Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaką instalację wybrać


TomMaster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamieżam zamontowac gaz do swojej Audicy

A4 1.8 125KM 1998r

Pewien zakład zaproponował mi taki zestaw czy on się opłaca czy może polecicie coś innego

Sterownik STAG 4,

wtryskiwacze gazowe OMVL Reg,

albo reduktor Tomasetto Alaska lub

Zavoli,

Zbiornik w miejscu koła 52 lit.

Cena takiego zestawu 2200 zł bez względu na reduktor i Gratis pokrowiec

na koło zapasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena bardzo dobra wg mnie. Co do gratów też wydają się ok, no ale niech się jeszcze koledzy bardziej obcykani w temacie wypowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor za słaby co namniej Artic, ja wkładałbym Zavoli S ewentulanie Scorpiona ST, wtryski równiez zmieniłbym na Matrixy ewentulanie MJ jakos nie mam przekonania do OMVL a cenowo podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z MJ to róznie bywa czasem trfia sie felerne i szybko siadaja i w dodatku maja duza róznice wydajnosci zaleznie od temp wtryskiwacza, dlatego na 1 miejscu napisałem Matrixy ewentulanie mozna załozyc Valteki typ34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, według mnie reduktor za słaby alaska mam taki sam duże spadki ciśnienia przy max obrotach. Arktic to minimum. STAG4 spoko używam 0 problemów. Listwa matrix to1 MJto 2, mj jeżdżę już 27.000 bez problemu(warunek odolejacz i pionowa praca). Testowałem walteki srefanelli - porażka. warunkiem zadowolenia z lpg to dobry montaż i ustawienie. POWODZENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja to widzę tak:

- stag 4

- reduktor zavoli N

- wtryski jak z tanich to magic jet jak droższe to hana 2000 pojedyncze (matrixy bym sobie odpuścił za drogie i wymagają dosyć częstego czyszczenia)

- butla w koło bormech 55l (idealnie zgrywa sie z podłogą i nic nie odstaje ani sie nie zapada).

Ten podstawowy zestaw powinien kosztować coś około 2200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikt nie poleca wtryskiwaczy OMVL Reg

albo reduktora Tomasetto Alaska lub Zavoli, miał ktoś problemy z ich używaniem?

Na co jest sensownie zmienić te części aby nie podnieść bezsensownie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikt nie poleca wtryskiwaczy OMVL Reg

albo reduktora Tomasetto Alaska lub Zavoli, miał ktoś problemy z ich używaniem?

Na co jest sensownie zmienić te części aby nie podnieść bezsensownie ceny.

Ja miałem valteki na chwile założone jak moje magicy były na gwaracji i są one lepiej postrzegane od OMVL, ale to była istna masakra jak to klepało pod maska i obroty falowały na zimnym.

Reduktor zavoli jak najbardziej jest ok do wolnossącego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja to widzę tak:

- stag 4

- reduktor zavoli N

- wtryski jak z tanich to magic jet jak droższe to hana 2000 pojedyncze (matrixy bym sobie odpuścił za drogie i wymagają dosyć częstego czyszczenia)

- butla w koło bormech 55l (idealnie zgrywa sie z podłogą i nic nie odstaje ani sie nie zapada).

Ten podstawowy zestaw powinien kosztować coś około 2200zł

widzę to tak samo jak sołtys stag4 lub 300+

valteki czerwone te nowe też są ok i nie klepią jak te stare :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem pod uwagę wasze podpowiedzi, napisałem do mechanika i oto co mi odpowiedział, co o tym sądzicie.

Co do zestawu to nie ma problemu, mogę założyć co tylko Klient sobie

życzy, jeżeli chodzi o reduktor i wtryskiwacze. Nie podlega tylko

negocjacji sterownik - montuję wyłącznie STAG-a (Stag 4, Stag 300 plus

lub Stag 300 premium). W Pana autku Stag 4 będzie bez problemów pracował

i nie ma potrzeby montowania Staga 300 plus, który jest bardziej

rozbudowany programowo, ale po prostu w Pana autku montaż 300-tki plusa

nic nie wniesie do pracy silnika i szkoda dopłacać do niego nawet

niewielkie pieniążki.

A wracając do podzespołów, które Pan wymienił to reduktor Zavoli S czy

Tomasetto Artic - jak najbardziej TAK! (jak wcześniej pisałem

zamontowałbym w Pana autku albo Alaske albo właśnie ten reduktor - w

zależności od mocy, ale jeżeli Pan chce Zavoli S czy Artica - nie ma

problemu) Natomiast jeżeli ktoś proponuje Scorpiona Panu to ja go na

pewno nie zamontuje, ponieważ były cholernie awaryjne i wszyscy liczący

się producenci instalacji wycofali się z nich.

Co do wtryskiwaczy to przez 2 lata bazowałem tylko na Magic Jetach, ale

zrobiły się awaryjne i dlatego przeszedłem na OMVL Reg i jak narazie od

pół roku montuje tylko te wtryski i nie ma z nimi żadnego problemu -

powiem szczerze, że nie wiem dlaczego Pana znajomy miał z nimi problemy,

ponieważ dostawcy, którzy wożą mi towar twierdzą, że nie ma z nimi

żadnego problemu, są trochę głośniejsze od MJ, ale tak samo wydajne i

powiem szczerze, że montowałem je do kilku silników 4,2 i 4,4 litra i

bez problemu śmigają.

Jeżeli chodzi natomiast o listwę matrix-a, to też jak najbardziej

polecam z tym, że wzrośnie koszt montażu instalacji ponieważ sama

listwa jest dużo droższa i do tego dochodzi jeszcze przejściówka elektryczna.

Koszt wzrósłby o ok. 300-350 zł.

Myślę, że w pełni odpowiedziałem na Pana pytania, ale najlepiej

zapraszam do siebie do firmy i dogadamy szczegóły.

Co ostatecznie wybrać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj nie ładuj nie wiadomo ile bo po co lepiej

ważne żeby montaż tez był prawidłowy czyli wtryski reduktor itp

bierz staga4 zavoli zeta n i valteki tanie są w regeneracji a to ważne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi instalatora na temat Scorpionów to chyba mu sie pomyliły reduktory moze chodziło mu o poczatkowe serie Magic3 które faktycznie bywały awaryjne. Co do 300+ ma 2 bardzo przydatne fukcje czyli korekta po temp. gazu oraz po obrotach, faktycznie przy tym, silniku w zupelnosci wystarczy Stag4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj nie ładuj nie wiadomo ile bo po co lepiej

ważne żeby montaż tez był prawidłowy czyli wtryski reduktor itp

bierz staga4 zavoli zeta n i valteki tanie są w regeneracji a to ważne

popieram, bardzo ważną sprawą jest prawidłowy montaż i odpowiednia regulacja. Ja jak zakładałem nie miałem pojęcia o lpg, ale znajomy powiedział, że ten akurat gazownik zna się na rzeczy i mu zaufałem. Auto już ponad 100kkm na lpg i zero problemów prawie. A listwa jakpisałem valtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką instalację radzicie do 2.4 V6? :mysli: Jaki to koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...