Texi89 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Auto od pewnego czasu przy mocnym depnięciu w pedał gazu wchodzi w tryb awaryjny Bardzo bym prosił o analizę logów Błędy jakie występują i wracają po wykasowaniu to : 3 Faults Found: 01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - - 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - LOGI: Log (0 - 001) Log (1 - 003,003) Log (2 - 011) Log (3 - 000,000,000) Log (4 - 010) Log (5 - 008) Log (6 - 004,004,004)
malinek21 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Według mnie przepływka jest padnieta lub spróbój przeczyscić dokładnie.Po drugie turbo ci kompletnie nie ładuje dosłownie.
Texi89 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 chyba źle zrobiłem te logi bo jak złapało notlaufa przy pierszym logu to później cały czas na Notlaufie robiłem kolejne
malinek21 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Nom niestety własnie w logach było widac ze przepływka i cisnienie było ograniczone.Jechałeś w trybie awaryjnym trzebabyło zgasić i zapalić znowu.
Texi89 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 ok jutro poprawię logi i wstawię ponownie.
Sztomel Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Logi dotyczą silnika ALH po czipie a nie AFN i do sprawdzenia masz instalację od ABS i elektrozaworu sterującego klapą gaszącą a to, że zrobiłeś je w trybie awaryjnym to sam się już zorientowałeś. W każdym razie błąd 17958 owocuje w przypadku tego silnika koniecznością zdjęcia sztangi z dźwigni kierownic spalin turbosprężarki i osobno należy palcami sprawdzić (po rozpięciu) jak porusza się sama dźwignia kierownic spalin przy turbo a jak reaguje siłownik podciśnienia czyli grucha ze sztangą przy wciskaniu sztangi do gruchy - czy daje się ją wcisnąć i czy sama wyskakuje z gruchy pod naporem wewnętrznej sprężyny. Możesz z powodzeniem włączyć log 011 w trybie BS i wtedy przypatrzeć się czy, jak i w jakim zakresie sztanga zmienia swoje położenie co 10 sekund a wtedy już zauważysz nieprawidłową pracę. Dalsze logi nie będą miały większego sensu. Dopiero po doprowadzeniu do ładu ciśnienia doładowania sprawdzi się pracę przepływki.
Texi89 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Logi dotyczą silnika ALH po czipie a nie AFN jakim cudem ALH jak mam AFN ?? a i co do błędu 17958 to występuje dopiero wtedy jak się przełączy w tryb awaryjny .
Sztomel Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 ano takim cudem, że sterownik 038 906 018 AE jest właśnie z silnika ALH (90 KM) po wirusie a ponadto w AFN nie ma klapy gaszącej ani elektrozaworu N239. Skoro faktycznie masz silnik AFN to ktoś zapodał Ci do niego sterownik z silnika ALH i nie ma się co dziwić, że nie da się skasować dwóch pierwszych błędów bo o ile w drugim przypadku ktoś podłączył się nie do tego pinu co trzeba to w pierwszym nie ma się z czym do sterownika podłączyć. O tyle jest dobrze, że silnik ALH (mimo, że ma tylko 90 KM fabrycznie) również ma turbosprężarkę ze zmienną geometrią więc sterowanie turbodoładowaniem będzie prawidłowe o ile wyczyścisz zmienną geometrię w swojej turbince.
spanky Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 jezeli to A4 to zacznij od odczytania co masz wpisane na sterowniku, bo jest jeszcze jedna opcja, ktos wrzucil Ci gotowca z silnika ALH ...
Texi89 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 jeszczę sprawdzę ten sterownik żeby mieć pewność. Ale czy ALH po chipie może być dużo mocniejsze od AFN ? Mam porównanie do 2 a4-ek 110 KM i powiem, że moja dużo lepiej się zbiera.
Texi89 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 wymieniłem dziś wężyki i zbiorniczek podciśnienia i auto odżyło
Sztomel Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 pewnie bym i uwierzył w takie coś gdyby wcześniej sterownik silnika wyświetlał błąd 17964 ale nie przy błędzie 17958 w tym sterowniku
Texi89 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 próbowałem kilka razy i ani razu nie złapało notlaufa :> także chyba jest dobrze:) zrobię jeszcze logi, żeby sprawdzić czy turbo i przepływka są
melon1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 wymieniłem dziś wężyki i zbiorniczek podciśnienia i auto odżyło kolego ktore wezyki wymieniles??jakies zdjecia moglbym prosic?? mozna na allegro jakies zestawy tych wezow kupic?? dzieki za uwage pozdro jeszcze jedno pytanie jaka srednice wewnetrzna maja wezyki podcisnienia??
dante0018 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 jeszcze jedno pytanie jaka srednice wewnetrzna maja wezyki podcisnienia?? 4mm i 5mm
zgredek27 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 wymieniłem dziś wężyki i zbiorniczek podciśnienia i auto odżyło kolego ktore wezyki wymieniles??jakies zdjecia moglbym prosic?? mozna na allegro jakies zestawy tych wezow kupic?? dzieki za uwage pozdro jeszcze jedno pytanie jaka srednice wewnetrzna maja wezyki podcisnienia?? tutaj kupisz: http://www.re5pect.pl/
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 trzeba było dać od razu bezpośredni link do wężyków bo chłopak będzie szukał i szukał : http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=138
melon1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-4mm-silikonowy-od-fmic-pl-i1393884629.html czy te tez moga byc??
dante0018 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja kupowałem ze strony re5pect i jestem zadowolony... Kupowałem za pobraniem i nie wyszło drogo... A te na allegro za pobraniem to cena
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się