Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BKE] Jakie dopuszczalne bipy w 1.9TDI?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość radekk2000
Opublikowano

Witam! Audi A4 B7 1.9TDI (BKE).Korekcje pompek mam bardzo dobre.Natomiast bipy na wolnych obrotach są takie -34do40,-33do38,-20,-20.Czy przez takie wartości może być problem z odpalaniem na zimnym silniku(objawy spalonych świec żarowych,albo zapowietrzonego układu)?Czy jest możliwość (regulacji) bipów.

Opublikowano

ustawa przewiduje od -30 do +30

jeśli są na minusie pompka dostaje za mało paliwka,może to być wina filtra paliwa lub zapowietrzenia,także zacznij od tego.

bipy może delikatnie wyregulować tuner ale to są kosmetyczne wartości.

Opublikowano

ustawa przewiduje od -30 do +30

...

to prosze pokaz mi ta ustawe :cool1:

Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz :cool1:

Opublikowano

Jakiś czas temu pisałem podobny temat ale nikt mi nie odpowiedział, ojciec miał kupować A4 z silnikiem BPW, auto miało problem z bujaniem budą na wolnych obrotach i ciężkim rozruchem na ciepłym silniku, trzeba było kręcić z 2-3 sek i łapał tak jakby każdy cylinder po kolei, na zimnym palił od strzała, w logach korekcje nie takie złe (największa 0,7), natomiast bipy w 023 były tragiczne, na trzech cylindrach w okolicy -63, a na jednym -32, odpuściliśmy temat ale dalej ciekawi mnie co mu mogło być, auto było dopiero co po FULL serwisie na ponad 2 tyś zł,więc paski, filtry, pompa tandem... itp odpadają

Opublikowano

Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz :cool1

mam org. vcds i jakos nie ma :) ...blok bez jednostek

jestem niedowiarkiem i uwierze jak zobacze :wink4: jakis skan by sie przydał tych logow (gr 23

)

I gdzie tu grupa z BIP'ami? -30 do +30 to nie jest chyba tak źle.. :wink4

wlasnie gdzie? jest do 18 ... :gwizdanie:

Jakiś czas temu pisałem podobny temat ale nikt mi nie odpowiedział, ojciec miał kupować A4 z silnikiem BPW, auto miało problem z bujaniem budą na wolnych obrotach i ciężkim rozruchem na ciepłym silniku, trzeba było kręcić z 2-3 sek i łapał tak jakby każdy cylinder po kolei, na zimnym palił od strzała, w logach korekcje nie takie złe (największa 0,7), natomiast bipy w 023 były tragiczne, na trzech cylindrach w okolicy -63, a na jednym -32, odpuściliśmy temat ale dalej ciekawi mnie co mu mogło być, auto było dopiero co po FULL serwisie na ponad 2 tyś zł,więc paski, filtry, pompa tandem... itp odpadają

...oczywiscie swiece tez byly sprawdzone :hi:

Czesto to powtarzam: moze trzeba stacje zmienic.

...a moze bysmy chcieli zeby nasze autko (za)perfekcyjnie chodzily

... jednym zapala tak innym inaczej. Passat znajomego (kupiony w salonie) nigdy nie palil od strzalu...

Opublikowano

kolego MiruK w 2.0Tdi jest znacznie wyższy zakres tolerancji dla bipów. jak jest 100 to jest problem,60 to pół biedy :wink4:

zatankowałem sie ruską(pewną!!) ropą,wczoraj po przejechaniu ok 400km,byłem pod wrażeniem jak podłączyłem pod lapka. wcześniej Bipy miałem ok -+20 nawet 30 a teraz max do -+7 sie wychyla :good: korekcje niemal 0.00 byłem naprawde zaskoczony takim wynikiem,także uważam że jakość ropy ma duży wpływ na wartości Bipów.

Opublikowano

kolego MiruK w 2.0Tdi jest znacznie wyższy zakres tolerancji dla bipów. jak jest 100 to jest problem,60 to pół biedy :wink4:

zatankowałem sie ruską(pewną!!) ropą,wczoraj po przejechaniu ok 400km,byłem pod wrażeniem jak podłączyłem pod lapka. wcześniej Bipy miałem ok -+20 nawet 30 a teraz max do -+7 sie wychyla :good: korekcje niemal 0.00 byłem naprawde zaskoczony takim wynikiem,także uważam że jakość ropy ma duży wpływ na wartości Bipów.

Czesto to powtarzam: moze trzeba stacje zmienic.

:ON:

:good:

Opublikowano

a może rozrusznik słaby, albo prąd do swieczek nie dochodzi ? zalej środka STP do czyszczenia wtrysków, przejedz trochę i zobacz czy się bipy zmieniejszą

Opublikowano

W moim 1,9 w grupie 23 mam 30 45 50 30. Z odpalaniem brak jakichkolwiek problemów odpala od pierwszego strzału.

Miałem drgania na zimnym silniku, ale po użyciu K2 DIESEL do układu paliwowego zaczął pracować równiej i ciszej a objawy ustały polecam mi pomogło. http://www.k2.com.pl/index.php?option=com_provider&task=prod&id=151&Itemid=66

Opublikowano

Kolego [AVF'a] nie było w [b7] :cool1:

Opublikowano

Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz :cool1

mam org. vcds i jakos nie ma :) ...blok bez jednostek

jestem niedowiarkiem i uwierze jak zobacze :wink4: jakis skan by sie przydał tych logow (gr 23

Robert dalej czekam na skan z logu 23 :gwizdanie:

sorki za OT :wink4:

Opublikowano

Przejrzałem loga 023 z mojego auta i no rzeczywiście nie ma tam jednostek :embarrassed::wink4:

Opublikowano

Przejrzałem loga 023 z mojego auta i no rzeczywiście nie ma tam jednostek :embarrassed::wink4:

..juz sobie myslalem za moj vag to jakas lipa. Nawet do kolesia pojechalem zobaczyc u niego i to samo :naughty:

:drinks:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...