rookie Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 E tam, jeżdżę już rok i nic się nie dzieje, a zrobiłem 30 tys. To takie puste gadanie, chyba że konkretnie powiesz co takiego się stanie w maglu lub pompie Słucham i pozdrawiam
Haimon Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Im więcej czytam wątków na temat płynu do wspomagania tym jestem bardziej zdezorientowany;/ A4 b5 AJM 2001r lać febi mineral czy z syntetyk z ASO? Układ suchy, jedynie wspomaganie zaczyna chodzić ciężko no i kolor płynu jest czerwony;/ także chce wymienić jak najszybciej. Piszecie że ori jest gęściejszy od febi, jeśli febi jest minerał a ori syntetyk to chyba powinno być na odwrót? Syntetyk chyba jest rzadszy od minerała?
rookie Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Lepiej zalej minerał, tak zresztą jest napisane na zbiorniczku wyrównawczym płynu wspomagania. Pozdro
marcin248 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Witam mam pytanko u mnie poziom płynu wspomagania jest na min i wygląda jak czarny auto u mnie już 2 lata bez wymiany a wcześniej to najstarsi górale nie wiedzą , z tego co wyczytałem mam wlać zielony febi mineralny ciekawe czy taki sam dostanę ale, czy nie lepiej wymienić całkiem? litr chyba wystarczy a dużo z tym roboty?
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Witam mam pytanko u mnie poziom płynu wspomagania jest na min i wygląda jak czarny auto u mnie już 2 lata bez wymiany a wcześniej to najstarsi górale nie wiedzą , z tego co wyczytałem mam wlać zielony febi mineralny ciekawe czy taki sam dostanę ale, czy nie lepiej wymienić całkiem? litr chyba wystarczy a dużo z tym roboty? ..przeważnie wchodzi litr i ciut...powinieneś dostać w każdym sklepie motoryzacyjnym...
marcin248 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Czyli do AFNa myślałem że w 2litrach się wyrobie litr na przepłukanie i drugi do jazdy chyba że bez płukania ale jeśli wchodzi ponad 1l to i tak 2 trzeba zakupić ? więc w 2l się nie wyrobie a gdzieś czytałem że niecały litr wchodzi
BartekT81 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Witam mam pytanko u mnie poziom płynu wspomagania jest na min i wygląda jak czarny auto u mnie już 2 lata bez wymiany a wcześniej to najstarsi górale nie wiedzą , z tego co wyczytałem mam wlać zielony febi mineralny ciekawe czy taki sam dostanę ale, czy nie lepiej wymienić całkiem? litr chyba wystarczy a dużo z tym roboty? Z wymianą płynu nie ma dużo roboty. Spuść stary, zalej nowy i przed zakręceniem korka pokręć kierownicą na maksa w prawo i lewo i już. Do układu kierowniczego wchodzi ok 0,7 - 0,8 litra płynu więc dwie litry wystarczą Ci spokojnie.
McBoss Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 1. Ze zbiorniczka wyrównawczego płynu wspomagania odciągasz dokładnie taką ilość płynu jaką tylko możesz. 2. Zdejmujesz wężyk powrotny najczęściej ten cienki poniżej. 3. Zaślepiasz miejsce po zdjętym wężyku - możesz zrobić to drugim wężem lub jakąś zatyczką. 4. Zdjęty wężyk powrotny wkładasz do pustej butelki. 5. Teraznajważniejsze dolewasz nowego płynu do zbiorniczka i kręcisz kierownicą - dbaj o to aby cały czas był płyn w zbiorniczku, jeżeli płyn nie chce lecieć może na chwile odpalić auto i zakręcić do oporu (ale uważaj !!!) 6. Dolewasz tyle płynu aż zacznie lecieć czysty płyn do butelki ok. 1.5 L 7. Na koniec zakładasz wężyk powrotny na zbiorniczek 8. Odpalasz auto i patrzysz ile płynu ubyło i robisz dolewkę ewentualnie. A tutaj linka z nie zaprzyjaznionego jeszcze forum [ Wymiana plynu wspomagania ze zdjeciami ]
marcin248 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Witam zrobiłem prawie tak jak jest napisane powyżej tzn najpierw wciągnąłem w rurke trochę płynu żeby zobaczyć jaką ma barwę po czym wypuściłem wszystko ze zbiorniczka do butelki stojącej na podłodze , wciągnąłem trochę nowego w rurke dla porównania po czym spuściłem z powrotem , zdjąłem opaskę przewodu przy zbiorniczku od tyłu czyli bliżej ściany grodziowej ten węższy przewód przez który zasysa pewnie bo w zbiorniczku jest filtr , zaślepiłem jego otwór rurką z jednej strony wkecona śruba z drugiej okręcone taśmą żeby elegancko się wciskało, do ori odłączonego przewodu wsunąłem też przezroczystą rurkę też okręconą taśmą żeby spływało sobie do butelki , przód auta wcześniej uniosłem na podnośniku z jednej strony podstawiając klocek z drugiej został na podnośniku , po wypiciu browarka w miedzy czasie ruchy kierownicą w do końca lewa i prawa wypompowując stary olej i na bieżąco dolewać nowy 2 osoby , kiedy pojawił się w rurce czysty już olej aż spłynie tak by zbiornik był pusty żeby nie wylało się z niego nic przy podłączaniu przewodu pózniej dolewka na max jeszcze trochę kręcenia i łyków piwka ,kiedy stan płynu był na max wszystko podłączone jak trzeba odpaliłem silnik pokreciłem jszcze trochę kontrolując stan i czy nic nie cieknie , na początku się lekko spieniło ale przestało i wyglądało na ok , auto na dół pokręcone kierownica , zakręciłem korek plastikowa osłona itp pozakładane poszło mi litr i zostało i jeszcze na dolewkę jak by coś czeka w bagażniku niżej kilka fotek i różnica oleju przed i po olej febi zielony mineralny 42 zł za litr
ficjor Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Panowie. A co jeśli u mnie jest nalany "czerwony" (prawdopodobnie syntetyk) i to dużo ponad "max"? Na jaki płyn wymienić?
pitman Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Panowie. A co jeśli u mnie jest nalany "czerwony" (prawdopodobnie syntetyk) i to dużo ponad "max"? Na jaki płyn wymienić? Wymień na ori G004000M2
danu44 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam Tak duzo juz zostalo napisane w tym dziale "Uklad kierowniczy" na temat plynow do wspomagania w Audi. Proponuje przegladnac watki ktore sa pisane ostatnio. Ten jest zaczety pare lat temu, gdy wiadomosci na ten temat byly dosc watpliwe. Jak czytam jak niektorzy koledzy na pocztku watku polecaja Febi 6162 to lekko sie usmiecham. Choc sama jeszcze do niedawna bylam zwoleniczka tego oleju. Aktualnie wiadomo ze do wspomagania w Audi ma byc uzyty ori z ASO G 004. Pozdrawiam
hidden22 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam panowie chce wymieic plyn w wspomaganiu tez mam zielony koreczek czy ten plyn bedzie dobry ? to jest syntetyk czy jaki? http://allegro.pl/oryginal-g004-vw-audi-plyn-do-wspomagania-zielony-i2060940929.html
kubajvc Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) To i ja się przyłącze do pytania.. Korek mam szary a na nim napisane ONLY MINERAL G002000. Czy SWAG 6162 MINERAL z zieloną nakrekra będzie ok? Przekładnia servotronic Edytowane 28 Maja 2019 przez kubajvc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się