malutki69 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam....padł pompo wtryskiwacz na trzecim cylindrze z tego co wiem to bardzo częsta awaria w tych silnikach i właśnie na trzecim cylindrze.Ale trochę mnie to dziwi bo czasem wszystko jest OK> auto jeździ dobrze a czasami kopci ,trzęsie silnikiem ,problemy z uruchomieniem silnika. Kiedyś natknąłem się na posta od kolesia który miał taki sam problem i mechanicy wymienili mu najpierw jedną pompkę i za dwa tygodnie samochód wrócił do warsztatu z tym samym problemem, więc kolesie wymienili mu pompkę na drugim cylindrze i myśleli że to załatwi sprawę ale awaria nie znikła ,dopiero później się okazało że to jednak nie pompki ale połączenie na kostce przy pompce szwankowało. Jak byście mieli jakieś sugestie to będę wdzięczny.
kkam Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 robiłeś logi? grupa 13 i 23? wymiana pompki to ostateczność. Ja miałem podobny przypadek u siebie. co jakiś czas trzęsło samochodem...jeżeli dłużej postał(około 20h ) to były problemy z odpaleniem, musiałem kręcić 20s. Po odpaleniu już było ok, mogłem zgasić i potem już nie było problemu żeby odpalić. dopiero jak długo postał...Objawy były podobne do braku paliwa... Mechanicy mówili ze to pompowtryskiwacze....a okazało się ze jeden oring na pompowtryskiwaczu był uszkodzony... po wymianie wszystkich oringów problemy ustąpiły.
Musashi Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 pierwsze nalezy podociskac konektory sterujace PD, jezeli nie pomoze sprobowac wymienic wiazke. ten element instalacji elektrycznej pracuje w ekstremalnie trudnych warunkach, silne drgania, wysoka temperatura, skrajne zmiany temperatury, dosyc wysokie prądy sterujace.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 11:05_________________________________________________przed wymiana wiazki warto zamienic miejscami niesprawny popychacz z innym, i zaobserwowac czy problem przeniosl sie wraz z PD.
michcio1985 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 jeżeli raz jest dobrze raz nie to nie jest to wina pompowtrysku. pompowtrysk nie pada odrazu tylko stopniowo,po drugie jak padnie to padnie na amen. podociskaj konektorki przy okazji wymień uszczelki na pompkach i będzie cykał jak zegareczek
malutki69 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 pierwsze nalezy podociskac konektory sterujace PD, jezeli nie pomoze sprobowac wymienic wiazke. ten element instalacji elektrycznej pracuje w ekstremalnie trudnych warunkach, silne drgania, wysoka temperatura, skrajne zmiany temperatury, dosyc wysokie prądy sterujace.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 11:05_________________________________________________przed wymiana wiazki warto zamienic miejscami niesprawny popychacz z innym, i zaobserwowac czy problem przeniosl sie wraz z PD. Wszystko brzmi fajnie ale to nie jest prosta operacja którą można zrobić samemu ...mówię o zamianie pompek miejscami do tego potrzeba sprzętu i doświadczenia chyba że się mylę ...ale nawet w auto dacie nie ma instrukcji jak to prawidłowo wykonać.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 22:30_________________________________________________ robiłeś logi? grupa 13 i 23? wymiana pompki to ostateczność. Ja miałem podobny przypadek u siebie. co jakiś czas trzęsło samochodem...jeżeli dłużej postał(około 20h ) to były problemy z odpaleniem, musiałem kręcić 20s. Po odpaleniu już było ok, mogłem zgasić i potem już nie było problemu żeby odpalić. dopiero jak długo postał...Objawy były podobne do braku paliwa... Mechanicy mówili ze to pompowtryskiwacze....a okazało się ze jeden oring na pompowtryskiwaczu był uszkodzony... po wymianie wszystkich oringów problemy ustąpiły. OK....myślę ze to dobry pomysł z tą wymianą oringów ale to się wiąże z wyjęciem pompki?? i potem prawidłowe zamontowanie i regulacja....tego chyba nie da się zrobić samemu??[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 22:36_________________________________________________ robiłeś logi? grupa 13 i 23? wymiana pompki to ostateczność. Ja miałem podobny przypadek u siebie. co jakiś czas trzęsło samochodem...jeżeli dłużej postał(około 20h ) to były problemy z odpaleniem, musiałem kręcić 20s. Po odpaleniu już było ok, mogłem zgasić i potem już nie było problemu żeby odpalić. dopiero jak długo postał...Objawy były podobne do braku paliwa... Mechanicy mówili ze to pompowtryskiwacze....a okazało się ze jeden oring na pompowtryskiwaczu był uszkodzony... po wymianie wszystkich oringów problemy ustąpiły. A czy komputer pokazywał ci awarie pompki??? bo u mnie wyszło na vagu że jest uszkodzenie pompki
Musashi Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 A czy komputer pokazywał ci awarie pompki??? bo u mnie wyszło na vagu że jest uszkodzenie pompki norma ze wykonujac prace przy aucie, trzeba wiedziec co i jak robic. mozna zrobic fatalny blad wymieniajac chociazby kolo. wymagany sprzet jest taki sam jak do wymiany uszczelnien, ktore przy zamianie PD miejscami nalezy rowniez wymienic. co to znaczy ze na VAGu wyszlo uszkodzenie pompki?
Yaqb Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja bym obstawial listwe. Juz sie spotkalem z kilkoma takimi przypadkami. Co do zdiagnozowania to kanal 13(korekty od -2.8 do +2.8 i 23(bipy od -60 do +60). oczywiscie najlepiej by bylo jakbys mial zero na obu kanalach i wszystkich pompkach(raczej nie realne). A tak na serio to im blizej zera tym lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się