dziuniek Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Witam :> mam pytanko zakupiłem niedawno :audi:a4 19tdi rok 96r i mam nie długo wiane paska rozrządu i nie wiem gdzie uderzyć czy do ASO AUDI na wymianę czy do serwisu innej np bosch jestem zielony w takich sprawach . jaka cena jest w aso audi wymiana paska rorzodu full komplet pozdrawiam :th:
KrzyHo Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Najlepiej byłoby pojechać do jakiegoś dobrego mechanika. Różnie to bywa z serwisami. A co do cen myślę ze w okolicach 800 zł powinieneś się zamknąć z wymianą. Poszukaj na forum o wymianie rozrządu, było już kilka takich tematów. Ja osobiście mogę polecić mechanika z Legnicy. Ale wątpie, żebyś chciał oddać auto aż tutaj do naprawy.
lexpar Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 W ASO zapłacisz fortunę. A kto Ci będzie robił to nie wiadomo - może uczeń, i nie masz gwarancji, że zrobi Ci dobrze. Najlepiej to jest znaleźć kogoś zaufanego i jeszcze polecanego p;rzez kogoś z klubu. Ja jestem umówiony na wymianę rozrządu + sprawdzenie zaworu RGB + wymiana termostatu + wymiana dźwigni wycieraczek za dobra kasę. Namiar na fachowca dostałem od Klubowicza i wiem, że wszystko będzie OK! Klubowicz nie wpuszcza nikogo w maliny.
krzysiek23 Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 w serwise robota kosztuje (przynajmniej aso koszalin ktorego niepolecam)560zl +komplet rozrzadu(napinacz,rolka prowadzaca,pasek)do AFN-a to dodatkowe 420 zl.
lukaszr Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam :> mam pytanko zakupiłem niedawno :audi:a4 19tdi rok 96r i mam nie długo wiane paska rozrządu i nie wiem gdzie uderzyć czy do ASO AUDI na wymianę czy do serwisu innej np bosch jestem zielony w takich sprawach . jaka cena jest w aso audi wymiana paska rorzodu full komplet pozdrawiam :th: To nie jest wymiana paska rozrządu tylko wymiana rozrządu - pamiętaj żeby ten kto to będzie wykonywał zrobił to dobrze. Podstawa to wymienić wszystkie rolki, pasek, pompę wody, płyn chłodniczy i być może przy okazji termostat, bo to niewielki koszt, a ważny element w silniku. Warsztat dobrze żeby wiedział jak złożyć to wszystko i ładnie ustawić (chodzi m.in. o kąt wtrysku). Muszą podłączyć się komputerem przy ustawianiu.
tomash77 Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać.
dziuniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 dziękuje wam za wskazówki nie będę korzystał z aso audi czuje że mnie naciągną skorzystam chyba z serwisu bosch . znam szefa tego warsztatu jest tego samego miasteczka co ja wymienię na wszelki wypadek termostat i pompę wodna chyba koszty będą większe trochę ale mam później mieć jakieś przygody to wole mieć spokój dzięki :th: pozdrawiam :oklaski:
lukaszr Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać. Jednak pasek polecałbym CONTITECH. A masz dobrze ustawiony kąt wtrysku ?
spanky Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać. 210 zł -zadna rewelacja - tyle to na allegro chodza tzw.komplety ... 150 zł za robocizne .... to fakt bardzo tanio. a co z pompa wody,kolem na wale,sruba,simeringami,paskami microV, ustawieniem kata wtrysku ...
dziuniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 witam a co katem wtrysku jest ok spalanie ma małe 5,0 - 7.0 litrów jest wszystko ok ... chyba nie znam sie tak za bardzo na silniku tdi to mój pierwszy ropniak wcześniej miałem benzynę a co do rozrządu to jakiej firmy kupić komplet rozrządu z pompa byście mi polecali
lukaszr Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 witam a co katem wtrysku jest ok spalanie ma małe 5,0 - 7.0 litrów jest wszystko ok ... chyba nie znam sie tak za bardzo na silniku tdi to mój pierwszy ropniak wcześniej miałem benzynę a co do rozrządu to jakiej firmy kupić komplet rozrządu z pompa byście mi polecali Z kątem może być różnie - trzeba by sprawdzić w VAGu. Jeżeli chodzi o rozrząd to albo ORI, albo np: paski contitecha, rolki, napinacze, pompa wody itp SKF. Ogólnie nie kupuj byle czego.
Sek Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 ja kupilem caly komplet SKF-a, po firmowych zniżkach, czekam na wymiane do poniedzialku w ASO chcieli mnie skasowac na 800zl. jak mowil tomash77 150zl az mi sie niechce wierzyc ze tak malo bo naprawde jest tam od groma roboty i jedna srubka od zderzaka (jak ktos to rozbieral to wie o co chodzi) nad ktora trzeba sie naprawde nameczyc. cena wymiany u mechanika ok 300-350zl.
dziuniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 witam dzwoniłem do serwisu bosch wymiana rozrzodu w :a4fan:komplet z robota i ustawieniami powiedzieli mi 450 zł bez wymiany pompy i termostatu czy ta cena jest dobra czy podejrzana tylko nie wiem jakiej firmy komplet rozrządu ale myślę że jak serwis firmowy to nie zakładają badziewia jak myślicie pozdrawiam :th: :oklaski:
lukaszr Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 ale myślę że jak serwis firmowy to nie zakładają badziewia jak myślicie pozdrawiam :th: :oklaski: Z tymi serwisami to jest różnie - musisz po prostu zapytać o to na jakich częściach będziesz miał to zrobiony (firma) oraz czy są w stanie zrobić to co napisał Spanky.
krzysiek23 Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 jak na bosha to mysle ze tanio,dlatego poddaje watpliwosci co tam wloza,bo dobre czesci(pasek,rolka prowadz.i napinajaca)to250-300zl za robote wzieli by tylko 150-200 cos niechce mi sie wiezyc(ale kto wie)ja za wymiane dalem 150 zl czesci 250od rozrzadu+rolka klimy paski klinowe i wielorowkowy,oleje,filtry,itp.zamknalem sie w 1000 za czesci,a za robote wziol tylko tyle bo powiedzial ze i tak wszystko po drodze jak rozbierze przod do rozrzadu,to wystarczy przy skladaniu zast.to tylko nowymi rzeczami(spoko koles 5h roboty)fura chodzi pieknie,niewiem jak z tym katem wtrysku bo vaga to on na 100 niemial(warsztat w garazu 1 kanal)ale zrobil tak ze pali jak przy kupnie czyli suuuperrr wiec raczej nic nieskopal.......wiec bez vaga tez potrafi
dziuniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 jutro sie przejadę sie do nich i sie spytam co jak coś mi też za tanio ale wiem że tam dużo ludzi sie przewija przez ten warsztat muszę sprawdzić a jak nie to poszukam coś nowego pozdrawiam dzięki za odp :th:
spolprog Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Mam pytanie co jaki czas trzeba wymieniac pasek rozrządu ? Dzisiaj wymieniłem i pytam po jakim czasie następnym razem będe musiał
lukaszr Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 60tyś km Bez przesady - chyba, że ktoś jeździ same krótkie odcinki. Normalnie możesz jeździć do 80-90 tyś, ale jeżeli rozrząd został zrobiony na dobrych częściach, a nie jakiś tanich zamiennikach.
Rafaell Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 90tyś km to pierwszy raz jak wymieniasz od nowości a każdy następny dla pewności radziłbym po 60tyś km. Przynajmniej nie spotka cie niespodzianka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się