SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam , proszę o analizę logów jakby któreś były źle zrobione albo wogole masakrycznie zwalone to proszę o wyrozumiałość bo robiłem to poraz pierwszy ) Standardowo błędy 519 i 575 LOGI STATYCZNE Grupa 000 Statyczna Grupa 000 Basic Settings Grupa 001 Statyczna Grupa 003 Statyczna Grupa 003 Basic Settings Grupa 004 Statyczna Grupa 004 Basic Settings Grupa 007 Statyczna Grupa 013 Statyczna Grupa 023 Statyczna LOGI DYNAMICZNE Grupa 000 Dynamiczne Grupa 003 Dynamiczne Grupa 010 Dynamiczne Grupa 011 Dynamiczne Niestety niewiadomo czemu nie moglem zrobic w 011 Basic settings statyczne
vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 brak 008 dyn,termo do wymiany,vtg sie zacina
goldi Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Grupy 11 bs nie zrobisz w tym roczniku ecu nie obsługuje resztę kolega napisał
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 czyli co termo wymienic a vtg to turbo tak ? a dokladniej cos ? wieczorem podzuce logi z 008
vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 turbo sie zacina,i dlatego ci w awaryjny wchodzil.Ale nie jest zle pojezdzij dynamicznie i przejdzie
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 hehehe pojezdze pojezdze a jaki termostat polecacie ? dajcie linki do aukcji allegro jak nie sprawia wam to problemu a i jeszcze jedno ma ktos instrukcje jak wymienic termostat ? wymieniac odrazu czujnik temp ? :>
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Czujnik temperatury ??? - a po kiego. Termostat kup w ASO - jak zmienic - znajdziesz w dziale warszat. Pozdrawiam
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 a co polecacie z ta turbo zrobic ?
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Wieczorem jak bedziesz robil 008 zrob tez 5 razy pod rzad 011 i wstaw oznaczajac 1 proba, druga itd... Bedzie widac czy sie rozjezdzi czy nie.
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 a wiec tak chlop ktory robil turbo mi rok temu twierdzi ze to wina czujnika dzis wieczorem bede termostat wymienial z chlopem sie ugadalem 160 zl bedzie termo oryginalny
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 jesli zwalony bylby czujnik w grupie 007 widzialbys 90* a na zegarach 64* drogo coś to termo - ostatnio placilem 9 dych w ASO Rowinski ...
vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 no termo bardzo drogo,chyba cie chlop w c........ robi
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 ta zrobil mnie w chu..a przyznaje sie .... wiecej do niego nie jade a wiec tak moje obserwacje sa takie na katalizatorze jak daje gazu to sie powieksza i pomniejsza sztanga jest ok raczej tak dla pewnosci moglby ktos podzucic gdzie ten czujnik sie znajduje ? 96 rok AFN szukalem go wg schematow itp itd jak znajde czujnik i podmienie i bedzie dalej lapac turbodziury to poki na gwarancji to oddam
vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 jakim katalizatorze sztanga sie powieksza :polew: :polew: Chodzi ci zapewne o turbo ze sztanga chodzi w gore i w dol.Jak dla mnie to szukasz dziury w doopie napisalismy z przemikiem co masz zrobic a ty swoje wymysly chcesz realizowac.Na poczatku termostat dologuj 008 i tak jak przemek pisal zaloguj pare razy 011 dyn
SkOs Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 vaux napisalem troszke niezrozumiale chodzi o to ze przy okazji sprawdzilismy katalizatorek i czy sztanga sie rusza nie sztange w katalizatorze sorry ale zdeka napilem sie :PPP
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 jutro napisz o jaki czujnik Ci chodzi...
SkOs Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 oG71 wogole do AFN'a ma ktos caly schemat czujnikow ? jest jakis taki program ludze wklejaja foty calego dolotu podzuci ktos nazwe ?[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 08:51_________________________________________________ Siemka porobilem te logi co mowiliscie 008 dynamiczny http://vw-passat.pl/vaglog/2135 i 011 pare razy http://vw-passat.pl/vaglog/2136 http://vw-passat.pl/vaglog/2137 http://vw-passat.pl/vaglog/2138 http://vw-passat.pl/vaglog/2139 http://vw-passat.pl/vaglog/2140 co myslicie rozrusza sie ? ;] termo juz wymieniony jakby co ;]
vauxhall95 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 nie ma logow :embarrassed:[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 19:02_________________________________________________ja tu widze tylko jednego 011dyn
SkOs Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 juz dopisalem reszte mialem problem z wstawieniem logow ale juz znalazlem www [br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 19:05_________________________________________________jeszcze lukalem przedchwila kabelki i rurka laczaca gruszke z N75 jest jakby przetarta jutro porobie fotki to ocenicie
przemik Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Jesli "rurka" jest podjerzana to wymien ją a nie rob fotki. Szkoda czasu. Ta sprezarka - no coz.... w niektorych probach wyglada troche lepiej. Na Twoim miejscu zaplanowałbym juz czyszczenie kierownic VTG i wywalenie kata. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się