cacek89 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Szukalem odpowiedzi na moje pytanie ale niestety jej nie znalazlem w szukajce anni google Wiec zakladam nowy watek bo to nie daje mi spokoju. Przy wymianie tarcz i klockow w swoim A4 zauwazylem ze felga (stal 15'') po zalozeniu na piaste o milimetry mija sie z zaciskiem hamulcowym, szczerze az sie przerazilem tym, no bo gdyby cos podeszlo miedzy tak minimalna szczeline to by chyba zacisk wyrwalo. I po raz kolejny pytam- tak ma byc? Moje audi coraz bardziej mnie zaskakuje...
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 jezeli masz wszystko ori łacznie z felgami to nie ma zadnego strachu gorzej bedzie jak wrzucisz felgi z wiekszym ET, np od A3 tutaj mozna sie juz zastanawiac
cacek89 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 felgi chyba nie sa oryginalne, jest na nich napis spaine wiec moze od seata cholera wie w kazdym badz razie ta przerwa jest tak mala ze komar nosa nie wsadzi
wookash Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 spokojnie też tak mam przy zimowym komplecie na 15'' (stal). Nawet w serwisie opon po założeniu zimowego kompletu chłopaki się zastanawiali czy kółka się obrócą :>
moskal Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 mozesz miec 1mm luzu - wystarczy , ani felga ani zacisk nie pracuje na boki
cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 jeszcze ta tarcza ktorej sie nie przykreca do piasty no doslownie masakra, kto to wymyslil jakby przyszlo kobiecie zmienic kolo na drodze i ta tarcza by sie lekko obrocila to koniec...
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 jeszcze ta tarcza ktorej sie nie przykreca do piasty no doslownie masakra, kto to wymyslil jakby przyszlo kobiecie zmienic kolo na drodze i ta tarcza by sie lekko obrocila to koniec... :polew: :polew: :polew: a w czym problem???? zakladasz nowa tarcze, blokujesz dwiema srubami, zaznaczasz miejsce na piascie wiercisz, gwintujesz gwintownikiem M6, wkrecasz śrubę (koniecznie nierdzewną) i po temacie ale fakt, zakładanie koła w nocy i jeszcze jak pada deszcz lub śnieg to zaje...bista rozrywka :> :> :> :> :> :> :> :>
dante0018 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no bo gdyby cos podeszlo miedzy tak minimalna szczeline to by chyba zacisk wyrwalo. a co tam ma podejść? :> kamyszek?
moskal Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no bo gdyby cos podeszlo miedzy tak minimalna szczeline to by chyba zacisk wyrwalo. a co tam ma podejść? :> kamyszek? kotek/bóbr/myszka/wiewiórka/żubr/dzik
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 qurwa... łoś :polew: :polew: :polew: :polew: nic sie nie stanie, mozna spokojnie jezdzic autem
cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 ale z tą tarczą ktorą sie nie przykreca do piasty to polecieli w ch...
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 to nie wina tarczy, bo tam jest otwór odpowiednio przygotowany do przykrecenia wine ponosi piasta, nie ma tam nagwintowanego otworu
cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 to nie wina tarczy, bo tam jest otwór odpowiednio przygotowany do przykrecenia wine ponosi piasta, nie ma tam nagwintowanego otworu to wlasnie mialem na mysli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się