Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam, jechalem sobie mwczoraj wieczorkiem az to z nienacka smrod i nic nie widac. A wiec nagrzewnica dziwne ze tak nagle i bez ostrzezenia chociaz slyszalem, ze takie bulgotanie w desce podczas przyspieszanai to byl jakis tam objaw. Na razie wlalem uszczelniacz do chlodnic i nie wiem czy pomoglo bo nadal paruje ale moze to co juz sie wczesniej wylalo. Rzecz w tym, nie wiem gdzie znajduje sie nagrzewnica a gdzie filtr pp, jak sa od siebie daleko. Informacja jest dla mnie o tyle istotna, ze nie wiem czy: FACET WYMIENIAJAC FILTR MOGL USZKODZIC NAGRZEWNICE. I jezeli tak to dlaczego wyszlo to dopiero nastepnego dnia a nie od razu. Jezeli nagrzewnica to jaki koszt i czy jest sens kupowac uzywke! Moze mi ktos podac kod katalogowy takowej? Z gory dzienks
Italiano Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Przy wymianie filtra żeby uszkodzić nagrzewnice trzeba być naprawdę tempakiem, prawdopodobnie to musi być coś innego. Może rurka może coś innego, trzeba by było popatrzeć. A filtr znajduje się po lewiej stronie pod taką czarną pokrywą.
krzyniek Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 filtr przeciwpyłkowy jest po prawej stronie (Adecneo zawsze prawa to ta jak siedzisz w aucie lub patrzysz na nie z tyłu) na podszybiu. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7839.0.html
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Jest mało prawdopodobne żeby przy wymianie jakiegokolwiek filtra uszkodzić nagrzewnicę. Najczęściej następuje rozszczelnienie na łączeniach elementu plastikowego i aluminiowego nagrzewnicy. Koszt zakupu nowej nie jest duży, większy problem będzie z wymianą. Konieczne jest niestety zdemontowanie deski rozdzielczej. W przypadku kiedy nastąpiło rozszczelnienie lepiej będzie zabrać się do tego tak szybko jak to możliwe, aby uniknąć przedostania się cieczy do układu elektrycznego auta. Swoje może zdziałać również para.. Cena nagrzewnicy wahają się od 40 do 100PLN, lepiej kupić produkt markowy.
Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 Moze mi ktos dac linka do allegro jak nagrzewnica wyglada? Bo sa na allegro jako nagrzewnice wystepuja elementy od 50-100PLN i te sa w katalogu jako "heater" oraz takie powyzej 200PLN w katalogu pod nazwa "Evaporator". Jak sprawdzic czy to dziura w nagrzewnicy czy nieszczelność na łączeniu? Czy mozliwe aby dzira sie sama zrobila nagle taka, ze po prostu dymi sie z podszybia na rozgrzanym silniku??
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Moze mi ktos dac linka do allegro jak nagrzewnica wyglada? Bo sa na allegro jako nagrzewnice wystepuja elementy od 50-100PLN i te sa w katalogu jako "heater" oraz takie powyzej 200PLN w katalogu pod nazwa "Evaporator". Jak sprawdzic czy to dziura w nagrzewnicy czy nieszczelność na łączeniu? Czy mozliwe aby dzira sie sama zrobila nagle taka, ze po prostu dymi sie z podszybia na rozgrzanym silniku?? Czy dziura czy nieszczelność tak czy inaczej trzeba ją wymienić. Wyjmij starą i drzyj do sklepu. Dziura nie musi być duża, nie wydostaje się dym tylko para z rozgrzanego płynu chłodzącego. Miałem podobną awarię w innym aucie,nagrzewnica rozszczelniła się podczas jazdy, w sekundę całe wnętrze zapełniło się parą, zero widoczności..
Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 ale zeby wyjac stara trza deske rozbierac, nie?
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 ale zeby wyjac stara trza deske rozbierac, nie? niestety... tak,
Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 A dalbys kochaniutki jeszcze link z allegro do jakiejs nagrzewnicy, zebym wiedzial jak to wyglada i najlepiej nr katalogowy!
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Dla AFN`a 8D1 819 030 B http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1998/218/56/2626201/#1 Allegro http://www.allegro.pl/item264409759_nagrzewnica_audi_80_a4_vw_passat.html
Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 bo ja myslalem, ze to taskie cos... http://www.allegro.pl/item267023117_1996_2006_audi_volkswagen_nagrzewnica.html ale to czyna jakias czesc od klimy.....
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 bo ja myslalem, ze to taskie cos... http://www.allegro.pl/item267023117_1996_2006_audi_volkswagen_nagrzewnica.html ale to czyna jakias czesc od klimy..... No to byś miał parownik klimatyzacji :th:
Al_Capone Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 dzieki man! Nie ma to jak A4 team. Teraz gdzie to sprawnie wymienic. Kolo co mi robil zawias za wymiane nagrzewnicy zaspiewal sobie ze 600PLN
spetsnaz Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 dzieki man! Nie ma to jak A4 team. Teraz gdzie to sprawnie wymienic. Kolo co mi robil zawias za wymiane nagrzewnicy zaspiewal sobie ze 600PLN Tego już Ci nie podpowiem, ja za taką robotę zabieram się sam, wolę mieć wszystkie całe zaczepy od deski.. Jak się ktoś do tego dorwie na siłę to zapomnij o cichym wnętrzu auta. Pracy jest przy tym niestety bardzo dużo, więc jeżeli będziesz chciał zlecić to mechanikowi, musisz się liczyć z kosztami. Pozdrawiam (można zamykać wątek
Al_Capone Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Opublikowano 20 Listopada 2007 wolę mieć wszystkie całe zaczepy od deski.. Właśnie dlatego nie zabieram sie za to sam Dwie lewe rece.[br]Dopisany: 09 Listopad 2007, 13:25 _________________________________________________NO I PROBLEM SIE NIE ZAKOŃCZYŁ!! Mam problem taki: Tak jak wcześniej pisałem rozszczelniła się/pękła nagrzewnica. Kupa dymu we środku nic nie widać. Użyłem uszczelniacza do chłodnic i przestało parować. Przestało też grzać. Zostawiłem u Filipowskiego w Regułach powiedzieli, ze nie ma obiegu i wymienili pompe wody i termostat. No i 6koła psu w dupe bo nadal nie grzeje. Przegoniłem Audice mocno, mam 30km do pracy. Macam, chłodnica gorąca, rurki we/wy zbiorniczka gorące, rurki, we/wy do nagrzewnicy (tam na dole za silnikiem) obydwie parzą a w aucie zimno jak w psiarni. Teraz na moj chlopski rozum albo przeplyw przez nagrzewnice gowniany taki ledwoco, ale w sumie dlaczego rura wy. gorąca, albo klapka sterująca mieszaniem ciepłe/zimne powietrze sie zaciela. Jak mam ustawione ma "HI" a nadmuch na dwie kreski to leci takie ciepławe powietrze, ale dopiero po dlugiej jezdzie, jak nadmuch jezt mocny to piździ zimnym. JEst jakiś magik w wawie co mi to zrobi bez wyminiania na ślepo pół auta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się