dawkol-d1 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam! Kiedyś przy prędkościach rzędu 180-190km/h zapalała nam się kontrolka ABSu, po czym oczywiście ABS przestawał działać. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem ustawał a kontrolka już się nie świeciła. Teraz ten sam problem następuje przy prędkościach w granicach 150km/h i więcej Niestety nie mam jeszcze spisanego numeru błędu, gdyż akurat nie miałem przy sobie laptopa, a dzisiaj nie miałem warunków do tego aby się bujać z takimi prędkościami. Zrobiłem blogi pomiarowe ABS-u i prosiłbym o jakąś diagnozę. Na postoju na każdym z kół prędkość wynosi 1km/h, a podczas jazdy tak jak w tabelce poniżej: Z tego co już poczytałem to problemem są czujniki absu, ale co dokładniej? Trzeba je docisnąć, wyczyścić, wymienić? Proszę o jakieś rady Pozdrawiam
leo... Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 na obu osiach masz opony o tym samym rozmiarze ??
ferolo22 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Kiedyś miałem podobny problem, tylko przy mniejszych prędkościach problemem okazał się jeden z tylnych czujników. Musiałem wyciągnąć przeczyścić czujnik oraz wyczyścić tarczę bo tam też był syf ze smarem oczywiscie tę stronę gdzie czujnik dochodzi spróbuj może pomorze . Podłącz potem vaga usuń błąd i sprawdź oczywiście w twoim przypadku jak nie wiesz który to czujnik to radze wszytskie czyscic . Lub jeśli miałeś nie dawno wymieniane tarcze to radzę tam zacząć Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 spisz jaki błąd wywala vag, będziesz wiedział w którym kole trzeba ustawić, wyczyścić wieniec i czujnik, a przynajmniej ustawić czujnik w odpowiedniej odległości od wieńca, miałem do samo, powyżej 160km wywalało błąd, aż pewnego razu złapałem błąd i musiałem bardzo ostro hamować, skoczyło się zrobieniem 400 stopni na drodze przy 150km i wjechaniem d*pą do rowu.. zrób to czym prędzej bo hamowanie A4 bez abs w deszczy czy śniegu to dramat... u mnie wieniec był pordzewiały i z centrowany, a odległość z tego co pamiętam ustawiasz 0,7mm
dawkol-d1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ok, dzięki. Opony wszędzie identyczne, a wszystkie tarcze były wymieniane w tamtym roku pod koniec zimy jakoś. TO muszę się przejechać na S-3 i tam się rozbujam, żeby błąd złapać Gdzie ten wieniec się znajduje? Bo z tego co pamiętam, to jedna tarcza na początku po wymianie była jakby krzywa- przy niskich prędkościach słychać było czasem ocieranie klocków o tarczę (z czasem przeszło a tato powiedział, ze nie ma czasu się tym zająć ). Może to tutaj leży problem.
ciahciah Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 jak wymieniałeś tarcze to wieniec musiałeś ze starej tarczy wbić na nową, czyż nie? mogłeś się też pokusić o przejechanie wieńca szczotką drucianą.. krzywa tarcza nie ma nic do błędu asb, ale krzywo osadzony wieniec w tarczy jak najbardziej, wyjmij czujnik abs, włóż w jego miejsce co kol wiek i kręć tarczą, włożony bolec będzie tarł o wieniec i tym sposobem sprawdzisz czy wieniec jest z centrowany, jak będzie bicie poniżej 0,5mm ustaw aby dobrze czujnik i po problemie
dawkol-d1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja tego nie robiłem oczywiście, pewnie nawet mój tato nie wie co tam dokładnie robili :gwizdanie: Jutro jak będzie czas to się tym zajmiemy Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się