czarek691 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam! Nie mogę uruchomić silnika! Dzień wcześniej samochód jeździł i uruchamiał się bez kłopotów, był przegoniony po autostradzie, nie było spadku mocy i innych dziwnych zachowań. Sprawdzałem Vagiem-błędów brak, na wylocie wydechu jest czarno na śniegu, popuściłem połączenie Turbo-Katalizator za doradą mechanika który twierdził że jest on zatkany-bez efektu (czarny dym cisnął się z pod maski i wydechu). Następnie polecił wypiąć przepływomierz-efekt ten sam, paliwa jest ponad 3/4 zbiornika, przez wiele tankowania ta sama stacja BP, filtry przed zimą wszystkie nowe Manowskie. Miałem problem z uruchamianiem już wcześniej, wtedy definitywnie 2PD był w korekcji na +2,8 i został wymieniony, po wymianie co jakiś czas sprawdzałem korekcję na PD- były w okolicach "0", co któreś tankowanie był lany dodatek z STP do czyszczenia wtrysków.
michcio1985 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 mógłbyś jaśniej napisać o co chodzi z tym dymem?
czarek691 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Podczas próby uruchomienia silnika wydobywa się czarny dym z rury wydechowej, na śniegu wygląda jakby wysypały się sadze.[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 19:05_________________________________________________Skoro wydobywa się czarny dym z wydechu i żadnych oznak uruchomienia, mechanik mówi że mała szansa by wytraciła się parafina i przytkała przewody paliwowe, że jest nadmiar paliwa do powietrza, że najprawdopodobniej padły PD. Pytałem o świece żarowe-twierdzi że PD odpali nawet bez nich. Czy szukać w pompach paliwowych, czy podaje pompa ze zbiornika, czy tandem pompa ma dobre ciśnienie? Proszę o pomoc.
michcio1985 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 pd nie pada ot tak z dnia na dzień,posprawdzaj opaski i łączenia od turbo przez coolerek do kolektora,może zasysa lewe powietrze.
czarek691 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Co Sądzicie o świecach, czy aby na 100% je wykluczyć? Czy wykluczyć pompy paliwowe?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Co Sądzicie o świecach, czy aby na 100% je wykluczyć? Czy wykluczyć pompy paliwowe? Jak by Ci swiece padły to i tak nawet przy - 20 zdrowy TDi odpali. Bedzie mieszał ale odpali. Jak Ci coś padło tak z dnia na dzień i mówiłeś ze wcześniej tez tak miałeś to oznacza ze jak dla mnie coś z elektroniką. Moze immo sie zablokowało. Tylko ze jak by immo padło to powinien na 1 s odpalić. Ciezka sprawa. Dziwne ze vag nic nie pokazuje. Mysle ze tu bedzie problem z paliwem. Moze któraś z pomp pdała. No i na BP juz nie lej. Po tej zadymie z wyciekiem ponoć mają teraz straszny syf. Pozdro ZC P.S. Dobrze było by podjechać do kogaś by zprawdził pompe i elektryke. Ale dobrego kogoś. Jak byś mieszkał w okolicach Wrocławia- Wałbrzycha to poradził bym. W małopolsce nie znam firm. Moze ktoś bedzie wiedział.
czarek691 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Przy mieszaniu idzie tylko czarny dym i zero reakcji silnika, jak padała 2PD co jakiś czas trzeba było pomieszać wtedy załapał i jak był ciepły to kulawił na wolnych obrotach ale korekcja na 2PD dochodziła do +2.8, na Vag-u nic żadnych błędów. Jak pominąć IMO by sprawdzić czy się nie zawiesiło?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 23:05_________________________________________________Silnik się uruchomił na PLAKU i teraz się uruchamia bez problemu, mechanik twierdzi że wtryski leją i proponuje nowe wtryski zamiast BA chce zabudować BQ, co sądzicie o takiej zamianie, czy będzie to działało tak jak trzeba? Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:50_________________________________________________Po rozmowie z Compotami już wiadomo że BQ nie będzie zamiast BA,potrzebna wtedy zmiana softa inne napięcia na cewkę. [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 12:00_________________________________________________Założone nowe wtryski i wszystko działa, na zimnym silniku dwa pompo wtryski rozpoczynały pracę po kilku sekundach, teraz czekam na temperatury mocno ujemne i zobaczymy jaki będzie efekt wydanych kilku tyś zł . Mam jedno pytanie? - co lepiej dodawać do paliwa, środki z STP czy na pełny zbiornik paliwa np. 300ml oleju do mieszanki (mixol) oczywiście jakiś olej który niezostawiana nagaru np Husqvarny czy Stihla itp. Czy lepiej nic?
Slawko 08 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ja osobiscie od wielu juz lat nic nie dodaje do paliwa.Warunek jest jeden.Tankuje zawsze na Orlenie Verve lub na Schellu V Power diesel. Inne stacje omijam szerokim lukiem. To tak jak z pralką.W reklamach kazą dodawac Callgon ,a uzywajac dobrego proszku jak np Persil kalgon wystepuje juz w nim samym.
fly07 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja osobiscie od wielu juz lat nic nie dodaje do paliwa.Warunek jest jeden.Tankuje zawsze na Orlenie Verve lub na Schellu V Power diesel. Inne stacje omijam szerokim lukiem. To tak jak z pralką.W reklamach kazą dodawac Callgon ,a uzywajac dobrego proszku jak np Persil kalgon wystepuje juz w nim samym. czarek691 ma silnik 1.9 a Vervy nie zaleca się lać do niego - zbyt duża temperatura spalania. Ja leję ON Ecodiesel i raz na rok STP do baku.
czarek691 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 Co sądzicie o dodawaniu do paliwa oleju?
chudy13101980 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 a co to jest komarek?Oleju to lepiej nie dolewaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się