piurko Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Coś mi padło, podłączyłem dziś auto pod vag i wyszło ,że turbina daje max ciśnienie ok 1500 a po wirusie powinno być 2100 . Jest nowy przepływomierz , który daje o połowę powietrza mniej niż powinien . Nie było czasu sprawdzać wszystkiego i jestem niespokojny o turbinę :roll: Może to gruszka przy turbinie :?: i przez to przepływka daje mniej powietrza :?: może kat :?: Co myślicie, poradźcie proszę :roll:
Wihajster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 a co ma gruszka do przeplywki??przeplywka nie daje powietrza tylko mierzy je regulujac dawke paliwa widocznie jest zla przeplywka i dlatego tak jest
piurko Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A nie może być tak , że turbina za mało pompuje bo jest np dziura w gruszce a komp bierze mniej powietrza z przepływki :?:
adadur Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A jak ci polecę sprawdzenie przedodów biegnących do IC i z niego
piurko Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To pewnie podziękuję za radę dopiero będę szukał przyczyny bo narazie brak czasu :roll: także za każdą sugestię będę wdięczny
Wihajster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A jak ci polecę sprawdzenie przedodów biegnących do IC i z niego co masz na mysli??dziure??bo jak tak to by strasznie dymil i syk tez by byl a kolega nic nie pisze o tym wiec chyba nie to
adadur Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Może ma to od nie dawna i nie zauwazył że ma Batorego z tyłu
piurko Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Może ma to od nie dawna i nie zauwazył że ma Batorego z tyłu Żadnego Batorego z tyłu nie ma :razz: braku mocy tak naprawdę też nie zauważyłem . Gdybym nie widział wyników na monitorze to jeździłbym dalej w niewiedzy :roll: A sprawdzałem bo kilka razy zdarzyło się delikatne zdławienie , szarpnięcie podczas jazdy. Mam nadzieję , że to nie turbawka :roll: ( znalazłem prawdopodobne dojście do nówki za ok. 500 PLN )
Pikuś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Stawiam na przeplywke. Za malo zmierzonego powietrza przez co jest redukowana dawka paliwa i brak mocy bo turbina nie ma sie jak rozpedzic. PS. piotr1602 przeplywka odzyla po przemyciu.Wiecej napisze jak wroce do domciu. Pozdrawiam.
piurko Opublikowano 1 Września 2006 Autor Opublikowano 1 Września 2006 :mrgreen: :razz: :mrgreen: :razz: :mrgreen: :razz: Dobrze jest znać swoje autko, tak jak pisałem nie czułem spadku mocy. W teście drogowym pod obciążeniem wyniki wyszły super (chyba - proszę o ocenę ). Wyniki diagnozy bez obciążenia są mało wiarygodne :?: Mój wydruk : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca0ff01ebaeff8ed.html
Pikuś Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 piurko2, wiec o co biega miales spadek cisnienia i juz nie masz??? Testy bylo zrobic za pomoca VAG-a bo z tych co dales to niby dobrze ale to jest przy zadanej predkosci obrotowej, a nie w calym zakresie.
piurko Opublikowano 1 Września 2006 Autor Opublikowano 1 Września 2006 Nie wiem o co biega, ale tak było :razz: Testy były robione na GUTMAN (nie wiem jak się pisze ) na postoju turbina max pompowała do 1600 a przepływka dawała połowe tego co chciał komputer. Dziś w teście drogowym też z GUTMANEM było wszystko ok Te bloki z cyferkami nie wiem skąd wziąć :roll:
Pikuś Opublikowano 1 Września 2006 Opublikowano 1 Września 2006 Na postoju nie robi sie testow turbiny i przeplywki. W Vagu wchodzisz w silnik, pozniej 08 Bloki i tam juz ustawiasz co chcesz testowac i robisz z tego Logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się