s4 b5 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Ska jest po małych modach i wyszedł całkiem ciekawy wynik Silnik seria Wydech 2,75 Wtryski 630cc Pompa bosch 044 Turbo 2xK04 RS6 Sprzegło RS4 Chłodnica oleju Mocal FMIC 470KM 598NM
wrclaguna Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 ale fajne cyferki pogratulowac wykresu 470 KM musi sie odpychac
Buba Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 ladny wynik wykres jak zwykle profi wrzuc foty :gwizdanie:
ArkadiuS Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 wykres . Frajda z jazdy pewnie spora
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment...
wustyle Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Prosto i elegancko [br]Dopisany: 12 Styczeń 2011, 09:34_________________________________________________ 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment... gdzies czytalem, ze seria AGB jest obliczona na przyrost mocy i momentu x2
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mam to serwisowe SSP z opisem AGB Dzisiaj wieczorem sobie dokładnie popatrzę, jak ten potworek jest zbudowany W sumie, przecież AGB jest bazą też dla RS4, która ma w serii 380 KM. To jakieś rezerwy wytrzymałości ma.
jozek726 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Ska jest po małych modach i wyszedł całkiem ciekawy wynik Silnik seria Wydech 2,75 Wtryski 630cc Pompa bosch 044 Turbo 2xK04 RS6 Sprzegło RS4 Chłodnica oleju Mocal FMIC 470KM 598NM Wykres http://img521.imageshack.us/img521/9088/sdc11608.jpg ale pocisnol z mocą
poziek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak patrzę na takie lekkie modyfikacje i osiągane efekty...to aż się taką eskę chciało posiadać :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Taki setup to moj cel Auto strojone ponoc na VPR, wiec wynik zacny
Buba Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment... nawet 600KM mu nie straszne
Mathis Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ale musi być teraz banan u kierowcy jak wdepnie Jak się patrzy na takie wykresy to aż chce się przesiąść na 2.7bit
CoLo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak patrzę na takie lekkie modyfikacje i osiągane efekty...to aż się taką eskę chciało posiadać :gwizdanie: Fakt...lekkie mody duze przyrosty :good:
MAGIC87 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dla mnie esa po sofcie zapeirdziala... drgawek dostawałem jak to jechało... ale 470 KM i prawie 60mMn
Rdzewek_RdK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Niezły przyrost To koniec modyfikacji ?
s4 b5 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Na razie tak zostanie na sezon.Na nastepny bede coś modził ale sam silnik bedzie seria jak bedzie dawał oznaki zużycia to dopiero coś sie pomyśli
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja już nic więcej nie będę pisał lepiej, bo jak słyszę/widzę S4 B5 to mam kisiel w majtach i tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się