Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zestaw do b5


Kurak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Coraz większymi krokami zbliża się u mnie wymiana hamulców. Mam a4 b5 90 koni. Obecnie siedzą u mnie seryjne 280. I teraz pytanie, czy pozostać przy obecnym zestawie, czy może pomyśleć nad jakimś swapem na 288?

No i kluczowe pytanie jaki zestaw najlepiej będzie założyć? Mam przygotowane parę opcji:

1) Zestaw tarcze plus klocki Ferodo,

2) Tarcze plus klocki Brembo lub klocki Ferodo,

3) Tarcze Mikoda plus klocki Ferodo, zamieściłem ten zestaw, ponieważ jak wiadomo, ilu ludzi tyle opinii. Jedni chwalą, inni narzekają, ale tak naprawdę tej firmy można mieć wentylowane i nawiercane tarcze w cenie zwykłych wentylowanych np Ferodo. W sumie w 100% też nie jestem do tych tarcz przekonany, ale jeśli będą pozytywne opinie to nie wiem czy się nie skuszę na taki zestaw.

No i jeszcze co do swapu, chciałem zapytać ludzi bardziej znających się na rzeczy. Wiadome dodatkowo w moim przypadku trzeba będzie zmienić jarzma i zaciski. Jak to może wyjść cenowo? Czy kwota 500zł jest realna żeby kupić jarzma, zaciski, klocki, tarcze 288 i do tego wszystkie potrzebne śruby, przewody, płyny itd? A może nie warto pakować kasy i pozostać przy 280? Chyba że zabieg zmiany na 288 można zrobić taniej niż np te 500zł?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przy zmianie z 280 na 288 trzeba zmieniać jarzma itd, to chyba lepiej pokusić się o 312 :notworthy:

Ale tego tematu nie znam, więc nie doradzę.

Klocki napewno weź Ferodo Premier - o niebo lepiej hamują niż ATE. Sprawdzone na własnej skórze. A przede wszystkim nie męczą się tak szybko jak ATE.

Tarcze u siebie założyłem Zimmeramann gładkie.

Do tego zalałem ATE Super Racing Blue.

Przy takim komplecie poprawa w hamowaniu jest naprawdę odczuwalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzma oraz zaciski na 288 można kupić spokojnie za 100zł a resztę części sobie sam policz i zobacz czy to Ci się będzie opłacało :wink4:[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 14:25_________________________________________________

Jeżeli przy zmianie z 280 na 288 trzeba zmieniać jarzma itd, to chyba lepiej pokusić się o 312 :notworthy:

tylko przy 312 to najmniejsza felga jaką można założyć to 16" a to już dodatkowy koszt, poza tym z tego co się orientuję to mając heble 288 kupując jarzma 312 bez problemu można zrobić swapa, tylko że jarzma są trudno dostępne :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że jarzma i zaciski w takim zestawie są odnowione tzn piaskowane i malowane proszkowo. Tak samo wszelkie przewody, kable druty śruby itp itd.

ile za taki komplet? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że jarzma i zaciski w takim zestawie są odnowione tzn piaskowane i malowane proszkowo. Tak samo wszelkie przewody, kable druty śruby itp itd.

ile za taki komplet? :mysli:

Za całość właśnie za to co powyżej plus tarcze i klocki Ferodo 288 i płyn hamulcowy 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz w internecie ile takie tarcze i klocki kosztują i zobaczysz czy się opłaca :wink4: na forum spokojnie kupisz zaciski i jarzma pod 288 za ok. 100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policzmy:

zaciski z jarzmami - 100zł

tarcze z klockami - 350zl (Ferodo)

malowanie proszkowe - 100zł

płyn hamulcowy Ate SL6 - 25 zł

nowe druty Ate - 25 zł

wychodzi 600zł

ma ktos jeszcze watpliwosci ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...