Maxfly Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam serdecznie, Jestem właśnie przed zmianą seryjnego tłumika w moim BLB na podwójny z BRD. Zastanawiam się czy przy okazji nie wywalić także katalizator. Obecny przebieg 216kkm i nie wiem czy nie czas już na niego... Proszę o opinię.
songo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 to już zależy wyłącznie od Ciebie. ja przy 193tys tez myślałem nad usunięciem ale jak na razie się wstrzymałem. na pewno znajdziesz zwolenników jak i przeciwników owego zabiegu. po usunięciu uzyskasz ładny gwizd turbiny,przy takim przebiegu już na pewno jest z deka przytkany więc po wywaleniu autko powinno zyskac pare dodatkowych koni ale i możliwe jest nieco większe kopcenie choć nie koniecznie no i ostatni aspekt czyli ekologia więc rozważ za i przeciw i zrób jak uważasz
Tomson Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Dziś wywaliłem kata i jestem bardzo zadowolony. Dźwięk wymiata i dodatkowo pomimo tego, że kat nie był mocno zawalony to wydaje mi się, że na wysokich obrotach lepiej się zbiera nie zastanawiaj się i wycinaj
Maxfly Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 A czy istnieja jakaś przepływka w to miejsce P&P czy trzeba coś w miejsce kata sztukować??
Krzy0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 A czy istnieja jakaś przepływka w to miejsce P&P czy trzeba coś w miejsce kata sztukować?? Katalizator mozesz wykruszyc (rozbic) z tej puszki,wyleci i zakładasz z powrotem tak jak było
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 poszukaj rury nierdzewnej o podobnym przekroju wytnij kata i wstaw rurke, jak wybijesz sam wklad wydech bedzie miał nieprzyjemny dzwiek od razu zrób program, nie bedzie zadnego dymienia
Krzy0 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Ja w 1Z jak wybiłem kata z puszki to zadnej różnicy w dzwieku nie słyszałem.Kolega w volwo 2.0T bezyna wybił kata to teraz na wolnych obrotach ma takie pukanie z wydechu
elmo814 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 zamiast kata mozesz wstawic zamiennik gruchot-tłumiki, jednak jak napisał devastation , wstaw rure i po problemie, bedzie bardziej elastyczny, zrob tez program , jest do tego dobra temperatura zewnetrzna , witek ladne kreseczki ci wymaluje
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 A mam pytanie ktoś coś takiego wstawiał http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i1387885298.html jak to się sprawdza czy trzeba i tak w programie usuwać sondę czy przejściówki założyć?
akjam Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Też o tym myślę (kat out) ale czekam na więcej odważnych opinii.
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 ten temat byl poruszany na forum dziesiatki razy, wywalaj to gó...wno i po temacie
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tak wywalę tylko pytanie co zrobić z druga sonda i czy nie będzie wyskakiwał błąd i czy to od gruchota czy zwykła rurkę z miejscami na sondy wiem że dużo jest o tym ale nigdzie nie jest dokładnie opisane co wstawić
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 jak wywalisz kata musisz podjechac do jakiegos tjunera aby wyłaczył Ci druga sonde w ECU na forum był temat tulejki ale uwazam ze nie jest w 100% skuteczny
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tylko nie wiem czy to opłacalne wgrać soft 400zł zamiennik 160 zł a kat 650 zł nie wiem właśnie co robić co polecasz
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 w/g mnie najlepiej zrobisz jak wywalisz kata, i zrobisz program a jak nie to wymien kata na nowy a program tez zrób :> :> :>
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 oki dzięki za odpowiedz a czy ten od gruchota się nada zamiennik , czy tą rurke ,tylko nie wiem kto to sprzedaje lub produkuje .
Maxfly Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Czy jak wywalę kata to nie będą wyrzucane jakieś błędy na desce ??
Tomson Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 W B6 Dieslach nie ma żadnych błędów. Nie wiem jak w BLB, ale wydaje mi się, że też błędów nie będzie. Niech ktoś to jeszcze potwierdzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się