Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BFB] A4 1,8T Avant 163ps seria


czesio

Rekomendowane odpowiedzi

Kończy sie na 2,5tys obrótów, jeszcze takiego wykresu Nm w Pb nie widziałem :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwali Ci zaraz graty w aucie, jesli masz serie

No toś mnie pocieszył...

moda robił znajomy, pomiar na hamowni w Łodzi.

czasem warto wydac kilka stow wiecej na program i spac spokojnie

ten program dla benzyny i ośki jest bez sensu[br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 13:25_________________________________________________Tobie sie udaje w ogole ruszyc na sliskim albo mokrym? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masa aut jezdzi na takich softach i jezdza, wiec nie mowcie, ze zaraz mu silnik wyskoczy spod maski :tongue4:

fakt faktem program jest taki sobie, krzywa momentu dziwna, moment powinien plasko rosnac, ew lekko spadac z koncem obrotow, tu jest odwrotnie.

ciekawe jakie jest doladowanie, skoro wyplulo 200PS - i co to za hamownia?

rownie dobrze program wcale nie musi byc koksiarski, wystaczy, ze hamowani zawyzyla.

ponad 190PS to dla BFB nic strasznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro wyplulo 200PS - i co to za hamownia?

Z tego co widać to MAHA,dla jednych zabawka dla innych najlepszy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAHA LPS 3000

podobno zacina się turbo, lub zaworek N75 i dlatego wykres spada w dół. Specu powiedział, że jak chcę to może na wejściu obciąć Nm i wydłużyć go żeby bardziej łagodnie narastał. O to chodzi?

Hamownia podobno ma tolerację pomiaru na poziomie 1-2%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...