Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Usunięcie katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jestem właśnie przed zmianą seryjnego tłumika w moim BLB na podwójny z BRD.

Zastanawiam się czy przy okazji nie wywalić także katalizator.

Obecny przebieg 216kkm i nie wiem czy nie czas już na niego...

Proszę o opinię.

Opublikowano

to już zależy wyłącznie od Ciebie. ja przy 193tys tez myślałem nad usunięciem ale jak na razie się wstrzymałem. na pewno znajdziesz zwolenników jak i przeciwników owego zabiegu. po usunięciu uzyskasz ładny gwizd turbiny,przy takim przebiegu już na pewno jest z deka przytkany więc po wywaleniu autko powinno zyskac pare dodatkowych koni ale i możliwe jest nieco większe kopcenie choć nie koniecznie no i ostatni aspekt czyli ekologia więc rozważ za i przeciw i zrób jak uważasz :hi:

Opublikowano

Dziś wywaliłem kata i jestem bardzo zadowolony. Dźwięk wymiata i dodatkowo pomimo tego, że kat nie był mocno zawalony to wydaje mi się, że na wysokich obrotach lepiej się zbiera :good: nie zastanawiaj się i wycinaj :)

Opublikowano

A czy istnieja jakaś przepływka w to miejsce P&P czy trzeba coś w miejsce kata sztukować??

Opublikowano

A czy istnieja jakaś przepływka w to miejsce P&P czy trzeba coś w miejsce kata sztukować??

Katalizator mozesz wykruszyc (rozbic) z tej puszki,wyleci i zakładasz z powrotem tak jak było

Opublikowano

poszukaj rury nierdzewnej o podobnym przekroju

wytnij kata i wstaw rurke, jak wybijesz sam wklad wydech bedzie miał nieprzyjemny dzwiek

od razu zrób program, nie bedzie zadnego dymienia

Opublikowano

Ja w 1Z jak wybiłem kata z puszki to zadnej różnicy w dzwieku nie słyszałem.Kolega w volwo 2.0T bezyna wybił kata to teraz na wolnych obrotach ma takie pukanie z wydechu :thumbdown:

Opublikowano

zamiast kata mozesz wstawic zamiennik gruchot-tłumiki, jednak jak napisał devastation , wstaw rure i po problemie, bedzie bardziej elastyczny, zrob tez program , jest do tego dobra temperatura zewnetrzna , witek ladne kreseczki ci wymaluje :)

Opublikowano

A mam pytanie ktoś coś takiego wstawiał http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i1387885298.html jak to się sprawdza czy trzeba i tak w programie usuwać sondę czy przejściówki założyć?

Opublikowano

Też o tym myślę (kat out) ale czekam na więcej odważnych opinii. :naughty:

Opublikowano

ten temat byl poruszany na forum dziesiatki razy, wywalaj to gó...wno i po temacie

Opublikowano

Tak wywalę tylko pytanie co zrobić z druga sonda i czy nie będzie wyskakiwał błąd i czy to od gruchota czy zwykła rurkę z miejscami na sondy wiem że dużo jest o tym ale nigdzie nie jest dokładnie opisane co wstawić

Opublikowano

jak wywalisz kata musisz podjechac do jakiegos tjunera aby wyłaczył Ci druga sonde w ECU

na forum był temat tulejki ale uwazam ze nie jest w 100% skuteczny

Opublikowano

Tylko nie wiem czy to opłacalne wgrać soft 400zł zamiennik 160 zł a kat 650 zł nie wiem właśnie co robić co polecasz

Opublikowano

w/g mnie najlepiej zrobisz jak wywalisz kata, i zrobisz program

a jak nie to wymien kata na nowy a program tez zrób :> :> :>

Opublikowano

oki dzięki za odpowiedz a czy ten od gruchota się nada zamiennik , czy tą rurke ,tylko nie wiem kto to sprzedaje lub produkuje .

Opublikowano

Czy jak wywalę kata to nie będą wyrzucane jakieś błędy na desce ??

Opublikowano

W B6 Dieslach nie ma żadnych błędów. Nie wiem jak w BLB, ale wydaje mi się, że też błędów nie będzie. Niech ktoś to jeszcze potwierdzi

Opublikowano

jak nie ma DPF-u to luzik

Opublikowano

jak nie ma DPF-u to luzik

Nie ma. :pali::wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...