hofi7 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak w temacie, gdzie moge znaleźć crash sensor airbaga kierowcy ? Gdzieś przy podłużnicy ?
bolo73 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Nie znajdziesz. Nie ma oddzielnych sensorów odpowiedzialnych za konkretny airbag. Jest system czujników rozmieszczonych w różnych punktach auta plus sensor w samym sterowniku airbagów. Na podstawie sygnałów ze wszystkich sensorów razem sterownik otrzymuje informacje o sile i kierunku uderzenia i decyduje czy i które poduszki, kurtyny i napinacze pasów aktywować. Dlatego uszkodzenie choćby jednego z nich powoduje zapisanie błędu, zaświecenie kontrolki i wyłączenie systemu.
Bart-S Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 hofi7 - w czym problem? Odczytałeś jakiś błąd VAGiem?
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jezeli chodzi o Ci o przod sa jak na rysunku 1- Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa 2- śruby na czujniku zderzenia 3- żółta wtyczka
hofi7 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 hofi7[/b] - w czym problem? Odczytałeś jakiś błąd VAGiem? Tak mam właśnie błąd 1738 i z tego co wiem to jest crash sensor airbaga kierowcy. A czy jets możliwe że ten sensor jest podłączony z tym że nie świeci się kontrolka zapięcia pasów jak ich nie zapiąłem podczas jazdy ?
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 01738 - Crash Sensor for Front Airbag: Drivers Side (G283) 011 - Open Circuit - Intermittent Blad poduszki kierowcy tylko pytanie skad sie wzial ten blad wyskoczyl tak poprostu , moze auto stalo i byl slaby akumulator . Jezeli chodzi o czujnik niezapiecia pasow to inna kontrolka jest
Bart-S Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jak spojrzysz na rysunek zamieszczony przez Grześka - G283 to sensor po lewej stronie (żółta kostka pod wężem lecącym do chłonicy). Możliwe, że kostka ma zaśniedziałe styki - wyczyść kontaktem (spray do czyszczenia styków) i podłącz ponownie (po czym skasuj błąd i zobacz czy wraca). Oczywiście całą operację ze względów bezpieczeństwa wykonaj na odłączonym aku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się