golab24 Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Do naszych A4 to tylko 6162 (mineralny).
deeprezes Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 mialem podobny problem z wyciem pompy ale nie byla to wina ani pompy ani plynu, mimo ze byl wczesniej zielony zalalem go czerwonym nie mialo to wplywu. przeplukanie ukladu wspomagania wymiana plynu tez nie pomogla. broblem byl ze szczelnoscia ukladu w samej przekladni, gdzies na wskutek uderzenia polecialy uszczelniacze i delikatnie ubywalo plynu. miimo ze na zbiorniczku jest poziom min max, bylo gdzies po srodku, zaczynalo juz wyc, jesli zalalem do max bylo ok. po jakims czasie zeszlo do polowy moze troche pod min. i wycie znow sie pojawialo. podjechealem do macherow-stwierdzili ze pompa, podjechalem do innych popatrzyli mowia ze jest delikatny wyciek na przekladni. wyciagneli - zregenerowali zalali nowym plynem. wycie ustalo i prowadzenie sie poprawilo. pozdro
Gość Faworek Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Panowie pozwólcie że się podepnę do wątku. Febi 6161 czy tan 6162 ?? Jeden zielona butelka i jasny. Drugi butelka biała i zielony? i drugie jakże zacne pytanie dolewam codziennie szklankę płynu do wspomagania Gdzie to cholerstwo może wyciekać? Pozdrawiam albo z przekladni Ci wycieka albo z weza tego cisnieniowego tam jest na koncu metalowa taka objemka i mi sie tez z tego lalo jest po wymianie przekladni i tego weza cisnieniowego i narazie chula i mam nadzieje ze tak zostanie (zrob to jak najszybciej bo plyn rozpusci ci wszystko co tam masz z gumy bo mi rozpuscilo:/
Sensor Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Hmmm jeszcze jedna kwestia. Na zbiorniczku od płynu pisze "....only mineral fluid" niestety mechanik dolał mi febi 6161. Teraz już wiem że mineralny to 6162. Da się to jakoś realnie przepłukać?? nie 20 razy? czy teraz powinienem zostać przy 6161 czy wylać ile się da i wlać 6162?? Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 dlaczego chcesz uzywać innego oleju niż zaleca producent ?? Oczywiście, że zmienić !
Gość krzychuzzz Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam. Dawno mnie tu nie było Na dzień dzisiejszy sprawa wyglada tak: "Nowa" pompa pomimo kilkukrotnego wymieniania płynu wyje jak poje...a Zadzwoniłem do gościa od którego ją kupiłem (allegro). Kazał mi ją wymontowac i przysłac.Jesli jest uszkodzona to tego samego dnia ma wyłac mi nową. Założyłem starą pompe i tu moje zdziwienie. Praktycznie jej nie słychać.Minimalnie jak jest zimny silnik jak się rozgrzeje praktycznie wcale. Rozkręcałem ją wczesniej i na pewno wyrobiony jest (górka dołek) ten ślizg po którym ślizgają się płytki. Panowie juz naprawde nie wiem co o tym myślec. Zakładając ze pompa jest ok to co jeszcze moze być przyczyną tego wycia? Czytałem na forum że w B6 u kogoś zapchany był filterek w zbiorniczku do tego zawór zwrotny przy maglu jeszcze jakies sugestie? Czy mozna wymienic sam filterek czy trzeba cały zbiorniczek? normalnie nie mam już głowy...
Gość dzikidzidz Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zakładając ze pompa jest ok to co jeszcze moze być przyczyną tego wycia? Czytałem na forum że w B6 u kogoś zapchany był filterek w zbiorniczku do tego zawór zwrotny przy maglu jeszcze jakies sugestie? Czy mozna wymienic sam filterek czy trzeba cały zbiorniczek? Serwis zaleca wymiane zbiorniczka, ja zalecam dokładnie mycie (płyn w sprayu wurtha, taki jak do czyszczenia hamulców) i czyszczenie sprężonym powietrzem, u mnie pomogło... Z tym, że zwróć uwage na inne objawy, czy po wyłączeniu silnika, wyrzuca Ci płyn. Tzn wyrzuca ci do góry, taki objaw wskazuje, że do układu jest zasysane powietrze, stąd wycie, a dlaczego jest? Ponieważ gdy masz zapchaną siatkę płyn się bardzo pieni (gotuje) co sprzyja zasysaniu powietrza... Jeszcze jedno do rozpatrzenia jeżeli wyje pompa, w wężu gumowym magiel-zbiornik jest zaworek zwrotny, który powinien pracować "jednokierunkowo", gdy się on posypie to dzieją sie takie rzeczy "o których się nawet fizjologom nie śniło..." ps współczuje, bo sam przerabiałem (jak sobie do tej pory przypomnę jeszcze mnie trzęsie, bo wszystko powymieniane w układzie wspomagania....), gdzieś na forum podałem link do firmy zajmujacej się wspomaganiem, jest tam dokładny opis objawów + ewentualna przyczyna, usterka
Gość krzychuzzz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Dzięki wielkie. Wczoraj przyszła pompa z reklamacji (inna niz tą co wysłałem) W piątek jestem umówiony z mechanikiem, każe mu wyczyscic zbiornik i zerknąc na ten zawór Zobaczymy co będzie po wymianie
Gość dzikidzidz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Hej, nie wiedziałem, że z Lublina jesteś, możesz dla zorientowania podjechać do Ten Caru w Ciecierzynie, niech chłopaki zerkną... U kogo to robisz?
franio Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 jak przy nowej pompie będzie to samo to na 99 % przekładnia lepiej żeby nie bo mam takie same objawy
Gość krzychuzzz Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Hej, nie wiedziałem, że z Lublina jesteś, możesz dla zorientowania podjechać do Ten Caru w Ciecierzynie, niech chłopaki zerkną... U kogo to robisz? Robie w AutoPerfekcie na Turystycznej Jak wymiana pompy nie pomoze to podjade do Ciecieżyna
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 a plyn uzupelniles identyczny, ze znajdujacym sie w ukladzie?
Marcin81GT Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Pytanie rozebrale odkrecilem zawor zwrotny przy maglu ten ze sprezynka i jak dmucham w niego w jedna strone czy do siebie to tak samo przepuszcza powietrze czy jest do wymiany czy tez nie prosze o jakies sugestie ??
jacek83 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam. Podepnę się do tematu. A więc jadę sobie dzisiaj jak zawsze i słyszę że coś się dzieje ze wspomaganiem, buczy. Pierwsze co pomyślałem to ,że mało płynu. Otwieram zbiorniczek wyrównawczy a tu piana jak diabli. Co jest? Zapewne coś zapchane itp.?
A-rek Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 czytam temat i czytam i tak się zastanawiam, skoro wymieniałeś pompe i płyn to dlaczego od razu nie wyczyściłeś układu (zbiorniczek ze sitkiem) i nie wymieniłeś na nowy zaworu zwrotnego na magłownicy (koszt zaworu jakieś 15-20 zł)? Witam. Podepnę się do tematu. A więc jadę sobie dzisiaj jak zawsze i słyszę że coś się dzieje ze wspomaganiem, buczy. Pierwsze co pomyślałem to ,że mało płynu. Otwieram zbiorniczek wyrównawczy a tu piana jak diabli.Co jest? Zapewne coś zapchane itp.? zapowietrzony układ, pewnie gdzieś masz nieszczelność ale na początek spróbuj odpowietrzyć cały układ (jeśli się da). jeśli się nie da to zlokalizuj nieszczelność/wyciek
jacek83 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Witam. Podepnę się do tematu. A więc jadę sobie dzisiaj jak zawsze i słyszę że coś się dzieje ze wspomaganiem, buczy. Pierwsze co pomyślałem to ,że mało płynu. Otwieram zbiorniczek wyrównawczy a tu piana jak diabli.Co jest? Zapewne coś zapchane itp.? Awaria naprawiona. Spuściłem płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i okazało się że w nim jest sitko które lata po zbiorniczku. Zamocowałem je w swoim miejscu i wszystko śmiga. A wcześniej byłem u trzech mechaników i każdy od razu mi mówi że pompa siada, żaden z nich nawet nie wspomniał o tym widząc jak się płyn pieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się