kozi291 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam, Proszę o pomoc ponieważ juz nie wiem co może być przyczyną tego, że trzymaja mi przednie hamulce. Wymieniłem tarcze, klocki i uszczelniacze w tłokach, sprawdziłem i wyczyściłem gniazda (jarzma) klocków i dalej to samo. Podczas ruszania jest wyraźnie wyczuwalny pewny opór. Podniosłem auto do góry i faktycznie z przodu jak zakręcę kołem to wykona około 0,5 obrotu i hamuje - dla porównania taki sam test wykonuje z tyłu i jest ok jak zakręcę kołem to wykonuje około 2 - 3 obroty. Z tyłu tez jest delikatny opór ale wydaje mi się że jest to w normie natomiast z przodu jest to dosyć duży opór - tak jak pisałem wyczuwalny podczas ruszania. Proszę o jakieś sugestie.
dante0018 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jesteś pewinien że to hamulce? Gdyby ci trzymały to tarcze po jedzie robiłyby sie białe z gorąca.... może łożyska...
kozi291 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Napewno hamulce - sprawdzałem. Koło po zdjęciu klocków - jak zakręce to nie chce sie zatrzymać Trochę się grzeją ale nie aż tak bardzo - natomiast strasznie mnie to denerwuje podczas każdorazowego ruszania z pod świateł. Jeździłem innymi autami i tego nie ma tak więc to nie jest mój wymysł.
Gracjan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Spróbuj rozruszać tłoczek ( wciśnij go a potem naciśnij na hamulec i tak kilka razy ) i psiknąć jakimś wd40
kozi291 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tłoczki chodzą bo już też sprawdzałem. Jakiś dziwny przypadek. Co ciekawe to w obu przednich kołach jest tak samo.
arczi900819 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Z tłoczek nie ma śladów korozji? Jak nie to warto looknąć serwo
kozi291 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tłoczki rozbierałem czyściłem i wymieniałem uszczelniacze - tak więc nie ma śladu rdzy i tłoczki chodzą dobrze. Jedyne czego jeszcze nie sprawdzałem to servo - ale jak je sprawdzic ?
Maxx1979 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 miałem podobnie trzymające hamulce po wymianie na nowy komplet , pojeździłem troche , pare razy rozruszałem zaciski, dla pewności wyczyściłem jeszcze raz jarzma i ustało moim zdaniem trzeba troche km żeby nowy komplet się ułożył i dotarł
kozi291 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Też tak myślałem że jak pojeżdżę trochę to klocki i tarcze się dotrą, ale nic z tego. Klocki, tracze i uszczelniacze tłoczków wymieniałem we wrześniu a dzisiaj jest styczeń i dalej jest tak samo. Czytałem cos o przewodzie podciśnienia - jak to sprawdzić gdzie on jest - może to jest przyczyną ?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 19:22_________________________________________________Podłaczyłem VAGa i wszedłem w moduł ABS błędów żadnych nie pokazuje, ale jak chcę zrobic test elementów wykonawczych to na pierwszym mam: Aktywne wyjście: 512 - Czujnik Halla - brak znacznika odniesienia; a potem mam: 65535 - Uszkodzony moduł sterujący a następnie wywala mnie z testu wyjść. Co to oznacza ?? Dodam że ABS działa poprawnie, tylko to trzymanie przez przednie chamulce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się