Grzegorz76 2 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam. Ostatnio podłączyłem VAG i wywalony był taki błąd : 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Moje pytanie jest takie, czy przyczyną tego błędu może być niesprawność wtrysku sterującego? Po pierwsze od dłuższego czasu on sobie postukuje, po drugie zauważyłem ostatnio przy rannym odpale, że chyba zagadał tylko na 5 cylindrach a po chwili dołączył ostatni (czarny dymek z rury a po chwili biały) Dodam jeszcze, że auto zimne zaraz po odpaleniu nie ma mocy, dopiero jak się chwilę rozgrzeje to zaczyna jechać. No i ostatnia sprawa to dziwne zachowanie kąta wtrysku, który podczas jazdy jest prawidłowy na poziomie 1-2ATDC natomiast po zatrzymaniu auta i dłuższej chwili pracy na niskich obrotach kąt zmierza do 5BTDC. Pozdrawiam i proszę o nie odsyłanie mnie do szukajki bo tam nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorX 2 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, wczoraj podłączyłem się do auta siostry A3 1.9TDi AGR i jej wywala taki sam błąd: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Czy to może być tak samo jak u kolegi coś z wtryskiem sterującym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumianko 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Moje pytanie jest takie, czy przyczyną tego błędu może być niesprawność wtrysku sterującego? tak może być sprawdź jego oporność powinna wynosić miedzy 80-120ohm Czy to może być tak samo jak u kolegi coś z wtryskiem sterującym?? nie nie musi być to samo, do sprawdzenie tdi-timing i pewnie klin na wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Moje pytanie jest takie, czy przyczyną tego błędu może być niesprawność wtrysku sterującego? tak może być sprawdź jego oporność powinna wynosić miedzy 80-120ohm A w jaki sposób ją zmierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 jeśli można to dołacze się do tematu .Moja też beznadziejnie zapala tak jak kolega wyżej napisał tylko zamiast czarnego dyma puści jaso niebieską ogromną chmurę -tak jak mój ojciec przy spawaniu elektrodą -nie wymieniłem jeszcze wtrysku sterującego bo to drogi interes ok 1200 ,ate z allegro to z rozbiórek używki i nie wiadomo czy się kasy w błoto nie wywali[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 16:51_________________________________________________a gdzie kolega wyczytał ze tyle ohm musi mieć? niech powie bo to dużo ludzi ma z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 jeśli można to dołacze się do tematu .Moja też beznadziejnie zapala tak jak kolega wyżej napisał tylko zamiast czarnego dyma puści jaso niebieską ogromną chmurę -tak jak mój ojciec przy spawaniu elektrodą -nie wymieniłem jeszcze wtrysku sterującego bo to drogi interes ok 1200 ,ate z allegro to z rozbiórek używki i nie wiadomo czy się kasy w błoto nie wywali[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 16:51_________________________________________________a gdzie kolega wyczytał ze tyle ohm musi mieć? niech powie bo to dużo ludzi ma z tym problem Sprawdz moze najpierw swiece zarowe, ja mialem padniete az 3 i na zimnym tez przez chwilke na niebiesko kopcil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_20 0 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam. Ostatnio podłączyłem VAG i wywalony był taki błąd : 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Moje pytanie jest takie, czy przyczyną tego błędu może być niesprawność wtrysku sterującego? Po pierwsze od dłuższego czasu on sobie postukuje, po drugie zauważyłem ostatnio przy rannym odpale, że chyba zagadał tylko na 5 cylindrach a po chwili dołączył ostatni (czarny dymek z rury a po chwili biały) Dodam jeszcze, że auto zimne zaraz po odpaleniu nie ma mocy, dopiero jak się chwilę rozgrzeje to zaczyna jechać. No i ostatnia sprawa to dziwne zachowanie kąta wtrysku, który podczas jazdy jest prawidłowy na poziomie 1-2ATDC natomiast po zatrzymaniu auta i dłuższej chwili pracy na niskich obrotach kąt zmierza do 5BTDC. Pozdrawiam i proszę o nie odsyłanie mnie do szukajki bo tam nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Witam! U mnie wywala ten sam błąd. Dodatkowo auto przy porannym odpalaniu chodzi jak traktor i dymi strasznie ponadto nie kreci sie powyzej 2000 obr/min. Jak sie zagrzeje to mu przechodzi i caly dzien jest ok, nawet dymka nie puści. W moim przypadku najprawdopodobniej pompa do regeneracji pójdzie.( przytarty nasatawnik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STO_PROCENT 0 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 umnie w aucie ten sam błąd -- ale odpala dobrze, nie dymi na czarno ani biało ,przy porannym rozruchu pracuje równo ,dynamika itd też wporządku czytałem że to może być też dawno nie zmieniany filtr paliwa sam jestem ciekawy co to za błąd jedyne co mnie martwi to korekcje na 3 cylindrze -- jeszcze rok temu wszystkie były w okolicach 0.5 a teraz na 3 cylindrze wywaliło 1.2 ale nie wiem i nie pamiętam czy pomiar był na ciepłym czy zimnym silniku (jeśli to ma znaczenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Po zakpuie mojego Audi, co prawda mam 1.9 TDi, AFN też miałem ten błąd. Kąt wtrysku wynosił 255, cieżko zapalał na ciepłym. Wymieniałem odrazu rozrząd, po ustawieniu go na oryginalnych blokadach wszytko wróciło do normy. Widocznie ktoś w DE nieumiejętnie zakładał pasek i przesunął coś nieznacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jani 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 u mnie dokladnie to samo bylo. kat wtrysku na 255 i ten sam błąd na vagu. po ustawieniu pompy wszystko wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się