MarcinGg Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam fachowcow od logow jedyne co zauwazylem to to ze po odpaleniu z rana lub po dluzszej przerwie troche silnik pracuje nie rowno a po dluzszej jezdzie jest lepiej cos blok 4 mam dwa razy zapisany Prosze o analize logów: STATYCZNE normalne Log (3 - 000) Log (1 - 001,003,004) Log (0 - 007,013,014) Log (2 - 018,023) BS Log (0 - 000) Log (3 - 003) Log (1 - 004,004) Log (2 - 011) DYNAMICZNE Log (5 - 000) Log (6 - 001) Log (2 - 003) Log (1 - 004,004) Log (4 - 008) Log (0 - 010) Log (3 - 011)
vauxhall95 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 kat wtrysku do regulacji,egr mozna wyczyscic,filtr dawno wymieniany,mozna dolec stp do czyszczenia wtryskow,bo slaba korekcja na jednym wtrysku
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 dodam że filtr paliwa kwalifikuje się do wymiany, jak będziesz czyścił egr proponuje tez wyczyścić kolektor ssący, te poranne anomalie no to jest właśnie początek kończącego się układu wtryskowego, wstaw logi 001 i 013 robione pojedynczo, loga 013 rób 120s furka pali w normie? nie dymi na czarno zbytnio?
MarcinGg Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Pali dobrze i kopcic za wiele tez nie kopci filtr paliwa wymieniany 10 tys km temu logow narazie juz nie powtorze bo oddalem kabel a powiedzcie czy mozna wymienic tylko ten jeden wtryskiwacz ktory jest niby na wykonczeniu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się