jaca31 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 WITAM MAM TAKI PROBLEM PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem). wymienione zostały w ciągu roku: -dwumas+kompletne sprzęgło -obie półosie -2 poduszki pod silnikiem -poduszka skrzyni biegów -oraz ostatnio skrzynia biegów (najnowszy pomysł mechaników) co oczywiście nic nie dało. DODAM ŻE TO SAMO SIĘ DZIEJE NA ALU I NA ZIMÓWKACH WIĘC NIE WYWAŻENIE OPON I FELG ODPADA. PROSZĘ O POMOC BO KOŃCZĄ SIĘ POMYSŁY O PIENIĄŻKACH NIE WSPOMNĘ!
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 moze ktoras pompka niedomaga :gwizdanie:
michcio1985 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 lektura forum+(vag+pełne logi)=na 90% rozwiązanie zagadki,mechaników jak nie masz jednego zaufanego to nie słuchaj,bo już Cie ładnie skroili..... szczególnie sprawdź na Vagu pompowtryski czy Ci nie kuleją,bo to najprawdopodobniej będzie przyczyną,pozdrawiam
jaca31 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 pompki sprawdzane vagiem na 3 cylindrze trochę większa dawka paliwa ale w granicach się mieściło. proszę o dalsze pomysły
michcio1985 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 a w korekcje i bipy jak wyglądają (13,23)?
ono Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Masz zrobiony program ? Pamiętam że chyba HUGO miał takie coś , wibracje wału przez Nm.
jaca31 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 NIE BARDZO WIEM O CZYM MÓWICIE. POMPKI VAGIEM SPRAWDZAŁ MI ZNAJOMY STĄD WIEM ŻE SĄ W NORMIE
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 kolega z forum David mial takie wibracje i tez tak dochodzil jak Ty i okazalo sie , ze mial robiony program (czip ) mial za duzo Nm , dlatego takie byly objawy. Dwumas nie dawal rady i padl . A dobrze poskladali ci sprzeglo i dwumas
jaca31 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 chyba dobrze poskładali bo przed wymianą na jałowym biegu latała gałka od skrzyni a po już nie no i dobrze sprzęgło bierze i pod górkę bez problemu a poza tym prubowałem z ręcznego ruszać samym sprzęgłem i nie telepało tak jak to było przed wymianą
ono Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Musisz sprawdzić czy masz podniesioną moc , może u jakiegoś tunera w okolicy .
letallec Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Musisz sprawdzić czy masz podniesioną moc , może u jakiegoś tunera w okolicy . A jak nie masz tunera pod reka to zrob logi dynamiczne i wrzuc tutaj
jaca31 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 dziś podpiąłem vaga i wyszły mi trzy błędy: 17996, 17965, i 16685 co to za błędy i czy może to być związane z tymi wibracjami? aha i spojrzałem na bloki silnika 13 i 18 i 23 i tak na biegu jałowym temp 90st. : blok 13: cylinder 1 było -0,12 cylinder 2 było -0,19 cylinder 3 było 1,22 i cylinder 4 było -0,89 blok 18 wszędzie 0 blok 23: cylinder 1 było -5 cylinder 2 było 23 cylinder 3 było 5 i cylinder 4 było 3 dziwi mnie to -5 na pierwszym cylindrze. proszę o pomoc
marek123_ms Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Podepne sie do watku . U mnie (AFN 98r Q) tez wystepuja takie wibracje ale od ok 2000 tys wzwyz i tylko przy bardzo gwaltownym przyspieszaniu :confused4:Ustepuja po przekroczeniu ok 3700 obr... Moze to byc wina podpory na wale??? W sumie znajomy, calkiem dobry mechanik po ogledzinach ukladu napedowego powiedzial ze przez to na 99% Bo pisaliscie wczesniej ze przez zbyt duza ilosc Nm moze sie tak dziac. I tu moje pytanie czy 305Nm w AFN to az tak duzo Program robiony 4 mies temu w Dynosoft K-ce (ALI). Wibracje zaczely wystepowac moze miesiac po wgraniu mapy i sa odczuwalne z tylu auta. Jakby tylko na tylnej osi. Przerabial ktos ten temat???
Jarkost Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mam u siebie podobną sytuację tylko nie w takim stopniu (jest to bardzo delikatne drganie), przy przyspieszaniu tak gdzieś do 3000 obr. tak jakby z przodu było jakieś koło niewyważone. Zaczęło mi drgać po wymianie 1 PD, zrobiłem logi ale tylko statyczne i okazało się że ten wymieniony ma trochę za wysoką korekcję -pozostałe 3 ok. Także u mnie na 90% to wina tego 1 pompowtrysku ale pewności nigdy niema
ROBERT Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 dziś podpiąłem vaga i wyszły mi trzy błędy: 17996, 17965, i 16685 co to za błędy i czy może to być związane z tymi wibracjami? aha i spojrzałem na bloki silnika 13 i 18 i 23 i tak na biegu jałowym temp 90st. : blok 13: cylinder 1 było -0,12 cylinder 2 było -0,19 cylinder 3 było 1,22 i cylinder 4 było -0,89 blok 18 wszędzie 0 blok 23: cylinder 1 było -5 cylinder 2 było 23 cylinder 3 było 5 i cylinder 4 było 3 dziwi mnie to -5 na pierwszym cylindrze. proszę o pomoc 17996 - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131171.0;highlight=17996 17965 - przeładowanie (najprawdopodobniej przycina się VTG - LOGI !!!) , reszta :szukaj: 16685 - sprawdź kabelki od pompowtrysku na 1 cylindrze [albo pompka się wysrała]
Kowicz Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Podepne sie do watku . U mnie (AFN 98r Q) tez wystepuja takie wibracje ale od ok 2000 tys wzwyz i tylko przy bardzo gwaltownym przyspieszaniu :confused4:Ustepuja po przekroczeniu ok 3700 obr... Moze to byc wina podpory na wale??? W sumie znajomy, calkiem dobry mechanik po ogledzinach ukladu napedowego powiedzial ze przez to na 99% Bo pisaliscie wczesniej ze przez zbyt duza ilosc Nm moze sie tak dziac. I tu moje pytanie czy 305Nm w AFN to az tak duzo Program robiony 4 mies temu w Dynosoft K-ce (ALI). Wibracje zaczely wystepowac moze miesiac po wgraniu mapy i sa odczuwalne z tylu auta. Jakby tylko na tylnej osi. Przerabial ktos ten temat??? Witam Mialem podobny obiaw i po wymianie sprzęgła na jednomas wszystko ustopiło ale wcale to nie oznacza że u Ciebie jest to samo. Kiedyś jeździłem 2.8q z walniętą podporą wału i objawy były podobne tylko że drgania zaczynały się już od puszczenia sprzęgła na pierwszych biegach i im szybciej tym mniej było to czuć.
marek123_ms Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 W sobote wymienie podpore i zobacze co sie bedzie dzialo mam nadzieje ze pomoze bo sprzeglo do juz grubsza zabawa i kasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się