostu jesteście mniej wymagającymi użytkownikami. :)

Do autora tematu - jeśli chcesz poczytać o tym, co warto zainstalować przy takim silniku to polecam: http://lpg-forum.pl/index.php

Jest tam opisane sporo instalacji w silnikach V6 Audi. Są to bardzo czułe i wymagające silniki w kwestii instalacji LPG.

Opublikowano

na AKP czytałem, że wszystkie silniki V6 audi lubią lpg i dobrze dopasowane nie stwarzają problemów.

To, że lubią nie oznacza, ze będą jeździły na byle czym. Pytasz czy podane komponenty instalacji LPG są odpowiednie do tego silnika to Ci napisałem. Zrobisz jak uważasz. Skoro już mówisz o AKP to zapytaj na tamtym forum klubowicza o nicku Kornel - zamontował i modyfikował instalację w S6+ (majstersztyk wykonanie), montował instalacje w V6, ma spora wiedzę praktyczną w tej materii.

Napisałeś:

Dodam, że jak będę chciał komuś spod świateł śmignąć to mogę zawsze przełączyć na benzynkę

Z takim podejściem to możesz wstawić nawet II generację, ważne że będzie tanio. :) Tylko jak Ci korekty się rozjadą w sterowniku silnika od źle skonfigurowanej instalacji LPG to na benzynce już tak sobie nie śmigniesz. :tongue4:

Opublikowano

Juby a Ty co możesz polecić? Panowie od zagazowanych ACK pomóżcie coś wybrać.

Stag 300plus

wtryski Hana 2000

Skorpion st lub gt lub dwa magicjety (na jednym dłubnietym chodziło mi stykowo temperatura gazu jak najbardziej ok ciśnienie padało o 0,35)

Elektor zawór tylko i wyłacznie valtek BFC

przewód 8mm najlepiej faro czyli pcv

wielozawór w butli mile widziany extra (przy jednym magicjecie trzeba wyjąć spręzynkę i ciężarek hamujacy nagły wypływ gazu co jest nie zgodne z prawem).

Z wtryskami to jest tak na valtekach bedzie to chodzić ale jak kolega pisał silnik słaby i duzo pali bo są mało precyzyjne i maja mała wydajność. Magicjety parametrami są ok wada polega na brudzeniu sie ich, mozna zapobiegać temu przez załozenie dobrego filtra poliestrowego i utrzymywaniu temperatury przełącenia na poziomie 45stopni. Z wtryskami Hana jeszcze niemiałem styczności osobiście narazie sa polecane. wszystkie inne lepsze rozwiazania sa droższe.

Do tego silnika polecam pojedyncze wtryski.

Opublikowano

Kolego patrząc na cenę wybranych elementów wnioskuję że nie chcesz przepłacać. Miałem ten sam zestaw i po długich rotacjach (zeta N, S, KME Silver, wtryski magic jet, valtek), zostałem przy konfiguracji stag 300, reduktor KME silver ( koniecznie zawór wkręcony w reduktor)!!!!:) i wtryski valtek (dobrze skalibrowane!!!). Reduktor Zavoli S jest za słaby i przełączał mi się na benzynę przy spadkach ciśnienia, a wtryski magica są przereklamowane, padły mi po kilkunastu tysiącach(wyrobiłem się w okresie gwarancji). Są ciche ładnie wyglądają, ale czy są warte swojej ceny??? [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 11:10_________________________________________________Acha i co do spalania na valtekach mniej mi pali!!!!:]

Opublikowano

Kolego jak masz tanio montaż to mozesz trochę więcej wydać na graty, że zadowolenie było na odpowiednim poziomie.

Polecam założyć hany pojedyncze i do tego reduktor magic 3 poniewaz jest bardzo wydajny termicznie i bardzo tani jak na to co oferuje za jedyne 160zł.

Sterownik jak najbardziej ok.

Przewody 8mm i wielozawór może praktycznie każdy tylko należy go rozwiercić do odpowiedniej średnicy.

Butli bym poszukał z jakiegoś rozbitka tylko koniecznie muszą być na nią paiero bo na przegląd jeździsz z legalizacją butli i nie może być starsza niż 10 lat.

Jak ma być instalka budżetowa to mogą być te magicy tylko zamontowane pojedynczo lub ewentualnie wyjściem skierowane do dołu, tak aby mazut osadzajacy sie spływał do dołu. Na tych magicach powinieneś śmignać 30-40kkm. Moje mają już nalatane 30kkm i pracuja przy temp cieczy chłodzącej 30*C w największe mrozy bez najmniejszego szwanku. Więc osobiście polecam za tą cenę uważam, że warto jak ktoś nie robi dużych przelotów. Acha i pamiętaj o wymianie filtrów.

Opublikowano

Dzięki koledzy. Właśnie mam mały kryzysik finansowy i chcę jak najtaniej zamontować lpg. Moja niunia ma 170k przejechane potwierdzone, więc stanąłem przed poważnym dylematem czy sprzedawać i zarobić na niej czy zagazować...Urodził mi się drugi syn i potrzebuję combi, a do swojej naprawdę nie mam zastrzeżeń. Silnik pracuję jak należy. Lakier mierzony dobrym miernikiem pokazywał, że malowany w kilku miejscach, ale rysy nie dzwon, środek najlepszy ze wszystkiego i webasto...Więc raczej zagazuję niż sprzedam:)))

Opublikowano

To śmaiło bierz zestaw ma magicach i jak syn wyrośnie z pieluch to za zaoszczędzone pieniądze zmodernizujesz instalkę.

ps. jak potrzebujesz kombi dla rodziny to tylko nie A4 bierz od razu A6, ponieważ w avancie A4 jest tyle samo miejsca co w sedanie A4

ps2. GRATULACJE!!!! Drugi syn - swoją drogą to musisz mieć tą dwururkę:)

Opublikowano

My to rozumiemy ale niestety tanio nie idzie w parze z dobrze. Czasem warto dołożyć parę złotych więcej, żeby mieć potem święty spokój. Ewentualne poprawki podsumowując na koniec całość zawsze wychodzą drożej.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...