Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Przekaźnik, a nierówna praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !! mam małe pytanko, auto 1.9 90 KM 95r. kiedy odpalam auto silnik pracuje nie równo na bardzo małych obrotach i po jakiejś 1 s. może 2 -uch słychać pod kierownica cyknięcie jakiegoś przekaźnika i nagle auto wchodzi na obroty i juz pracuje idealnie. Co to może być ??? ewentualnie od czego to może byc przekaźnik ??? Acha VAG nic nie pokazuje.

Opublikowano

sprawdź obwód świec żarowych, tzn czy załączają się na zimnym silniku po włączeniu zapłonu, przekaźnik o którym piszesz prawdopodobnie jest od świec żarowych

Opublikowano

świece grzeja bo sprawdzałem nawet są nowe, widzisz bo silnik na zimnym odpala normalnie tylko nie równo pracuje i po sekundzie jest pypnięcie jakiegos przekaźnika i wszystko wskakuje do normy

Opublikowano

Jaki kąt wtrysku (wartość) ?

Opublikowano

Wartość o której piszesz to raczej dawka paliwa a już napewno nie kąt wtrysku.

Wartości prawidłowe wszystkich bloków w dziale Diagnostyka VAG :cool1::szukaj:

Opublikowano

Aż tak bardzo sie nie znam, ale co ma kąt wtrysku do pykania przekaźnika sekunde po odpaleniu ??? a tak wogóle to jak bym miał zły kąt , to palił by żle na ciepłym i nieco gorzej na zimnym, i był by zamulony . tak mi sie przynajmniej wydaje

Opublikowano

a tak wogóle to jak bym miał zły kąt , to palił by żle na ciepłym i nieco gorzej na zimnym, i był by zamulony . tak mi sie przynajmniej wydaje

nieprawda :no: do ciepłego silnika kompletnie kąt wtrysku się nie odnosi, na zimnym słabiej odpala i nierówno pracuje przez kilka sek.

myślę że jakiś dźwięk może wydaje przekaźnik świec, ponadto samo sprawdzenie błędów nie oznacza pełnej sprawności elementów sterowania.

Sprawdzić wszystkie bloki Vag czy wartości prawidłowe, musi być coś nie teges. Co można doradzić jak w zasadzie nic nie sprawdziłeś :cool1:

Dokładnie opisane bloki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Opublikowano

ja proponuje : jak przekręcasz kluczyk i zapalają ci się kontrolki to nie sugeruj się kontrolka z świec bo ona wyłącza się wczesnej a świece nadal grzeją proponuje odpalać samochód w momencie jak już pojawi się to pykniecie bo to właśnie znak ze świece na 100% przestały grzać i wtedy możesz śmiało odpalać silnik po tym pyknięciu.

ponadto możesz patrzeć po światełku w kabinie jak świece przestaną grzać to nieco jaśniej się będzie świeciło.

Opublikowano

Norbi możesz mi napisać krok po kroku, jak sprawdzic ten kąt wtrysku ??? i jakie powienny być wartości ?? Trochę to wszystko kumam, ale zabawe z vag-em dopiero zaczynam więc jeszcze zielony z góry dzięki

Opublikowano

Norbi możesz mi napisać krok po kroku, jak sprawdzic ten kąt wtrysku ??? i jakie powienny być wartości ?? Trochę to wszystko kumam, ale zabawe z vag-em dopiero zaczynam więc jeszcze zielony z góry dzięki

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0;highlight=k%B1ta+wtrysku

Opublikowano

wielkie dzięki będe wiedział już jak przestawić tylko dalej nie wiem jak sprawdzić vag-iem czy ten kąt mam zły czy nie

Kolega chyba w ogóle nie czytał artykułu podrzuconego przez Daimos :kwasny:

6. Po korekcie dokręcamy mocno śrubę nr 3 uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt

(VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...