s4 b5 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Ska jest po małych modach i wyszedł całkiem ciekawy wynik Silnik seria Wydech 2,75 Wtryski 630cc Pompa bosch 044 Turbo 2xK04 RS6 Sprzegło RS4 Chłodnica oleju Mocal FMIC 470KM 598NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ale fajne cyferki pogratulowac wykresu 470 KM musi sie odpychac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ladny wynik wykres jak zwykle profi wrzuc foty :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 wykres . Frajda z jazdy pewnie spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 wow :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Prosto i elegancko [br]Dopisany: 12 Styczeń 2011, 09:34_________________________________________________ 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment... gdzies czytalem, ze seria AGB jest obliczona na przyrost mocy i momentu x2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mam to serwisowe SSP z opisem AGB Dzisiaj wieczorem sobie dokładnie popatrzę, jak ten potworek jest zbudowany W sumie, przecież AGB jest bazą też dla RS4, która ma w serii 380 KM. To jakieś rezerwy wytrzymałości ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Ska jest po małych modach i wyszedł całkiem ciekawy wynik Silnik seria Wydech 2,75 Wtryski 630cc Pompa bosch 044 Turbo 2xK04 RS6 Sprzegło RS4 Chłodnica oleju Mocal FMIC 470KM 598NM Wykres http://img521.imageshack.us/img521/9088/sdc11608.jpg ale pocisnol z mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak patrzę na takie lekkie modyfikacje i osiągane efekty...to aż się taką eskę chciało posiadać :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Taki setup to moj cel Auto strojone ponoc na VPR, wiec wynik zacny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 470KM 598NM Seryjny AGB wytrzymuje tyle na standardowych tłokach i korbowodach ? :shocked: Dżizas, co to musi być za konstrukcja, że kilka zmian i dochodzi 205 kucy :slina: I ten moment... nawet 600KM mu nie straszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mathis Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ale musi być teraz banan u kierowcy jak wdepnie Jak się patrzy na takie wykresy to aż chce się przesiąść na 2.7bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Gratulacje wyniku. Idziesz dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak patrzę na takie lekkie modyfikacje i osiągane efekty...to aż się taką eskę chciało posiadać :gwizdanie: Fakt...lekkie mody duze przyrosty :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 no no gratulacje piękny wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dla mnie esa po sofcie zapeirdziala... drgawek dostawałem jak to jechało... ale 470 KM i prawie 60mMn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Niezły przyrost To koniec modyfikacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s4 b5 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Na razie tak zostanie na sezon.Na nastepny bede coś modził ale sam silnik bedzie seria jak bedzie dawał oznaki zużycia to dopiero coś sie pomyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja już nic więcej nie będę pisał lepiej, bo jak słyszę/widzę S4 B5 to mam kisiel w majtach i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się