kubanczyk1980 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam !! mam małe pytanko, auto 1.9 90 KM 95r. kiedy odpalam auto silnik pracuje nie równo na bardzo małych obrotach i po jakiejś 1 s. może 2 -uch słychać pod kierownica cyknięcie jakiegoś przekaźnika i nagle auto wchodzi na obroty i juz pracuje idealnie. Co to może być ??? ewentualnie od czego to może byc przekaźnik ??? Acha VAG nic nie pokazuje.
Daimos Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 sprawdź obwód świec żarowych, tzn czy załączają się na zimnym silniku po włączeniu zapłonu, przekaźnik o którym piszesz prawdopodobnie jest od świec żarowych
kubanczyk1980 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 świece grzeja bo sprawdzałem nawet są nowe, widzisz bo silnik na zimnym odpala normalnie tylko nie równo pracuje i po sekundzie jest pypnięcie jakiegos przekaźnika i wszystko wskakuje do normy
kubanczyk1980 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 kąt wtrysku miałem stosunkowo nie dawno ustawiany w warsztacie także jest chyba taki jaki powinien być ale jak dobrze pamiętam to coś 4,5
Norbi TDI Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Wartość o której piszesz to raczej dawka paliwa a już napewno nie kąt wtrysku. Wartości prawidłowe wszystkich bloków w dziale Diagnostyka VAG
kubanczyk1980 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Aż tak bardzo sie nie znam, ale co ma kąt wtrysku do pykania przekaźnika sekunde po odpaleniu ??? a tak wogóle to jak bym miał zły kąt , to palił by żle na ciepłym i nieco gorzej na zimnym, i był by zamulony . tak mi sie przynajmniej wydaje
Norbi TDI Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 a tak wogóle to jak bym miał zły kąt , to palił by żle na ciepłym i nieco gorzej na zimnym, i był by zamulony . tak mi sie przynajmniej wydaje nieprawda do ciepłego silnika kompletnie kąt wtrysku się nie odnosi, na zimnym słabiej odpala i nierówno pracuje przez kilka sek. myślę że jakiś dźwięk może wydaje przekaźnik świec, ponadto samo sprawdzenie błędów nie oznacza pełnej sprawności elementów sterowania. Sprawdzić wszystkie bloki Vag czy wartości prawidłowe, musi być coś nie teges. Co można doradzić jak w zasadzie nic nie sprawdziłeś Dokładnie opisane bloki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
RAFLIK A4 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 ja proponuje : jak przekręcasz kluczyk i zapalają ci się kontrolki to nie sugeruj się kontrolka z świec bo ona wyłącza się wczesnej a świece nadal grzeją proponuje odpalać samochód w momencie jak już pojawi się to pykniecie bo to właśnie znak ze świece na 100% przestały grzać i wtedy możesz śmiało odpalać silnik po tym pyknięciu. ponadto możesz patrzeć po światełku w kabinie jak świece przestaną grzać to nieco jaśniej się będzie świeciło.
kubanczyk1980 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Norbi możesz mi napisać krok po kroku, jak sprawdzic ten kąt wtrysku ??? i jakie powienny być wartości ?? Trochę to wszystko kumam, ale zabawe z vag-em dopiero zaczynam więc jeszcze zielony z góry dzięki
Daimos Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Norbi możesz mi napisać krok po kroku, jak sprawdzic ten kąt wtrysku ??? i jakie powienny być wartości ?? Trochę to wszystko kumam, ale zabawe z vag-em dopiero zaczynam więc jeszcze zielony z góry dzięki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0;highlight=k%B1ta+wtrysku
kubanczyk1980 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 wielkie dzięki będe wiedział już jak przestawić tylko dalej nie wiem jak sprawdzić vag-iem czy ten kąt mam zły czy nie
Killer1984 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 wielkie dzięki będe wiedział już jak przestawić tylko dalej nie wiem jak sprawdzić vag-iem czy ten kąt mam zły czy nie Kolega chyba w ogóle nie czytał artykułu podrzuconego przez Daimos 6. Po korekcie dokręcamy mocno śrubę nr 3 uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt(VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2)
kubanczyk1980 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 kąt wrtysku 56-58 i teraz co dalaj ???nie wiem sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się