Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Drgania i mroczenie przy 90km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Koledzy proszę o pomoc bo nie moge dojsc co moze byc powodem głownie mroczenia przy predkosci 90 km/h przy 100-tu sprzeslaje pózniej znowu sie pojawia a od 140-stu przestaje całowicie. Wymienilem dwumas, tylni dyfer, zmienilem gume podporowa walu i dalej niestety nie przestaje. konczą mi sie pomalu pomysly co to moze byc i pieniadze ;(

Opublikowano

kolego może sprawdź przeguby wewnętrzne ponoć to może być przyczyną drgań

Opublikowano

wybacz glupie pytanie... ale sprawdziles felgi i opony?

Opublikowano

wybacz glupie pytanie... ale sprawdziles felgi i opony?

Dokładnie o to samo miałem spytać.

Kiedy wyważałes koła ostatnio? Może któryś ciężarek odpadł

Opublikowano

99% wibracji pochodzi od kol lub opon.

jak dwumas pada, to wibracje czuc na jalowym, podczas jazdy tez... ale nie tak zeby przenosily sie podczas jazdy na karoserie.

jak wal bije, to czuc to pod d*pa, ale to musi byc naprawde agonalny stan podpory i napedu.

Opublikowano

a koncówki drążków sprawdzałeś?

Opublikowano

wybacz glupie pytanie... ale sprawdziles felgi i opony?

W pierwszej kolejności to sprawdziłbym właśnie felgi, opony (koła). :good:
Opublikowano

Delikatne sa luzy na przegługie wewnetrzynym od strony kierowcy ale czy przesnosil by az taki mroczenie? KoLa mysle ze nie bo jak zmienialem z letnich na zimowe to byl spokoj. Stało sie to wczasie jazdy po autostradzie zadrgało cala butą przez chwile i tak juz zostalo i nie moge dojsc co moze byc przyczyną!

Opublikowano

a co opony nie moga sie uszkodzic podczas jazdy ? oczywiscie ze mogą, sprawdz to najpierw

Opublikowano

Skrzynia manual czy automat?

Sokram

Opublikowano

a co opony nie moga sie uszkodzic podczas jazdy ? oczywiscie ze mogą, sprawdz to najpierw

moga, choc to malo prawdopodobne - ale ja i tak wrzucilbym kola na wywazarke, idealnie widac, czy opona np. nie jest dohamowana i nie bije... albo nie zlapala jakiegos uszkodzenia wewnetrznego i stracila geometrie.

Opublikowano

ja tylko napisze ze miałem takie drgania ale mnie się to przenosiło na całą budę , a powodem tego był brak pierścienia dystansującego na półosi przegubu zewnętrznego.

po założeniu nowego jak ręką odjął

Opublikowano

U mnie po dluzszej jezdzie ok 400-500 km tez dostaje takich drgan ze przenosi na cala bude. A najbardziej podczas wzniesienia. Naprawde nie wiem co jej jest :(!!!

Opublikowano

miałem podobny problem, powodem były końcówki drążków, o których kolega wcześniej wspomniał. słyszałem, że najczęściej są winne opony albo felgi

Opublikowano

Kolega moze zakupił jakies opony z dalekiego wschodu od tanich kolegów ze skośnymi oczami i pewnie to jest powodem bo na tym wogole nie da sie jezdzic lub jakies opony po regeneracji. najprawdopodobniej felgi moze krzywe badz wlasnie opony :gwizdanie:

Opublikowano

Opony sa w miare dobre bo dunlopy. Nie wyglada mi to na opony albo felgi bo jakby byle krzywe to by na kierownicy było czuć. Moze faktycznie te drazki albo przeglug wewnetrzny. Musze to sprawdzic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...