Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zdjęcia wnętrza uszkodz. pompy wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzychuzzz
Opublikowano

Orientuje się ktoś czy taką pompę można regenerowac?

Opublikowano

Można.

Problem jest taki, że nikt nie chce tego robić, więc będziesz musiał samemu.

Drugi problem to brak uszczelniacza, trzeba osadzać w tulejce dorabianej.

Forumowy kolega Aramis przerabiał temat i znakomicie mu to wyszło.

Gość krzychuzzz
Opublikowano

No własnie.

Pytałem mojego mechanika to też pokręcił głową że niby można ale...

Kupiłem nową na 350zł i smigam.

Opublikowano

No własnie.

Pytałem mojego mechanika to też pokręcił głową że niby można ale...

Kupiłem nową na 350zł i smigam.

Ja przerabiałem regenerowanie i wytrzymała niecały rok i walnęła na amen

Gdzie kupiłeś nową pompę?

Opublikowano

W polonezach jest podobna,probowal ktos zalozyc?

Opublikowano

U mnie też ciekła i chciałem kupić nową ale do mojego modelu było ciężko znaleźć...oddałem do regeneracji, zapłaciłęm 200 zł i chula

Opublikowano

No własnie.

Pytałem mojego mechanika to też pokręcił głową że niby można ale...

Kupiłem nową na 350zł i smigam.

Ja przerabiałem regenerowanie i wytrzymała niecały rok i walnęła na amen

Gdzie kupiłeś nową pompę?

Już nieaktualne, właśnie kupiłem oryginał używke ZF 110 BAR za 220zł

Zaraz ide montować i zobaczymy jak będzie się sprawować

PS

W sklepie 410zł ale nie byli pewni czy będzie pasować

W serwisie Audi 830zł pod warunkiem oddania starej albo 1500zł bez oddawania starej. :rant:

A tak w ogóle to i w sklepie i w serwisie kupuje się nową ale to jest regenerowana pompa!!!

Tylko że ta regeneracje jest fabryczna a nie jakaś tam warsztatowa.

A ja myślałem że kupie nówke fabryczną ;(

Opublikowano

Już założyłem używkę i jest OK :thumbup:

Na tej aukcji gość podaje że pasuje wszystkich modeli powinni go :bicz:

Do A4 1,8 benzyna jest zupełnie inna.

Interesuje mnie jak była na tej nówce co kupiłeś bita data produkcji na tabliczce znamionowej?

I czy taka sama data była wytłoczona na obudowie?

Na mojej starej rocznik zgodny był z rocznikiem auta a tą co kupiłem na szrocie jest rok młodsza.

Bo z tego co zrobiłem rozeznanie w sklepach i serwisie Audi to te nówki mają nowy tylko środek i są po regeneracji.

Rocznika na obudowie się nie zmieni bo jest tłoczony, chyba że zeszlifowany.

I co najważniejsze - pompę wymieniłem bez rozbierania całego przodu !!! :dance:

(A podobno to nie jest możliwe)

Opublikowano

Rok produkcji jest 07 i nazwa firmy ZF pompa fabrycznie nowa tylko niema znaczków :audi: nic na niej nie było zcierane a do benzyniaków miał inne bo oglądałem je tylko zdjęcie miał takie. :th:

Gratulacje że udało ci się wymienić pompe bez rozbierania przodu.Ja musiałem rozbierać cały przód.

POZDRAWIAM

Opublikowano

Ten rok produkcji masz na tabliczce czy na pompie (korpusie)?

A z tym rozbieraniem to wystarczy odkręcić wentylator i odsunąć go (jeden imbus ósemka, tylko że trzeba zablokować śrubką M5 wentylator - jest takie miejsce w aluminiowym korpusie, opisane w "Sam naprawiam A4") i masz dostęp do śrub trzymających kółka pasowe na pompie (3 imbusu szóstki), po zdjęciu kółek masz na wierzchu 2 śruby trzymające pkmpę (trzynaski) i zostaje tylko jeden imbus z tyłu pompy dostępny bez problemu.

Cała filozofia

Zanim na to wpadłem straciłem ze 40 minut oględzi ze wszystkich możliwych stron ale opłaciło się.

A może ktoś w ten sposób wymienił rozrząd?

Opublikowano

Nr są na korpusie i na naklejce która jest na pompie w orginalnej umnie jest naklejka.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...