kadafi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 witam wszystkich mam takie pytanie czy z takiego IC http://moto.allegro.pl/audi-a4-a5-8k0145805e-interkuler-chlodnica-i1389090773.html wyrezam FMIC'a,dodam ze bede zmienial suszarke na BRD i robil program+DP,chce to wszystko ogarnac na gotowe zlaczki rurki i kolanka itp. itd. a moze ma ktos DP na sprzedaz? z gory wielkie dzieki
Maniusiek28 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ci goście robią coolery na wymiar i na pewno będą bardziej wydajne niż chinczyki http://moto.allegro.pl/intercooler-ford-mondeo-mk-3-630x160x70-i1414602018.html
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 W B6 jest bardzo mało miejsca na FMIC. Nie wejdzie grubszy niż 50mm.
Patrox Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 W B6 jest bardzo mało miejsca na FMIC. Nie wejdzie grubszy niż 50mm. wejdzie, motowałem 9cm. Bardziej martwiłbym sie o szerokośc rdzenia i wysokość. Uważam że coler zawsze powinno sie dobrac do planowanych koni. Zbyt duzy cooler tez nie może być
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 W B6 jest bardzo mało miejsca na FMIC. Nie wejdzie grubszy niż 50mm. wejdzie, motowałem 9cm. Bardziej martwiłbym sie o szerokośc rdzenia i wysokość. Uważam że coler zawsze powinno sie dobrac do planowanych koni. Zbyt duzy cooler tez nie może być Jak ty upchałeś 9cm???
kadafi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 koledzy a jekies linki z allegro ktory by mial odpowiedni wymiar zeby go upchac pod seryjny zderzak?
olek_wroc Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 W B6 jest bardzo mało miejsca na FMIC. Nie wejdzie grubszy niż 50mm. wejdzie, motowałem 9cm. Bardziej martwiłbym sie o szerokośc rdzenia i wysokość. Uważam że coler zawsze powinno sie dobrac do planowanych koni. Zbyt duzy cooler tez nie może być Jak ty upchałeś 9cm??? O passacie też kiedyś mówiono, że nie ma dużo miejsca i krążyły opinie, że pod większość ic trzeba ciąć belkę i inne cuda wykonywać... No a mi udało się zamontować ic od a5 bez żadnych problemów i przerabiania Także jak potrzeba silna to można upchnąć więcej niż mogłoby się wydawać
kileeer Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Tomku czy Ty chcesz sam rezać FMIC? Czy oddajesz w dobre ręce?
PIXI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Tomku czy Ty chcesz sam rezać FMIC? Czy oddajesz w dobre ręce? Dobre pytanie :gwizdanie: Tomek nie będziesz robił u Pana P.
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Tomek chce FMIC, ale nie będzie raczej jechał z Irlandii, więc musi coś kombinować na miejscu.
PIXI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Tomek chce FMIC, ale nie będzie raczej jechał z Irlandii, więc musi coś kombinować na miejscu. Kto "tam" to ogarnie
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kto "tam" to ogarnie Niby są fachowcy w Dublinie, ale ja wolałem wszystko założyć w PL.
kadafi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dobre pytanie :gwizdanie: Tomek nie będziesz robił u Pana P. Adam bardzo bym chcial wiez mi,ale nie wiem czy dam rade przyjechac pisalem ci na priv pamietasz? jak bede autem w Polsce to na 100% jade do ciebie i zaostwiam auto u Pawla. Tomek chce FMIC, ale nie będzie raczej jechał z Irlandii, więc musi coś kombinować na miejscu. zastanawiam sie czy nie ogarnac tego z kolega mechanikiem on zajmuje sie moim autem np:(serwis,rozrzad,gwint mi zakladal itp. itd.)i do dnia dzisiejszego nie mam do niego zadnych zastrzezen,powiedzcie mi teraz tak: kupuje FMIC'a zlaczki,rurki,kolanka i ta cala reszte gadzetow,sciagam seryjny IC i w miejsce malego ciagne rury a nowy montuje centralnie ewentualnie rezam belke tak czy nie?
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Bez rezania belki się nie obędzie, trzeba też przesunąć chłodnicę wspomagania. U mnie jest w miejscu gdzie szła kierownica powietrza do bocznego coolera.
kadafi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Bez rezania belki się nie obędzie, trzeba też przesunąć chłodnicę wspomagania. U mnie jest w miejscu gdzie szła kierownica powietrza do bocznego coolera. i tyle? duzo z tym rezania?
PIXI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kadafi pamiętam że pisałeś Bez rezania belki się nie obędzie, trzeba też przesunąć chłodnicę wspomagania. U mnie jest w miejscu gdzie szła kierownica powietrza do bocznego coolera. Też tak w klekocie mam
Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Bez rezania belki się nie obędzie, trzeba też przesunąć chłodnicę wspomagania. U mnie jest w miejscu gdzie szła kierownica powietrza do bocznego coolera. i tyle? duzo z tym rezania? No troche będzie. Jak ktoś ogarnia temat (Paweł), to w 1 dzień Ci zamontuje.
PIXI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Belka podcięta około 2-2,5 cm w kierunku chłodnic i po około 10-15 cm na końcach FMIC-a - inaczej w zderzak s-lina by się nie zmieścił , natomiast Kolega Kokos miał zwykły zderzak i też podobnie rezli belkę . Więc czy tak , czy siak żeby pasowały wszystkie kratki w zderzaku :gwizdanie: trzeba trochę podrezać przednią belkę
kadafi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 to dajcie jeszcze jakies linki na allegro jaki IC moglbym kupic,i gdzie moge kupic te wszystkie rurki kolanka zlaczki itp. itd. wielkie dzieki za pomoc myslalem tez zeby kupic IC z 1.8T(on chyba jest wydajniejszy niz AWX-owy) i jakos wyciagnac go do przodu zaraz za halogenami lub tak ala centralnie :gwizdanie: dalo by tak rade?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się